יתכן שאתה צודק וזה לא הדרך האופטימלית להגבהת רכב, אבל זה מאוד מאוד מקובל.
יש אלפי רכבי שטח בישראל שהוגבהו ע"י בוקים תחת הקפיצים, יש קיטים כאלה שנמכרים בכל העולם .
אריה,
תרשה לי לספר סיפור קצר, וקח אותו ברוח טובה בבקשה
בשנת 1985 החלפתי איזה אופנוע ב1970 שברולט קינגסווד, זה היהV סטיישן ענק
לא היה לו ברקסים בכלל אבל לא היה לי כסך לתקן, גם לא ידעתי איך, אבל זה לא עצר אותי מנסוע עליו,
היתי זהיר ולא ניכנסתי באף אחד....
אז מה המוסר הסכל?
רכב לא צריך ברקסים או שהיתי צעיר(קריא: אהבל) ולא אחראי למעשי?
אני לא נכנסתי בתאונה, למרות שנסעתי בלי בלמים, ואתה לא איבדת בלוקים קדמיים,
זה לא הופך את זה לנכון, בטיחותי, או מקובל.
ב 2 המקרים לאחרים לא היה או יהיה את אותו המזל.
חומר למחשבה.
יתכן שאתה צודק וזה לא הדרך האופטימלית להגבהת רכב, אבל זה מאוד מאוד מקובל.
יש אלפי רכבי שטח בישראל שהוגבהו ע"י בוקים תחת הקפיצים, יש קיטים כאלה שנמכרים בכל העולם .
אריה אני חושב שהבעיה היא עם ההגבהה כמו עם זה שאין TRACKBAR שימנע AXLE WARP.
אריה, אם אתה קורא פורווילר ופורווילאנדאופרווד, אתה בוודאי מכיר את הבדיחות על "האהבלים שנוסעים עם בלוקים על הסרן הקדמי". זה נחשב שם לBIG NO NO.
יש לך קישור לחנות שמוכרת קיט שכולל בלוקים כאלה לסרן הקדמי?
בוונדורה 4X4 שפרקתי לאחרונה יש 2 מגדלים של 10 ס"מ בערך מאחור ולא היה TRACKBAR. אבל דובר על צמיגים קטנים משמעותית.
השתכנעתי, אבל כנראה שנמשיך לראות את השיטה הזו כי היא קלה וזולה .
אהבתי,נכתב במקור על ידי אריה פאהן
אתה יודע, יש הרבה שיטות קלות וזולות לעשות הרבה דברים,
לדוגמה, הנה שיטה קלה וזולה לתקן שלדה שהחלידה
זה בערך באותה רמה של "קל וזול כמו בלוקים על סרן קידמי".
והאדם שבנה את זה גם טען שזה עבד יופי.....תחליטו לבד.
XXXX
האם למישהו יש מושג של מה הלוקר הזה??ואיך משיגים אחד כזה שלם?!(הלוקר עצמו עושה סיבוב של 360 )
הוא מורכב על סרןDANA 44
![]()
מחפש ספונסר,יכול להיות גם הנווט-אם יש ניסיון, לליגת העבירות.
הרכב-היילקס עם מנוע סונומה 4.3,סרנים44/60 צמיגים 36 ועוד הרבה...למישהו יש רעיונות??
נראה כמו לוקר של וורן לדנה 44. מה הבעיה למצוא אחד? איביי מלא בדברים האלה.
למעשה יותר קשה למצוא פלאנג'ים קבועים לסרן מאשר לוקרים.
אם יש לך 2 פלאנג'ים קבועים לדנה 44, אני מוכן להחליף איתך תמורת 2 לוקרים, מצבם לא ידוע אבל אפשר לבדוק.
נראה מצויין.
עוד בתצורתו הראשונית של הרכב ולפני ההחלטה להפכו לרכב עבירות, ניכר כי הארגז קוצר. מעולה בשטח אבל...
? קיבל רישוי לנוע על הכביש כך ? האין מדובר ב"שינוי מבנה" ?
לא בגדר ביקורת חלילה אלא כנסיון להבין האם יש תקווה :-D
אחרי הרבה חיפושים והמלצות שקיבלתי, הצלחתי להשיג את הצמיגים שרציתי.... 900/16(מקביל ל-36')... :razz: :wink: :razz:
נסיעת מבחן רצינית עדין לא עשיתי(שבוע הבא)....אבל ככה זה נראה על הרכב...
![]()
מחפש ספונסר,יכול להיות גם הנווט-אם יש ניסיון, לליגת העבירות.
הרכב-היילקס עם מנוע סונומה 4.3,סרנים44/60 צמיגים 36 ועוד הרבה...למישהו יש רעיונות??
צמיג 36-37 על דנה 44, גם מחוזקת, לא יטחן אותה?
אני בדילמה אם להביא סרן D60 או להשתמש בD44 שירד מוונדורה שיש לי.
איזה סרן יש לך טום? מאיפה הוא ירד? מאיפה קנית ציריות ואת הCTM?
תודה
9/16 זה מקביל ל-36? לדעתי 9+9+16 נותן 34
9.00/16 לפי התנ"ך של המכוניות..
את החישוב באינצ'ים אני משאיר לכם..
ליאור
3 ניבות והספירה עוד לא הסתיימה..
למכירה!!!:(
לפרטים:
http://www.jeepolog.com/forums/showt...903#post208903
מחפש ספונסר,יכול להיות גם הנווט-אם יש ניסיון, לליגת העבירות.
הרכב-היילקס עם מנוע סונומה 4.3,סרנים44/60 צמיגים 36 ועוד הרבה...למישהו יש רעיונות??
למכירה שוב....פתוח להצעות.
0525260609 תומר
מחפש ספונסר,יכול להיות גם הנווט-אם יש ניסיון, לליגת העבירות.
הרכב-היילקס עם מנוע סונומה 4.3,סרנים44/60 צמיגים 36 ועוד הרבה...למישהו יש רעיונות??
מה למכירה הטויוטה?
זה מורשה לנסוע גם בכביש?
משה
בחיים צריך רופא טוב ועורך דין טוב ו.... ג'יפ כמובן
לא.
מחפש ספונסר,יכול להיות גם הנווט-אם יש ניסיון, לליגת העבירות.
הרכב-היילקס עם מנוע סונומה 4.3,סרנים44/60 צמיגים 36 ועוד הרבה...למישהו יש רעיונות??
שמרו על קשר