Close
עמוד 3 מתוך 8 ראשוןראשון 123456 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 41 עד 60 מתוך 156
  1. #41
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    האחורי כבר חלק אינטגרלי מהאוטו ... הוא שם כבר מעל לשנה, הקדמי בצבע ועוד מעט יעלה על הרכב. אבל אתה מקדים את המאוחר...

  2. #42
    חבר רשום גניסלב רונן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    722

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    נראה מעולה !
    מתי טיול ?

  3. #43
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    Post תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    היום סיימנו הרכבה של הפגוש הדמי והכננת ...
    תמונות בהמשך, אין לי כח הערב ...

  4. #44
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    במסגרת השיפורים והמשחקים, שופר מהלך המתלה האחורי, ע"י הארכת התותב ששומר על הקפיץ. מה שאפשר לשחרר את הרצועות שמגבילות את המתלה מאחור.
    בכדי למדוד את מידות הפתיחה / סגירה מקסימלית הוסרו הבולמים והרכב עלה אחר כבוד על הרמפה. . . .

    התוצאות המדהימות לפניכם ....
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	09082009002.jpg‏ 
Views:	325 
Size:	146.2 קילובייט 
ID:	17517   Click image for larger version. 

Name:	09082009003.jpg‏ 
Views:	312 
Size:	150.0 קילובייט 
ID:	17518   Click image for larger version. 

Name:	09082009004.jpg‏ 
Views:	262 
Size:	133.8 קילובייט 
ID:	17519   Click image for larger version. 

Name:	09082009005.jpg‏ 
Views:	305 
Size:	130.7 קילובייט 
ID:	17520  


  5. #45
    חבר רשום גניסלב רונן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    722

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    ציטוט נכתב במקור על ידי sos4u צפיה בהודעה
    במסגרת השיפורים והמשחקים, שופר מהלך המתלה האחורי, ע"י הארכת התותב ששומר על הקפיץ. מה שאפשר לשחרר את הרצועות שמגבילות את המתלה מאחור.
    בכדי למדוד את מידות הפתיחה / סגירה מקסימלית הוסרו הבולמים והרכב עלה אחר כבוד על הרמפה. . . .

    התוצאות המדהימות לפניכם ....

    אכן מדהים !
    מה עם המהלך הקדמי ?אם יתקרב לאחורי אתה יכול להכריז על נחיתת הרובוטריק האדום

    רונן

  6. #46
    חבר רשום השועל's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2003
    מיקום
    ת"א
    הודעות
    1,872

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    מברוק על המגו'לינה על הגג .. וגם על הטמבון הקדמי (נראה כמו של קווין).. שים איזה תמונה או שתיים

    ואכן מהלך אחורי מרשים בהחלט.. מה עם יציבות בכביש ? (עכשיו שיש לך גם מגו'לינה על הגג).. יש שינוי ?
    .. Jeep - Drive it like you stole it

  7. #47
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    רונן,
    המהלך מקדימה עדיין ארוך בהרבה מהאחורי... הלוואי ואצליח להגיע למצב שבו האחורי יהיה כמו הקדמי ... לא צילמתי תמונות על הרמפה בעליה ברוורס, אבל הנתונים טובים בהרבה ... ויניב כבר הפנים שיש להאריך את הרמפה ... אחרת ....

    דני,
    השינוי בגובה מורגש בנהיגה על הכביש אבל לא גורע בהתנהגות. אני לא מהממהרים, ובמהירות של 100-110 קמ"ש, ממש אין שינוי. הרכב יציב גם בסיבובים חדים יחסית.
    אבל ...., נסה לנסוע עם מייצב מנותק על הכביש .... ואז מרגישים בשינוי בצורה בולטת מאד. ממש לא מומלץ.
    באופן מפתיע, הצדפה לא ככ מפריעה לנהיגה, היא יותר אווירודינמית משאר חלקי הרכב .....
    מרגישים בקיומה רק כשמגיעה משאית גדולה או אוטובוס במהירות גבוהה ממול.

    כפתרון / תחליף לאוהל, ממליץ בחום רב. מעולם לא ישנתי טוב ככ בתנאי שדה ...

    הפגוש הקידמי הוא תאום של האחורי. כולל אוזני גרירה מאסיביות מקדימה [ כדי לגרור ברוורס ..] ותושבת לכננת מתוצרת קווין. אותו חוזק, ריתוכים מרהיבים ופשטות [ כשמקפידים לקרוא את ההוראות ...] שמאפיינים את האחורי.

  8. #48
    חבר רשום השועל's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2003
    מיקום
    ת"א
    הודעות
    1,872

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    סחטן יוסי ..

    מי היצרן של הטמבון הקדמי ?
    .. Jeep - Drive it like you stole it

  9. #49
    חבר רשום גניסלב רונן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    722

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    האם אלו המאריכים שלי מאחור ?
    האם הקפיץ האחורי מעוגן לבסיס התחתון ?

  10. #50
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    ציטוט נכתב במקור על ידי גניסלב רונן צפיה בהודעה
    האם אלו המאריכים שלי מאחור ?
    האם הקפיץ האחורי מעוגן לבסיס התחתון ?
    רונן,
    ה"מאריכים" שלך התגלו כקצרים מדי ... [מסתבר שיש מקומות שהאורך קובע ...] אני הארכתי בכ 16 ס"מ נוסף על המקורי, וגם זה לא מספיק. בפתיחה מקסימלית הקפיץ עדיין יורד נמןך יותר. אבל הכוונה עדיין להגביל אותו עם הרצועות. ולכן הסתפקתי ב 16 ס"מ תוספת ..

    הקפיץ מעוגן לבסיסו ע"מ למנוע סיבוב של הקפיץ על צירו.
    גם ככה נוצרת בעיה של שחיקת הגומיה בחלק העליון שאמורה למרכז את הקפיץ ונוצר רעש נוראי כשהקפיץ מתחכך ב"מאריך" [ בדרופ קיט.]
    אני מתלבט לגבי הפתרון לעניין הזה, כי הרעש בלתי נסבל.
    הכיוון הוא לייצר מעין קונוס שישב וימרכז את הקפיץ וגם ירחיק אותו מגוף הרכב בחלק העליון ע"מ למנוע רעש של מתכת במתכת.

    ההתלבטות היא לגבי סוג החומר.

    דני,
    תמונות של הפגוש - בערב.

  11. #51
    חבר רשום גניסלב רונן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    722

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    ציטוט נכתב במקור על ידי sos4u צפיה בהודעה
    רונן,
    ה"מאריכים" שלך התגלו כקצרים מדי ... [מסתבר שיש מקומות שהאורך קובע ...] אני הארכתי בכ 16 ס"מ נוסף על המקורי, וגם זה לא מספיק. בפתיחה מקסימלית הקפיץ עדיין יורד נמןך יותר. אבל הכוונה עדיין להגביל אותו עם הרצועות. ולכן הסתפקתי ב 16 ס"מ תוספת ..

    הקפיץ מעוגן לבסיסו ע"מ למנוע סיבוב של הקפיץ על צירו.
    גם ככה נוצרת בעיה של שחיקת הגומיה בחלק העליון שאמורה למרכז את הקפיץ ונוצר רעש נוראי כשהקפיץ מתחכך ב"מאריך" [ בדרופ קיט.]
    אני מתלבט לגבי הפתרון לעניין הזה, כי הרעש בלתי נסבל.
    הכיוון הוא לייצר מעין קונוס שישב וימרכז את הקפיץ וגם ירחיק אותו מגוף הרכב בחלק העליון ע"מ למנוע רעש של מתכת במתכת.

    ההתלבטות היא לגבי סוג החומר.

    דני,
    תמונות של הפגוש - בערב.
    יוסי - זה הפתרון שאני סידרתי מאחור בין הקפיץ לבין המאריך- היה רעש לא נעים .

    החומר הוא אוקלון כיוון שגומי ישחק ....מה הקוטר ?דבר איתי יש לי עוד 2 יחידות .

  12. #52
    חבר רשום השועל's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2003
    מיקום
    ת"א
    הודעות
    1,872

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    יוסי..
    בדרופ קיט מקורי יש קונוס והוא עשוי מחומר קשיח שנקרא "אוקלון"..
    צריך לחרוט לפי המידות שלך ובאורך המתאים וזה אמור לפתור לך את הבעייה.
    .. Jeep - Drive it like you stole it

  13. #53
    חבר רשום השועל's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2003
    מיקום
    ת"א
    הודעות
    1,872

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    רונן יא נקניק ..
    הקדמת אותי בדקה!
    .. Jeep - Drive it like you stole it

  14. #54
    חבר רשום גניסלב רונן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    722

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    ציטוט נכתב במקור על ידי השועל צפיה בהודעה
    רונן יא נקניק ..
    הקדמת אותי בדקה!

    פסטרממיה מעושן

  15. #55

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    ילדים תירגעו!

    יוסי, זה יכול להיות גם מדלרין שחור (עוד סוג שך פלסטיק - דומה לאוקולון - רק יותר קל לעיבוד שבבי)
    אם אתה צריך עזרה בחריטה תגיד.
    למרות שרק הדלק יעלה לך כמו לחרוט אצל חרט אמיתי במרכז...

    איל

  16. #56
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    תודה על ההענות והתגובות...

    חמרי גלם פלסטיים זמינים לי, ואני בוחן כעת את היתרונות והחסרונות בשימוש בכל סוג, אכן הראשונים שעלו על הפרק היו דלרין ואוקולון.

    העניין הוא לאתר חומר גלם חזק מספיק כדי שלא ישחק ויתפרק ומצד שני שלא ירעיש...

    אני מתלבט גם לגבי הבולמים, האם מישהו התנסה עם בולמי פרוקומפ עם מיכל חיצוני ??
    יש סידרה של בולמי MX-R שמיועדים למירוצים.

    אשמח לתגובות

  17. #57
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    ציטוט נכתב במקור על ידי השועל צפיה בהודעה
    סחטן יוסי ..

    מי היצרן של הטמבון הקדמי ?
    דני,
    במיוחד בשבילך ...
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	11082009015.jpg‏ 
Views:	174 
Size:	111.1 קילובייט 
ID:	17535   Click image for larger version. 

Name:	11082009014.jpg‏ 
Views:	177 
Size:	109.8 קילובייט 
ID:	17536   Click image for larger version. 

Name:	11082009013.jpg‏ 
Views:	153 
Size:	109.9 קילובייט 
ID:	17537   Click image for larger version. 

Name:	11082009012.jpg‏ 
Views:	165 
Size:	112.5 קילובייט 
ID:	17538  

    Click image for larger version. 

Name:	11082009011.jpg‏ 
Views:	156 
Size:	126.5 קילובייט 
ID:	17539   Click image for larger version. 

Name:	11082009010.jpg‏ 
Views:	256 
Size:	130.1 קילובייט 
ID:	17540  

  18. #58
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    טוב, השבוע השקעתי קצת בתחום המנוע,
    התקנתי מערכת שכוללת מחשב MSD I6+ כויל וחוטי הצתה, פלגים פלטיניום בדרך וייכנסו למקומם כשיגיעו.
    ההבדל - תהומי- תגובת מצערת משתנה ללא הכר, פשוט כיף ללחוץ על הגז,
    סל"ד עבודה ירד ב 100-150 סל"ד לאותה מהירות .

    תגובת מצערת הפכה למיידית וללא השהיה כמו שהיה בעבר.

    שידרוג מומלץ!

  19. #59
    חבר רשום יורם-דרומי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2008
    מיקום
    דרום
    הודעות
    1,861

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    ציטוט נכתב במקור על ידי sos4u צפיה בהודעה
    טוב, השבוע השקעתי קצת בתחום המנוע,
    התקנתי מערכת שכוללת מחשב MSD I6+ כויל וחוטי הצתה, פלגים פלטיניום בדרך וייכנסו למקומם כשיגיעו.
    ההבדל - תהומי- תגובת מצערת משתנה ללא הכר, פשוט כיף ללחוץ על הגז,
    סל"ד עבודה ירד ב 100-150 סל"ד לאותה מהירות .

    תגובת מצערת הפכה למיידית וללא השהיה כמו שהיה בעבר.

    שידרוג מומלץ!

    מה המשמעות בהבדלי חום מנוע? - יש השפעה?

  20. #60
    חבר רשום Jacob80's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2005
    מיקום
    גליל מערבי
    הודעות
    690

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    ציטוט נכתב במקור על ידי sos4u צפיה בהודעה
    טוב, השבוע השקעתי קצת בתחום המנוע,
    התקנתי מערכת שכוללת מחשב MSD I6+ כויל וחוטי הצתה, פלגים פלטיניום בדרך וייכנסו למקומם כשיגיעו.
    ההבדל - תהומי- תגובת מצערת משתנה ללא הכר, פשוט כיף ללחוץ על הגז,
    סל"ד עבודה ירד ב 100-150 סל"ד לאותה מהירות .

    תגובת מצערת הפכה למיידית וללא השהיה כמו שהיה בעבר.

    שידרוג מומלץ!

    יוסי
    הסבר פרט ונמק בבקשה.
    זה נשמע מעניין
    בייחוד לאור העובדה שברגנד החדש שלי יש MTR 31 שמשנים את תגובות הרכב מאד (בהשוואה לקודם) והוא מרגיש כבד במיוחד
    Touareg... and wishful thinking of getting it off-road

עמוד 3 מתוך 8 ראשוןראשון 123456 ... אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. גרנד ויטרה-נורית "תקלת מנוע" דלוקה
    על ידי rbeny בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 03-03-11, 23:02
  2. החללפת גלגלים 18" ל 16" גרנד ויטארה
    על ידי alkoron בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 06-04-10, 12:42
  3. מי מכיר את Clayton ומוצריהם ?
    על ידי sos4u בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 20-01-08, 09:04
  4. גרנד "חדש" יעוץ
    על ידי shaked בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 11-11-07, 14:23
  5. ביטוח גרנד צ'ירוקי עם הגבהה 2" - ו 3" ומעלה
    על ידי limited בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 23-07-07, 14:17

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •