ישי,
תבדוק אם לא ניקרע לך צינור וואקום שמתחבר ללוקר.
אולי הצינור יותר מדי קצר בשביל ההגבהה שלך...
איל
שלום רב
ישנה תופעה אצלי בבימבה שכאשר אני נוהג ב-4X4 לא משנה נמוך או גבוה ונועלי הטבור במצב אוטומט - הגלגים האחוריים מסתובבים והקדמיים לא עד כדי תקיעה בחול למשל - באם נועלים ידנית את הטבורים האוטו נוסע באותו שטח ללא בעיה.
פניתי למוסך בכרמיאל שלקח אותי לשטח ליד המוסך - טרשי - ולא הצלחתי להראות לו את התופעה - אך היום הייתי שוב בחול והתופעה חזרה על עצמה .
תודה
ישי
ישי,
תבדוק אם לא ניקרע לך צינור וואקום שמתחבר ללוקר.
אולי הצינור יותר מדי קצר בשביל ההגבהה שלך...
איל
אם אני זוכר נכון, יש לך לוקרים עם מצב "אוטומטי" ו"נעול". בפעם הבאה שלא ישתלב לך מנגנון הואקום- פשוט תנעל..
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
תודה על תגובתכם , אך מבדיקה הצינור אינו קרוע וגם משמיעה המערכת ננעלת במעבר בבורר למצב 4X4 - ולהעביר בלוקרים למצב נעול אני יודע אך ככל הידוע לי במצב לוקרים על אוטומט והבורר על 4X4 גבוה או נמוך הלוקרים צריכם להיות נעולים ולא צריכים להתנתק עד לשחרור הבורר מ-4X4 , אשמח לחוות דעתכם בנושא
ישי
ישי
מדוע להרחיק עד השטח ? טרשי או חולי זה לא משנה.
הרימו את הרכב על הליפט כשארבעת הגלגלים מונפים באויר, שלב ל-4X4 ואז שלב להילוך.
כל שנותר לבדוק זה אם יש הבדל בתנועת הגלגלים הקדמיים בין שני המצבים, אוטומטי או נעול.
בהצלחה
נו, יש חדש בנושא ?
"אלה שמפליגים בים בשביל התענוג, ילכו לגהינום בשביל הבידור..." פתגם מהמאה ה-18
ישי, אתה עדיין נועל את הלוקרים ידנית ?
מסקרן לדעת איך נגמר...
"אלה שמפליגים בים בשביל התענוג, ילכו לגהינום בשביל הבידור..." פתגם מהמאה ה-18
לא , בשבוע שעבר תוקנה התקלה , לאחר שהוחלף כל מכלול הגלגל השמאלי , עכשיו נעלמה הבעיה לחלוטין
תודה על ההתענינות
ישי
שמרו על קשר