Close
Results 1 to 19 of 19
  1. #1
    חבר רשום פוצי's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    בת חפר
    Posts
    18

    Unhappy הרכבת מפלג ב- CJ

    אולי מישהו יוכל להסביר לי איך להרכיב חזרה את המפלג והפתילים?
    פישלתי ושכחתי לסמן את הסדר (אחרי טבילה בשלולית רצינית)
    האם יתכן נזקים נלווים עם הנעתי ונסעתי עם הרכב ללא הסדר הנכון?

  2. #2
    חבר רשום boba banay's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    בארץ ישראל
    Posts
    419

    Default חוזר: הרכבת מפלג ב- CJ

    את מה פירקת?

    כל המפלג החוצה מהבלוק? רק המכסה? כבלי הצתה?

    בכל מקרה סדר ההצתה רשום על סעפת היניקה ( מוטבע - FIRING ORDER)
    אם אני זוכר נכון - 153642
    Last edited by boba banay; 24-02-08 at 15:41.

  3. #3
    חבר רשום נימי's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    חיפה
    Posts
    973

    Default חוזר: הרכבת מפלג ב- CJ

    כמעט
    סדר ההצתה הוא : 153624
    - זה מה יש ועם זה ננצח!
    - הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם ....

  4. #4
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    מרכז
    Posts
    5,648

    Default חוזר: הרכבת מפלג ב- CJ

    כתבתי תשובה שלמה על שאלה שלא נשאלה :-x על איך לכוון את המפלג וסדר ההצתה מחדש.


    סדר ההצתה הנכון הוא הסדר שנימי כתב 1-5-3-6-2-4

    בהצלחה..

  5. #5
    חבר רשום boba banay's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    בארץ ישראל
    Posts
    419

    Default חוזר: הרכבת מפלג ב- CJ

    צודקים טעיתי סליחה.....

    לכן שלחתי אותך לסעפת אבל לא משנה....
    בכל מקרה חשוב לדעת מה באמת פורק כדי שנדע איך לכוון אותך להחזיר הכל לקדמותו

  6. #6
    חבר רשום פוצי's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    בת חפר
    Posts
    18

    Default חוזר: הרכבת מפלג ב- CJ/ראש מנוע

    תודה לכולם על העזרה (במיוחד אשר ויואב שגם עזרו בטלפון)
    המכסה והפתילים הורכבו חזרה והעז התניע מיד:razz:

    אבל יש בעיה חדשה, בבדיקה במוסך הסתבר שחדרו מים ממערכת הקירור למנוע.
    האם ייתכן שזה קרה בגלל ההרכבה הלא נכונה של המפלג וניסיונות ההנעה רבים?
    למישהו יש מושג כמה צריך לעלות תיקון האטם בראש מנוע?

    תודה על העזרה

  7. #7
    חבר רשום yoavshefer's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    דרום
    Posts
    708

    Default חוזר: הרכבת מפלג ב- CJ

    אין שום קשר בין המפלג למים בשמן מנוע!
    הבנתי שפרקת את המפלג בגלל שהגיעו לתוכו מים? סביר להניח שאותם מים גם הגיעו לשמן.
    תחליף שמן+פילטר ותבדוק מה קורה. אם התופעה חוזרת על עצמה, אז תלך לכיוון של ראש מנוע.
    בהצלחה.
    טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!

  8. #8
    חבר רשום פוצי's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    בת חפר
    Posts
    18

    Default חוזר: הרכבת מפלג ב- CJ

    יואב, עשיתי בדיקת קומפרסיה הפוכה ובצילינדר 5 הלחץ העלה את המים ברדיאטור.
    נדמה לי שזה אומר חד משמעית שיש בעיה של מעבר מים ממערכת הקירור למנוע.
    לא בטוח בכלל שזה קשור לארוע עם המפלג.... מה דעתך?

  9. #9
    חבר רשום נימי's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    חיפה
    Posts
    973

    Default חוזר: הרכבת מפלג ב- CJ

    אכן יש בעיה, עם קצת מזל יכול להיות שזה רק אטם ראש מנוע
    - זה מה יש ועם זה ננצח!
    - הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם ....

  10. #10
    חבר רשום yoavshefer's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    דרום
    Posts
    708

    Default חוזר: הרכבת מפלג ב- CJ

    Quote Originally Posted by פוצי
    יואב, עשיתי בדיקת קומפרסיה הפוכה ובצילינדר 5 הלחץ העלה את המים ברדיאטור.
    נדמה לי שזה אומר חד משמעית שיש בעיה של מעבר מים ממערכת הקירור למנוע.
    לא בטוח בכלל שזה קשור לארוע עם המפלג.... מה דעתך?
    אני עדיין הייתי הולך על האופציה הזולה, שמן+פילטר{100 ש''ח בערך}
    ואם התופעה חוזרת, אז ראש המנוע הבא בתור.
    עלות תיקון ראש משהו כמו 600ש''ח+סט אטמים 180ש''ח, ועבודה שלך זה בחינם.
    הרכב עבר אירוע של התחממות בזמן האחרון?
    טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!

  11. #11

    Default חוזר: הרכבת מפלג ב- CJ

    אטם ראש.

    בד"כ הפריצה היא בין בוכנה 3 ל 4, אצלך ב 5...
    מעניין איך נראה האטם הישן.

    אביגדור

  12. #12
    חבר רשום פוצי's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    בת חפר
    Posts
    18

    Default חוזר: הרכבת מפלג ב- CJ

    אז ככה..... הראש פורק ונשלח לחריטה בעלות של כ- 500 ש"ח ועוד בדיקת לחץ לגילוי סדקים בעלות של 200 ש"ח (לא שיש לי הרבה כסף אבל עדיף כבר להיות שקט נראה לי)

    לגבי האטם, אביגדור צודק והפריצה אכן בין 3 ל-4 (האטם שרוף) ולא כפי שחשבתי בצילינדר 5.
    על פניו האטם נראה בסדר גמור אבל זה בגלל שהמנוע עבר אוברול לפני כשנה אצל הבעלים הקודם.

    אני לא זיהיתי ארוע חום כלשהו אבל יתכן שכל נסיונות ההתנעה והבקפיירים בגלל הטעות במפלג גרמו לכך (??).
    בנוסף, יתכן ומד החום אינו תקין ואין לי מושג איך לבדוק את זה....מישהו יודע?

  13. #13
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    מרכז
    Posts
    5,648

    Default חוזר: הרכבת מפלג ב- CJ

    אם כבר בדקו ושיפצו את הראש והוא יצא תקין, הרווחת.
    אם עדין לא קיבלת את הראש והוא עדין בבדיקה ושיפוץ, תתכונן לסיכוי שהראש סדוק בין 3 ל4.


    נקווה שלא, ובהצלחה בהמשך.

  14. #14
    חבר רשום coas's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    ירושלים
    Posts
    1,447

    Default חוזר: הרכבת מפלג ב- CJ

    אתה חוזר על השגיאה של אביגדור.

    אם כבר הורדת ראש מנוע, להחזיר את המקורי זה בזבוז כסף במיוחד אם מצבו מפוקפק.

  15. #15
    חבר רשום פוצי's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    בת חפר
    Posts
    18

    Default חוזר: הרכבת מפלג ב- CJ

    אני לא מכיר את השגיאה שאביגדור עשה...בכל מקרה אני ממתין לתשובת הרופא לגבי מצב הראש, אם הוא אכן תקין זה יעזור לי לקבל החלטה.

    לגבי התקנה של ראש 4 ליטר (סופה)... האינפורמציה שנתת אכן מפתה מאד (בכל זאת לקשור עוד 40 סוסים זו תוספת משמעותית) אבל אני לא בטוח שיש לי זמן ומשאבים להשקיע בהרפתקאה שכזו.

    בכל מקרה ולהיות אמיתי, לא נתקלתי בבעיה של מחסור בכוח בעז שלי (נקווה שהוא לא שומע;-) )

  16. #16

    Default חוזר: הרכבת מפלג ב- CJ

    Quote Originally Posted by coas
    אתה חוזר על השגיאה של אביגדור.


    אם כבר הורדת ראש מנוע, להחזיר את המקורי זה בזבוז כסף במיוחד אם מצבו מפוקפק.

    מסכים עם השגיאה.
    אל תשקיע בשיפוץ ראש, אלא חפש ראש של סופה ותרכיב במקום.

    אביגדור

  17. #17
    חבר רשום פוצי's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    בת חפר
    Posts
    18

    Question חוזר: הרכבת מפלג ב- CJ

    בשורות לא טובות:-? .... הראש חזר מבדיקה במצב סופני (סדקים) והמלצה שלא להשתמש.
    מישהו יכול להמליץ איפה אפשר להשיג ראש אחר במצב שמיש?

    במקביל אני בודק את הנושא של ראש של סופה, גם כאן אשמח לקבל המלצות.

  18. #18
    חבר רשום UNIX's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    קרית אונו
    Posts
    3,692

    Default חוזר: הרכבת מפלג ב- CJ

    דבר עם הבחור שאמרתי לך אני חושב שיש לו איזה ראש בשבילך

  19. #19
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    מרכז
    Posts
    5,648

    Default חוזר: הרכבת מפלג ב- CJ

    Quote Originally Posted by פוצי
    בשורות לא טובות:-? .... הראש חזר מבדיקה במצב סופני (סדקים) והמלצה שלא להשתמש.
    מישהו יכול להמליץ איפה אפשר להשיג ראש אחר במצב שמיש?

    במקביל אני בודק את הנושא של ראש של סופה, גם כאן אשמח לקבל המלצות.
    לא מפתיע....

    בכל אופן איזה ראש יש לך- עם מכסה אלומניום או מכסה פלסטיק שחור (3 ברגים בצד המפלג)? אם מכסה אלומניום, יש ראש תקין בשבילך, שלח ה"פ בנושא אם מעוניין.

    לנושא ראש הסופה- ראש סופה משנה את תגובות המנוע ואת הכח הזמין שלו מקצה לקצה, וזה אחד הדברים הכי מוצלחים שאתה יכול לעשות לרכב שלך.
    אבל- מאחר והבנתי שכסף הוא קצת בעיה מבחינתך כרגע, צריך לקחת בחשבון שלא תסיים פרוייקט כזה בפחות מ2000 ש"ח- בעבודה עצמית. ואני לא מגזים.

    בהצלחה בהמשך.

Similar Threads

  1. הרכבת מפלג - כיוון וסדר הצתה
    By אמנון in forum פורום ג'יפ סיקס CJ
    Replies: 34
    Last Post: 19-07-09, 06:32
  2. מפלג GM לסיקס
    By moriseven in forum לוח המודעות של ג'יפולוג
    Replies: 0
    Last Post: 27-05-08, 00:07
  3. מפלג של GMC
    By נמרוד - מערד in forum לוח המודעות של ג'יפולוג
    Replies: 0
    Last Post: 22-12-07, 12:15
  4. מפלג גי אם לסיקס
    By יריב קלר ברוך in forum לוח המודעות של ג'יפולוג
    Replies: 0
    Last Post: 24-01-07, 20:52
  5. מפלג HEI
    By coas in forum פורום ג'יפ סיקס CJ
    Replies: 13
    Last Post: 04-08-04, 18:34

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •