לכל אבירי השולחן המתומן: מס' השלדה הוא 22722 , בכל מקרה, גם של בית שמאי,
לא מדובר בשום פנים ואופן במודל 56', פשוט לא יתכן.
:razz:
מבדיקה חוזרת התברר כי ה-CJ-2A כן יוצר ב-1949, ואם הטעתי כאן מובאת התנצלותי.
ה-CJ-2A יוצר בין השנים 1945-1949 וה-CJ-3A יוצר בין השנים 1948-1953
השאלה שנשאלת מה ההבדלים ביניהם ? עפ"י הספרות, ההבדל העיקרי הוא בחלון הקידמי, כאשר מעבר לכך המרכב שונה במעט בחלק האחורי כך שהכיסאות הוזזו מעט יותר אחורה (שונו במעט הכנפיים האחוריות בחלקן הפנימי), הציר האחורי של ה-2A היה SPICER 41-2 והוא הוחלף ב-SPICER 44-2 שהיה חזק וקשוח בהרבה, וחיזוק צירי הטרנספר.
סה"כ הבדלים מינוריים באופן יחסי, וכנראה רק אסטרטגיית שיווק גרמה להחלפת הדגם.
האמת היא שהיום לאחר למעלה מ-50 שנה שבהם - מרכבים הוחלפו, טרנספרים ותיבות הילוכים בטוח הוחלפו וחלונות קידמיים מקוריים (ב-2A) לא שרדו - קשה לדעת מה היה 2A ומה 3A. האופציה היחידה לגלות היא על פי מספר השילדה.
נערך לאחרונה על ידי yaronp; 04-03-08 בשעה 18:00.
אוסף גיפים וכמה שיותר
לכל אבירי השולחן המתומן: מס' השלדה הוא 22722 , בכל מקרה, גם של בית שמאי,
לא מדובר בשום פנים ואופן במודל 56', פשוט לא יתכן.
:razz:
אתה מתחיל הכי חזק ולאט לאט מגביר את הקצב.
בקיצור, מי :-) רוצה להתארגן על טיול עם כאלה?
אתה מתחיל הכי חזק ולאט לאט מגביר את הקצב.
איך הגעת מהמספר הנ"ל ל-מ 1949 ?נכתב במקור על ידי THEUZI
ל-CJ-2A בשנת 1949 היו בכלל 6 ספרות במספר השילדה (אם כבר אזי מספרך יכול להתאים ל-CJ3A מ-1949) , כאשר בתחילת שנות החמישים בכל שנה התאפסו המספרים ל-10000, כך שמספר השילדה הנ"ל יכול להתאים כמעט לכל שנה מתחילת שנות החמישים.
אוסף גיפים וכמה שיותר
נכתב במקור על ידי yaronp
אתה מתחיל הכי חזק ולאט לאט מגביר את הקצב.
הנה עוד תמונות
אתה מתחיל הכי חזק ולאט לאט מגביר את הקצב.
א.היכן התמונות?
ב.אני לא מבין יש טבלה שאומרת שהרכב שלך מודל 46,
זאת הטבלה שנתתיhttp://www.thecj2apage.com/history.html.
ואם המסד אכן נכון אז זה מודל 46 וזה CJ2A .
אבל במדינת היהודים ... הכל יכול להיות.
אולי התמונות יעלו עכשיו
אתה מתחיל הכי חזק ולאט לאט מגביר את הקצב.
גם אני מסכים.נכתב במקור על ידי RONI
אוסף גיפים וכמה שיותר
שמרו על קשר