Close
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 35 מתוך 35
  1. #21
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    איפה שאני מחנה
    הודעות
    655

    ברירת מחדל

    בהודעה הקודמת שלי אמרתי שזה לא סיפור להגביה XJ, והתכוונתי שזה לא סיפור קל בכלל.
    רמי, לי אין שום ויכוח איתך, אני בעד הZJ (זוכר שאמרתי לך שזה הרכב הבא?)
    יתרון נוסף של הZJ הוא גודל הדלת האחורית, שמאפשר עלייה קלה לרכב (בייחוד אחרי הגבהה הנושא הופך להיות קריטי).
    לרדו

  2. #22
    חבר רשום ארז's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בית יהושע
    הודעות
    2,633

    ברירת מחדל

    תרשו לי רק כמה דברים קטנים...
    א אני לא ממש מבין גדול ברכבים אמריקנים
    ב לגבי התחממות מנוע בדיסקברי זו תופעה שמופיע בצורה נדירה בגדמי הדיזל וכאן אתם מדברים על בנזין.
    ג בגראנד צרוקי (דגמים חדשים) המנוע יושב בצורה משונה על מוטות הרדיוס הקדמים וזז איתם
    ד בהדרכות שבזמנו הייתי מבצע תחת המרכז הישראלי לסיור כל גראנד שהיה מגיע לטיול היה מתחמם(מדובר על רכבים חדשים לגמרי בדרך כלל)
    ה הרכב הזה נוח וחזק בטרוףףףףףףףףףף(טוב נו...יש לי להשוואת רק מול הדיפנדר :lol: )

    לגבי צרוקי הם ממש נדירים בארץ והמחירים עליהם חסרי פורפורציות מה שלדעתי הופך את הקניה שלהם ללא כדאית,(אני כמובן לא מציע לכם כאופציה לקנות דיסקברי שהרי אוי ואלוהים ישמור אותנו הוא לנדרובר[חרא של אוטו...]למרות שיש הרבה חלקי חילוף,חלקים זולים והמון קייטים לשיפורים(בארץ))
    גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
    הטלפון החדש שלי: 0544897064

  3. #23

    ברירת מחדל

    עוד פרט חשוב ששכחתי לציין , דגמי ZJ מנועי V8 בלבד משנת 1996 מגיעים עם סרן אחורי דנה 44 אלומיניום כסטנדרט.
    לגבי מה שכתב ארז על בעית ההתחממות - אכן קיימת בעיה מסוימת של התחממות (לא מתקרב לתחום האדום אך מתחמם..) בימים חמים במיוחד בעמידה או בזחילה עם מזגן פועל בלבד הרכב יתחמם. כיבוי המזגן או עליה במהירות הרכב - מתקרר מיד. לאחר "דוקטורט" בנושא בקיץ שעבר שכלל שיפורים: החלפת טרמוסטט ל 180F , הגדלת רדיאטור, הוספת מאוורר קדמי למזגן, נוזל קירור מסוג אחר וכו' היה שיפור. אך הפתרון למעשה די פשוט וזול. הבעיה נעוצה בפיזור חום לקוי בתא המנוע, פשוט אין לאויר החם לאן לצאת , הורדת מגן גומי שנמצא מתחת לגריל עוזרת . או אפילו בניית כונס אויר, או שני פתחים בצד כמו בדגמי ה 5.9 ליטר על מכסה המנוע. יפתרו את הבעיה סופית.

    רמי.

  4. #24

    ברירת מחדל

    הרייד החדש של אריק2 גורם לי לחשוב שוב על מה שהוביל לדיון הזה...
    אולי הרכב המשפחתי העתידי שלי הוא בכלל סברבאן???

  5. #25
    חבר רשום ron_gal's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    כפר הס
    הודעות
    333

    ברירת מחדל

    אני בכלל חושב SJ

    יש מספיק מקום לכוווווווווולם.
    וגם מכלולים חזקים ,
    ואחרי הגבהה , מי שראה את האכב נבהל !!!
    אבל הנוחות , אוי הנוחות ...

    רון.
    שלי יותר גדול !!!
    והרבה יותר ישן !!!

  6. #26

    ברירת מחדל

    שימו לב ל ZJ הזו.
    דנה 60 מאחור, קיט הגבהה RE 5.5" LONG ARM , צמיגי MTR "37 , נעילות ARB
    4.88 יחס העברה





    רמי. שלא יודע מדוע התמונות לא עולות ישר.

  7. #27
    חבר רשום tsvikac's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    באר-שבע
    הודעות
    340

    ברירת מחדל גראנד או צ'ירוקי

    לכל המעונין
    אני מחזיק גראנד צ'ירוקי 93 לרדו 4 ליטר טרנספר כמו של סופה כלומר נוסע 2X4 ו4X4 נעול גם ב-HIוגם ב -"LOW"( מה שאין ב V8 שנוסע 4X4 קבוע ופתוח ב-HI ובחלקם גם ב LOW )
    ובמקביל גם צ'ירוקי 2001 שתי המכוניות בנויות על אותה פלטפורמה של רוב המיכלולים
    אך למרות זאת שניהם שונים בתכלית.
    הגראנד רכב מפנק בצורה מדהימה מהלכי מתלה מדהימים בכל קנה מידה לרכב סטנדרטי
    מרחב המיחיה ברכב מענג ובקיצור רכב מישפחתי יוצא מן הכלל עם יכולות עבירות טובות מאד. החסרון מתאים לשטח טכני אך רצוי לשפר ולהקשיח את המיתלים בגלל רכות שיש לרכב וקצת מפחידה במעברי מיכשולים מסולעים. (ד"א מנוע ה 4 ליטר 6 ציל אמין ביותר
    מרכב הרכב אוהב אותו ומאפשר מהלך מתלה גדול יותר בסרן הקידמי ממה שאפשרי במנוע ה8 וי וגם פחות כבד מקדימה)לרכב הנ"ל קיטים אין סופיים לשיפור הבסיסי ביותר הוא הפרוקום שקיים אצל יאנוביץ ועם בולמים אחרים הוא מצויין אחריו באים הרוביקון לבדוק
    אצל יבואן רנצ'ו והטוב ביותר ביבוא אישי TERAFLEX חבל"ז )
    הצ'ירוקי הוא רכב שפשוט קשה להסביר אבל עם ניתוק ה'סטביליזר' הקידמי אתה מקבל רכב
    שמצליח להרים גלגל לגובה של 80 ס"מ מהרצפה ללא כל שיפור עם מתלה אחורי של קפיץ עלים בעל מהלך מתלה של 0+ הג'יפ הזה עולה כל דבר ללא שום מאמץ ואין לי פשוט הסבר לזה.הוא מכוייל הרבה יותר קשיח מהגראנד ואפשר לטוס איתו 100 בשבילים ללא חשש מבמפים פתאומים כמה שתגביר הוא יגהץ יותר כנראה שהקומבינציה שלו שכוללת משקלXמרחק סרניםX כוח מנוע פשוט מושלם עבירות מדהימה.
    הרכב פחות מפנק וצפוף מהגראנד וקשיח אבל שטח זה המקום שלו
    גם לצ'ירוקי מגוון שיפורים בעיקר של רוביקון אקספרס לקחת בחשבון בהגבה של 3 אינץ'
    סליפ יוק אילמינטור +CV דריבשאפט זה נותן צמיגים של 31X10.5X15 לא יותר וגובה מכובד ביותר מהקרקע
    לכל המעוניין אני מוכר אחד מהם מי שימכר ראשון.
    הגראנד 93 לרדו 130,000 מייל במצב מעולה צבע אורגינאלי לבן +חצאיות אפורות (יפה בימיוחד)ללא שום תאונות אצלי כבר חמש שנים ללא שום תקלות שהצריכו להשאיר חבילות של כסף כפי שמשאירים בעלי 8V במוסכי השרות של קריזלר אני מבקש 70.000 ש"ח
    למה-כי זה רכב נדיר בקומבינצית המיכלולים שלו . המצב שלו מצויין הוא שווה הרבה יותר מפורראנר 96 או פאגרו 95 גם ליפני 10 שנים ולכן לדעתי גם היום
    וחוץ מזה אני מעדיף להשאר איתו ולמכור את הצ'ירוקי 2001 38,000 ק"מ חדש לחלוטין מחירון 155,000 ניתן להתפשר על 145,000

    צביקה 051-505454
    לשעבר WJ,XJ,ZJ,לנד קרוזר select 2010 היום WK

  8. #28

    ברירת מחדל

    נמרוד,
    על איזה שנות דגם של סברבן אתה מדבר ?
    לרוב...הסרנים שם חלשים יותר (לפחות האחורי) אך זו אותה שילדה...
    ואם אתה קופץ ל88 ומעלה ? מה עושים עם הIFS ?
    I choose not to choose life, I choose something else.

    ITS A FULLSIZE THING...QUIT STEALING OUR PARTS !

  9. #29

    ברירת מחדל

    אני מדבר על סברבן משנות ה80, סרן קדמי חי כמובן. ואם וכאשר, זה יהיה פרויקט של ממש, שיעמוד ויבנה לאט לאט (יש לי ג'יפ לטייל), כולל החלפת סרנים.

  10. #30

    ברירת מחדל

    נמרוד,
    עכשיו אני עונה בלי ציניות !
    אם הכוונה היא להשאיר את הג'יפ ולהוסיף רכב טיולי משפחה או להחליף את הפרייבט בכזה. אתה צריך (גם אני) רכב נוח ככל האפשר מזגן מפוצל, שנתון מתקדם ככל האפשר, בעל סחירות טובה - כלומר מנוע דיזל, יפני (רחמנא ליצלאן).
    אתה לא צריך לשפר אותו, נעילה אחורית מקורית, צמיגי 31" , חצאיות פלסטיק במחסן והוא יעבור בקלות בכל מקום אליו תשאף לקחת את המשפחה לטיול.
    תאמין לי, ילדים רכים לא אוהבים שמטלטלים אותם יותר מדי, הם לא מתפעלים מנופי הארץ ולא שמחים לקבל מכות רוח ופודרה בפנים. הם שם רק בגלל שקשרת אותם לכיסא הבטיחות ואין להם עדיין מספיק כוח להילחם על נפשם.
    בגיל יותר מאוחר - אם הם בעניין, הם כבר יעדיפו להצטרף אליך לג'יפ שיהיה כבר רכב אספנות בעלות אחזקה מגוכחת.

  11. #31
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,432

    ברירת מחדל

    תאמין לי, ילדים רכים לא אוהבים שמטלטלים אותם יותר מדי, הם לא מתפעלים מנופי הארץ ולא שמחים לקבל מכות רוח ופודרה בפנים. הם שם רק בגלל שקשרת אותם לכיסא הבטיחות ואין להם עדיין מספיק כוח להילחם על נפשם.
    זה לא קשור לאמונה, זו העדפה אינדיבידואלית. אופיר בפירוש נהנית יותר בג'יפ הפתוח מאשר ברכבים של הפרטנרים לטיול, פאג'רו ודומיהם שטלי עורקת אליהם מדי פעם ביחד עם אופיר.
    יכול להיות שזה ישתנה בעתיד, אבל היום הסיקס הפתוח לוקח מבחינתה בנוקאאוט.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  12. #32

    ברירת מחדל

    וואללה, נשבע לך בילדים שלי שרציתי להכניס לתגובה את התופעה של אופיר. אבל - א - תמיד אני עושה את זה, ב- ממילא נמרוד מדבר על כלי סגור וממוזג.
    לסברבן יש את יתרון/חסרון הגודל, את המושבים שלו אני מבין שיותר קל לנקות מהקיא, אבל להחזיק שני רכבים יעודיים לטיולים זה נראה לי הגזמה.
    הצ'רוקי/גראנד הוא לא סחיר, לא זול ולא עביר יותר מרכב יפני במצבו הבסיסי. אם זה הולך להיות רכב פנאי/שטח יחיד, זה כבר סיפור אחר.

  13. #33

    ברירת מחדל

    נמרוד,
    אני נאלץ להסכים...עם ניר...
    שמע, רכב טיולים יחיד...אישי, נראה לי שהצעצוע שלי, על גודלו מלבד חיסרון הדלק, יוכל לתת לי תמורה מדהימה לרמת ההתעניינות שלי בשטח ובטיולים...
    אם היה לי במקומו סברבן בשנתונים הללו, או משהו בסגנון...זה יכל היה להיות אפילו יותר טוב.
    מסתובב לו בבור בליזר K5 יפהפה, בתצורה שונה מהבלייזרים הנפוצים בארץ.
    הוא גם נועל 37", דנה 70 מאחור ו60 מלפנים...
    יופי של פתרון מפנק ומאפשר, יותר מכל יפני ואף יותר מהXJ...
    אבל מפה ועד להחזיק שני רכבי טיולים ? לא נראה לי...
    לולא הייתי צריך להקשיב לארז בשבת שעברה...הייתי מתמודד עם המצלעות עם חלון סגור (בושה... כמו שאמרתי לשרון "אני לא מאמין, אני במדבר, מקשיב לדיסק MP3 עם חלונות סגורים ומזגן"...
    אבל בינינו, פחות רלוונטי לגבי כרגע, אך כשמדובר על משפחה...לרוב זה יתרון שמאפשר הנאה מטיול רגוע.
    I choose not to choose life, I choose something else.

    ITS A FULLSIZE THING...QUIT STEALING OUR PARTS !

  14. #34

    ברירת מחדל

    יש בבני ברק סברבן 80 ומשהו עם צמיגים כמו של אריק (37" של האמר) למכירה. לא יכול להיות יקר מדי..-
    זה אם רוצים להפסיק לדבר ולהתחיל לבנות.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  15. #35

    ברירת מחדל

    הסברבן בבני ברק, מודל 91, הוא בדיוק מה שאני מדבר עליו... רק שרוצים עליו 40K שקלים, לא פחות.

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •