נראה מעולה !
מתי טיול ?
האחורי כבר חלק אינטגרלי מהאוטו ... הוא שם כבר מעל לשנה, הקדמי בצבע ועוד מעט יעלה על הרכב. אבל אתה מקדים את המאוחר...
נראה מעולה !
מתי טיול ?
היום סיימנו הרכבה של הפגוש הדמי והכננת ...
תמונות בהמשך, אין לי כח הערב ...![]()
במסגרת השיפורים והמשחקים, שופר מהלך המתלה האחורי, ע"י הארכת התותב ששומר על הקפיץ. מה שאפשר לשחרר את הרצועות שמגבילות את המתלה מאחור.
בכדי למדוד את מידות הפתיחה / סגירה מקסימלית הוסרו הבולמים והרכב עלה אחר כבוד על הרמפה. . . .
התוצאות המדהימות לפניכם ....
מברוק על המגו'לינה על הגג .. וגם על הטמבון הקדמי (נראה כמו של קווין).. שים איזה תמונה או שתיים
ואכן מהלך אחורי מרשים בהחלט.. מה עם יציבות בכביש ? (עכשיו שיש לך גם מגו'לינה על הגג).. יש שינוי ?
.. Jeep - Drive it like you stole it
רונן,
המהלך מקדימה עדיין ארוך בהרבה מהאחורי... הלוואי ואצליח להגיע למצב שבו האחורי יהיה כמו הקדמי ... לא צילמתי תמונות על הרמפה בעליה ברוורס, אבל הנתונים טובים בהרבה ... ויניב כבר הפנים שיש להאריך את הרמפה ... אחרת ....
דני,
השינוי בגובה מורגש בנהיגה על הכביש אבל לא גורע בהתנהגות. אני לא מהממהרים, ובמהירות של 100-110 קמ"ש, ממש אין שינוי. הרכב יציב גם בסיבובים חדים יחסית.
אבל ...., נסה לנסוע עם מייצב מנותק על הכביש .... ואז מרגישים בשינוי בצורה בולטת מאד. ממש לא מומלץ.
באופן מפתיע, הצדפה לא ככ מפריעה לנהיגה, היא יותר אווירודינמית משאר חלקי הרכב .....
מרגישים בקיומה רק כשמגיעה משאית גדולה או אוטובוס במהירות גבוהה ממול.
כפתרון / תחליף לאוהל, ממליץ בחום רב. מעולם לא ישנתי טוב ככ בתנאי שדה ...
הפגוש הקידמי הוא תאום של האחורי. כולל אוזני גרירה מאסיביות מקדימה [ כדי לגרור ברוורס ..] ותושבת לכננת מתוצרת קווין. אותו חוזק, ריתוכים מרהיבים ופשטות [ כשמקפידים לקרוא את ההוראות ...] שמאפיינים את האחורי.
סחטן יוסי ..
מי היצרן של הטמבון הקדמי ?
.. Jeep - Drive it like you stole it
האם אלו המאריכים שלי מאחור ?
האם הקפיץ האחורי מעוגן לבסיס התחתון ?
רונן,
ה"מאריכים" שלך התגלו כקצרים מדי ... [מסתבר שיש מקומות שהאורך קובע ...] אני הארכתי בכ 16 ס"מ נוסף על המקורי, וגם זה לא מספיק. בפתיחה מקסימלית הקפיץ עדיין יורד נמןך יותר. אבל הכוונה עדיין להגביל אותו עם הרצועות. ולכן הסתפקתי ב 16 ס"מ תוספת ..
הקפיץ מעוגן לבסיסו ע"מ למנוע סיבוב של הקפיץ על צירו.
גם ככה נוצרת בעיה של שחיקת הגומיה בחלק העליון שאמורה למרכז את הקפיץ ונוצר רעש נוראי כשהקפיץ מתחכך ב"מאריך" [ בדרופ קיט.]
אני מתלבט לגבי הפתרון לעניין הזה, כי הרעש בלתי נסבל.
הכיוון הוא לייצר מעין קונוס שישב וימרכז את הקפיץ וגם ירחיק אותו מגוף הרכב בחלק העליון ע"מ למנוע רעש של מתכת במתכת.
ההתלבטות היא לגבי סוג החומר.
דני,
תמונות של הפגוש - בערב.
יוסי..
בדרופ קיט מקורי יש קונוס והוא עשוי מחומר קשיח שנקרא "אוקלון"..
צריך לחרוט לפי המידות שלך ובאורך המתאים וזה אמור לפתור לך את הבעייה.
.. Jeep - Drive it like you stole it
רונן יא נקניק ..
הקדמת אותי בדקה!
.. Jeep - Drive it like you stole it
ילדים תירגעו!
יוסי, זה יכול להיות גם מדלרין שחור (עוד סוג שך פלסטיק - דומה לאוקולון - רק יותר קל לעיבוד שבבי)
אם אתה צריך עזרה בחריטה תגיד.
למרות שרק הדלק יעלה לך כמו לחרוט אצל חרט אמיתי במרכז...
איל
תודה על ההענות והתגובות...
חמרי גלם פלסטיים זמינים לי, ואני בוחן כעת את היתרונות והחסרונות בשימוש בכל סוג, אכן הראשונים שעלו על הפרק היו דלרין ואוקולון.
העניין הוא לאתר חומר גלם חזק מספיק כדי שלא ישחק ויתפרק ומצד שני שלא ירעיש...
אני מתלבט גם לגבי הבולמים, האם מישהו התנסה עם בולמי פרוקומפ עם מיכל חיצוני ??
יש סידרה של בולמי MX-R שמיועדים למירוצים.
אשמח לתגובות
טוב, השבוע השקעתי קצת בתחום המנוע,
התקנתי מערכת שכוללת מחשב MSD I6+ כויל וחוטי הצתה, פלגים פלטיניום בדרך וייכנסו למקומם כשיגיעו.
ההבדל - תהומי- תגובת מצערת משתנה ללא הכר, פשוט כיף ללחוץ על הגז,
סל"ד עבודה ירד ב 100-150 סל"ד לאותה מהירות .
תגובת מצערת הפכה למיידית וללא השהיה כמו שהיה בעבר.
שידרוג מומלץ!
שמרו על קשר