אין מצב שאתה נוסע ללא פנהרד אחורי, לפי דעתי אתה מתבלבל.
ללא פנהרד הסרן היה שט לך ימינה - שמאלה ללא כל יכולת שליטה ברכב.
אל תיסע עוד מטר אחד בלי הפנהרד האחורי. נדמה לך שהמתלה עובד בלעדיו, אבל הזרועות לא יכולות לעמוד בעומסי צד והעסק יתפרק לך. העומס הצידי הכי גבוה יגיע דווקא בפניה במהירות גבוהה על כביש מהיר! ראה הוזהרת.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אין מצב שאתה נוסע ללא פנהרד אחורי, לפי דעתי אתה מתבלבל.
ללא פנהרד הסרן היה שט לך ימינה - שמאלה ללא כל יכולת שליטה ברכב.
אז ככה.
בקיט LA הנ"ל משנים את מיקום התושבות של הרדיוסים העליוניים אל מעל הביצה ע"י גשר,
מה שבעצם יוצר מבנה A ומבטל את הצורך בפנהרד!
יואב
אכן, יואב צודק (כרגיל..?!)
מיקום הזרועות האחוריות שונה מהמקור והוא כעת במרכז הסרן האחורי.
אני אעלה תמונות מדוייקות יותר כעת שהרכב על הליפט כדי להבהיר את העניין,
כמוכן, העניין נעשה בתיאום עם יצרן הערכה ...
אז, תודה לדואגים ..
ומה לגבי המייצב האחורי
האם ניתן לותר עליו או שהוא משמעותי כמו הקידמי??
אם כך אז כמובן שאין יותר צורך בפנהרד, ואני חוזר בי מההערה. עכשיו זה נהיה רק יותר מעניין, מה עם התמונות? :-Dנכתב במקור על ידי hitoy
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אהלן חברים.
לגבי המוט מייצב האחורי, אי אפשר לנתק אותו, לפחות לא כרגע.
והסיבה היא פשוטה, אם אני מנתק אותו, מהלך המתלה שהוא מאפשר לו להגיע, גורם לבולמים לגעת בסרן האחורי ועלולים להתעקם.
אחרי שיגיע המוט פנהרד הקדמי (המתכוונן) ואני מקווה שגם יגיע מוט מייצב אחורי מתאים (כי הנל עבר התאמות אצלי במוסך, וגם יצרתי לו מוטות חדשים) אני ישנה את התושבות של הבולמים האחוריים כך שיהיה אפשרות לפתוח יותר מבלי שהבולמים יגעו בסרן.
בגדול אני לא מציע ליוסי לוותר על המייצב האחורי, רק לשנות את המיקום של הבולמים ולהרכיב מוט מייצב שיתן לו מהלך טיפה יותר גדול ממה שיש עכשיו.
אם יש עוד שאלות אני אשמח לענות.
יניב.
מוסך הייטק מוטורס, א.ת רעננה 050-3573348 www.hitech-motors.co.il מכונאות כללית, טסט, דיאגנוסטיקה, שיפורי 4X4, הגבהות, נעילות, מיגונים ועוד
בשעה טובה הגיעו השלמות לקיט שכוללות
החלפת מערכת ההיגוי למערכת פשוטה יותר, ביטול המוטות בצורת Y ומעבר למוט שפור ישר, וביטול הצורך בהנמכת הפיטמן.
החלפת מוט פנהרד קידמי - למתכוונן והנמכת נקודת העיגון שלו לשילדה.
החלפת בולם ההגה ל PROCOMP
תוספת של מוט מייצב אחורי מתוצרת ADDECO
לאחר ההרכבה חזרתי לביצוע כיוון פרונט
תוצאות :
1. תופעת ה DEATH WOBBLE - הנוראית נעלמה לחלוטין, אין רעידות בהגה.
2. היגוי הפך להיות חד ומדוייק יותר מאשר לפני ההגבהה.
3. יציבות הרכב בכביש עלתה לאין שיעור.
התנהגות בשטח תבדק בסוף השבוע הקרוב, ואדווח בהמשך, יחד עם סידרת תמונות חדשה.
תתחדש.
תמונווווווווווווווווווות בבקשה.
משהו מעניין בקיט הזה הוא שהמוטות רדיוס, לפחות הקדמיים, מרובעים. די בולט ושונה.
הרכב נראה מדהים.
נערך לאחרונה על ידי lizard; 02-06-08 בשעה 17:54.
במסגרת השדרוגים המתוכננים - החלפת סרנים ל DANA44 RUBICON נעולים, וגלגלי 33
לכן אם מישהו מכיר פחח או בית מלאכה שמכיר את התחום ויכול לבצע את עבודת החיתוך הדרושה בכנפיים ע"מ לקבל מרווח נכון, אשמח לשמוע.
יוסי האם נילקח בחשבון העומס על הגיר במעבר לצמיגים 33 אני יודע שבסופה כמו שלי אני ההיה חייב לשים גם יחסי עברה אחרת יהיה לי עומס על הגיר(אוטמטית ואתה מכיר אותה מיניב)ומשם הדרך קצרה לשיפוץ החלפה גיר . אני לא יודע בקשר לגיר בגרנד?
אתה צודק בעקרון, החלפת גלגלים דורשת שינוי [גם ב ] יחסי העברה. יחסי ההעברה המקוריים בגרנד הם 3.73 סרני DANA44 מגיעים נעולים חשמלית ועם יחסי העברה של 4.10 [שאמור להספיק ל 33 ] ...
מה מצב הרכב היום??
קר מאד.
חורף....
עד שמניע ומתחמם לוקח זמן.
לא ירדתי לסוף דעתך. מה השאלה ?
כמעט כמו בתמונה למעט פגוש קידמי שעבר גילוח לצורך שיפור הגישה.
שיפורים שבדרך:
1. פגוש קדמי- תאום של האחורי. עם תושבת של כננת. אוליי גם כננת.
2. הוספת DropKit שיאפשר סופסוף להסיר את רצועות ההגבלה מאחור. וייתן עוד כמה ס"מ על הרמפה. . .
3. מגן רדיאטור ייעודי.
4. Pin Bar eliminator לבולמים הקדמיים.
התמונה לא עלתה משום מה ...
אז הנה ..
למה בתמונה נראה שמכסה מנוע פתוח?
אביגדור
אולי הוא באמת פתוח על מנת לשפר את איוורור תא המנוע?
אייל
חלפה שנה, עם הרבה מאד טיולים מהנים... אבל עם האוכל בא התאבון.
אני מתחיל הפעם רק עם תמונות מקוצר זמן, את הפירוט של התוספות אעשה מאוחר יותר
להנאתכם ...
מרשים ביותר!
באיזה גובה הגלגל האחורי? מדדת?
חוצ"מ איך יוצא הטמבון? התאים בול?
איל
שמרו על קשר