קבל ,תתרשם,תפנים.
http://www.cj-3a.com/.
יש כמה כתבות על היכולות ,
להגיע לנגב ,יגיע,לאט ,אבל יגיע.
אם הוא תקין אזהוא כלי מהנה,ועביר,בגבולות שלו!
תן תמונה ,
מישהו יודע מהם יכולות השטח האמיתיות של CJ 2A?
אפשר להגיע עם זה לנגב?
:-D
אתה מתחיל הכי חזק ולאט לאט מגביר את הקצב.
קבל ,תתרשם,תפנים.
http://www.cj-3a.com/.
יש כמה כתבות על היכולות ,
להגיע לנגב ,יגיע,לאט ,אבל יגיע.
אם הוא תקין אזהוא כלי מהנה,ועביר,בגבולות שלו!
תן תמונה ,
למה רק להגיע לנגב... אם איזה כלי רכב אתה חושב שכבשו/שחררו/גילו את הנגב? תן כבוד לג'יפ האמיתי!![]()
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
בקלות אתה יכול להגיע לאן שאתה רוצה .
בגביש זה איטי אבל בשטח זה מהנה , כל הסיגיים הישנים המ נועדו לשטח אמיתי,
יש לי סי גי 5 מודל 1973 ואני נוסיע בו לכל מקום בארץ מהצפון ועד הדרום , זה לא חייב לנסוע מהר על הגביש בכדי להגיע ......
בקיצור אלו גיפים אמתיים לשטח
עם CJ צוחקים כל הדרך אל השטח
ראשית לעניין הדגם - CJ-2A יש מעטים בארץ משנת 1947 - כל השאר משנת 1948-1953 הם CJ-3A או מהשנים 1955-1960 הם DJ-3A שעברו הסבה ל-4X4
ולעניין יכולת ה-CJ-3,2A בשטח - כמו שהסבירו לפני, במידה והגיפ' תקין הוא יעבור בכל מקום כמעט עפ"י יכולותיו הטכניות. נקודות התורפה שלו (מעבר לגיל מופלג) הם מהלך מיתלים קצר יחסית (לעומת ה-CJ-5 לשם הדוגמא) שגורם למרכב להגיע לזוויות "מפחידות" יותר משל האחים המאוחרים. נקודת התורפה השנייה היא המנוע - הוא חלש לעומת ההוריקן והכי חשוב יש לו בעיות התחממות עקב הצטברות משקעים בראש המנוע שגורמים לבעיות בקירור ראש המנוע - מרבית האנשים פותרים זאת על ידי הרכבת מאוורים גדולים על הרדיאטור - ושוב מנוע תקין שמעברי ראש המנוע נוקו בקפידה לא יסבול מבעיות התחממות (בעייה נוספת שגורמת להתחממות היא השחזת ראש המנוע יתר על המידה, ניתן לבדוק זאת מהתבוננות על ראש המנוע מבחוץ - מה שגורם לעלייה ביחס הדחיסה ולבעיות נלוות נוספות).
לסיכום, יש לי הרבה שעות שטח עם CJ-3A (תקין) הוא לא איכזב אותי וגרם לי להרבה הנאה.
אוסף גיפים וכמה שיותר
מי רצה תמונה ולא קיבל?
אתה מתחיל הכי חזק ולאט לאט מגביר את הקצב.
במבט ראשון, לפי התמונה (חלון אחוד, מגבים מתחת לחלון) מדובר בCJ3, ולא בCJ2. כמובן, יכול להיות שמסגרת השמשה הוחלפה, זה לא נדיר.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אמר אסף נכון ל2 היה חלון חצוי.
הכלי על פניו יפיפה,השקלים קדימה בצורת האות "ח". תענוג,
הצמיגים ,לא הכי מקוריים,אבל יפיפיים ,מתאימים עליו .
נראה ,מיליון $.
רק לפי מס"ד ,אפשר לדעת,
מנוע מקורי,שטוח?
איך הפנסים מאחור?
לוח שעונים?
בקיצור ..תמונות שוות מאלף שאלות.
כלי כלי!
תתיישן.!
נכתב במקור על ידי asafk
אכן חלון של CJ-3A . ל-CJ-2A היה חלון שונה לחלוטין - המסגרת היתה בפרופיל של ה-MB/GPW משמע פרופיל עגול, אך יותר גבוהה והפירזולים היו שונים. יש לי אחת כזו באיזשהוא מקום....
אוסף גיפים וכמה שיותר
בתוית הפח בקיר האש כתוב במפורש CJ2A BODY , אכן המסגרת נראית כמו משהו יותר מאוחר.
לפי מס' שלדה מדובר על שנת יצור 49' למרות שברשיונות מצויין 56'. בשנת 56' כבר לא יצרו אותם.
הרכב אצלי כבר 13 שנה, שופץ במשך שנה וחצי לאט לאט וביד אוהבת.
בשטח מגלה יכולות לא רעות בכלל, חילצתי כבר כמה ג'יפים יותר ערסים שנתקעו. המנוע חזק, הבודי קל
מושך היטב בדיונות ובבוץ כבד.
הפריט הזה כנראה היה צבאי פעם.
תמונות נוספות בהמשך.
דרך אגב, מי שמכיר ליד צריפין היה מגרש בשם אונגר, ליד ל.כ.. נכון להיום המגרש סגור.
מכיל אוצר בלום של חלפים מקוריים לג'יפים ישנים כולל מנועים וחלקים מכאניים.
משהו יכול לעדכן?
אתה מתחיל הכי חזק ולאט לאט מגביר את הקצב.
אונגר הזקן, אללה ירחמו.
למרבה הצער, דור ההמשך לא מעוניין בסחר בגרוטאות, והכל, כולל האוצרות, הולך לאט לאט לסוחרי הברזל.
עצוב.
מאוד.
:sad: :sad:
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
תבדוק שאצלך ברשיונות לא מצויין שהרכב הינו 4 על 2. סביר להניח שמדובר בדיספאצר או DJ-3A (רכב עם הנעה אחורית בלבד) שעבר הסבה להנעה בארבעת הגלגלים ע"י החלפת צירים ותיבת הילוכים.נכתב במקור על ידי THEUZI
שלום אונגר לצערנו הלך לעולמו - אבדה קשה לכלל האספנים בארץ. בכל מקרה חלקים רבים לגיפים לא נותרו אצלו - ואני משך שנים הסתובבתי בין הגרוטאות שלו.
אוסף גיפים וכמה שיותר
לא דיספאצר ולא נעליים.
הנעה כפולה מקורית. מה שאתה מדבר עליו זו גרסה נחותה של הוויליס שיצרו אותה
לשימוש הדואר בארצות הברית או שימוש טיפשי אחר. שלי זה לא זה.
אתה מתחיל הכי חזק ולאט לאט מגביר את הקצב.
זו כלל אינה גירסא נחותה - הובאו לארץ עשרות דיספצרים בין השנים 1955-1960. ההבדלים הם גם במרכב - מיכל דלק אחורי, ספידומטר גדול ללא 4 "שעונים קטנים" מצידיו. בשאסי - אין מאחור את החיזוק (משולש) שנגמר בדיוק מעל לוו הגרירה.נכתב במקור על ידי THEUZI
רבים מהם עברו הסבה ע"י החלפת צירים ותיבת הילוכים והפכו ל-"CJ".
אם שלך שנת ייצור 1956 אזי קיימות שתי אופציות - או דיספאצר או CJ3B שעבר הסבה ל-CJ3A . לתוויות על המרכב שלך אין משמעות כלל משתי סיבות או שהחליפו את המרכב בשלמתו באיזשהוא שלב או שהוסיפו את התוויות.
אוסף גיפים וכמה שיותר
כפי שצוין, לפי מס' שלדה מדובר במודל 49'.
לדגם הזה מיכל דלק מתחת למושב הנהג, ושעון מהירות בגודל בינוני ועוד שעונים קטנים.
אבל אני לא מסכים אתך, אני חושב (אבל זו רק דעתי) שדגם ללא הנעה כפולה מקורית הוא דגם נחות.
ועוד הערה אם יורשה לי, דגם CJ3B שונה מהותית מדגם CJ3A או CJ2A -המנוע שונה, מכסה מנוע גבוה, מיכל דלק שונה , מסגרת חלון וכמו כן גריל ותיבת העברה. לא מעשי להחליף בין הדגמים.
אתה מתחיל הכי חזק ולאט לאט מגביר את הקצב.
לכל רכב את הייעוד שלו - והנעה אחורית בלבד לא הופכת את הדיספאצר לנחות - נהפוך הוא זוהי גירסא נדירה הרבה יותר מה-CJ-3A.נכתב במקור על ידי THEUZI
ה-CJ-3B וה-CJ-3A הם אחים תאומים - השילדה, הצירים כולל ההיגוי והבלמים, הטרנספר והגיר זהים לחלוטין. כל שנותר הוא להחליף מרכבים ומנוע בין השלדות...
לפני שנים רבות מרכבים של CJ-3A היו מאד נפוצים - כדורי ברחוב המסגר פירק מאות כאלו והם עמדו בערימות. גם מנועים "שטוחים" היו נפוצים בהרבה ממנועי ההוריקן. ייתכן והחליפו את כל המרכב (החלפת מנוע ומרכב בגיפ ניתנת לביצוע ביום עבודה) או שהחליפו את כל הגיפ. דרך אגב זה נעשה לעיתים כאשר הגיפ היה במצב רעוע או לאחר התהפכות/תאונה.
בכל מקרה ב-1949 לא היו CJ-2A .
אוסף גיפים וכמה שיותר
לחיזוק דברי ירון.
קבלhttp://m38a1.ca/index.html
טבלת מס סידוhttp://www.cj-3a.com/Serial%20Numbers.htmר.
וגם אתר הCJ2A http://www.thecj2apage.com/
נצל"ש:
הגירסה הצרפתית:M-201
http://ourworld.compuserve.com/homepages/jeep_man/
צפריר עפרוני - בודק פוליגרף: בדיקות מהימנות תעסוקתית, אימות גירסאות, חוו"ד לבתי משפט
http://www.poly-graph.co.il/
שמרו על קשר