למיטב זכרוני, בטראנויים שהגיעו לארץ היה טורבו, תמיד. מה שלא תמיד היה זה אינטרקולר, שהוכנס באיזור שנת 97, אני לא בטוח בשנה המדויקת.
מישהו יודע מאיזה שנתון התחילו להכניס מגדשי טורבו למנועי דיזל בטראנו?
שאלה שניה, האם יש הבדל גדול בין הדגמים בשנתונים של 98 עד 2000?
למיטב זכרוני, בטראנויים שהגיעו לארץ היה טורבו, תמיד. מה שלא תמיד היה זה אינטרקולר, שהוכנס באיזור שנת 97, אני לא בטוח בשנה המדויקת.
לא היה משהו משמעותי למעט שינויים קוסמטיים.Originally Posted by erez33
There is a very fine line between hobby and mental illness
צודק.Originally Posted by חנן-ג'יפולוג
לכולם היה טורבו, עד 1996 (כולל) מנוע 100 כ"ס. לרכבים אלו פנסי חזית רבועיים.
מ-1997 הוסף האינטרקולר וההספק עלה ל-125 כ"ס. לרכבים אלו שני פנסי חזית עגולים.
נהגתי הרבה על ה-100 כ"ס והייתי הבעלים של ה-125 כ"ס. אם אתה יכול להרשות לעצמך - לך על הדגם היותר מתקדם, השיפור הוא משמעותי.
Statistics mean nothing to the individual
מחזק את ברק. הישן הוא סיוט שלא ברא השטן. הטראנו הוא גם ככה לא בדיוק פנתר, והמנוע החלש הופך אותו לעגלה מהזן הגרוע ביותר.
סליחה !!
עגלה מהסוג הגרוע ביותר .. התואר הזה שמור לרכב אחד בלבד :-)
הטראנו דגם ישן, של חבר, טוחן אותי בלי מלח בכל פתיחה שניסינו ... הוא לא כזה נורא ... ישנם נוראים ממנו :-)
צועניה ..
גיא, עגלה, בהגדרתה, מונעת ע"י כוח מסוים כאשר היא נעה. מה שאי אפשר לומר על הרכב שלך. הוא עדיין נע ע"י האינרציה שנשארה לו מאז שהיפני ההוא דחף אותו החוצה מהמפעל.
מעבר לצחוקים שאולי נחמדים .. אבל לא יעזרו לבחור שמחפש כזה אוטו ...
אז טראנו עגלה כזה הוא מטוס קרב ליד מוסו עם טורבו למשל ...
וכן, נהגתי על שניהם. באותה עליה, עם אוטו משקל עודף ...
צועניה ..
חדל קשקשת.
100/125 כוחות סוס על רכב במשקל של 1700-2000 ק"ג פלוס מינוס. זה כל הסיפור. מי שלא יודע מה יחס הספק/משקל כזה אומר שינסה לנהוג על רכב עם נתונים דומים. אין טעם לנפנף בידיים ולנסות להסביר במילים את המושג: "עגלה".
שמרו על קשר