ההרכבה, בדיוק כמו פירוק והרכבה של עוקה רגילה, אין הבדל כל שהוא.
מנמיך את הגיר ב 4-5 ס"מ, אצלי הוא עדיין נמצא מעל קו האגזוז שעובר מתחתיו, ז"א שהוא לא החלק הכי נמוך באוטו.
קח בחשבון שיש להוסיף אח"כ במילוי עוד כ גלון וחצי של שמן לגיר ...
השינוי בולט מהרגע הראשון, טמפ העבודה [ לאחר מאמץ] שהייתה מרקיעה שלחקים , הרבה יותר רגועה, החלפת הילוכים חלקה יותר בקיצור
גם אחרי כ חודשיים - שלושה, שווה כל שקל .
שמרו על קשר