וכאן המוכר שלך התחיל לסבן אותך, ולספר לך סיפורי פראייר...
"בולמי ייצוב", הם כל כך רציניים, מקצועיים וטובים, תוכל רק להזכיר לנו למה בדיוק?
קובי
היה ג'יפ...
מוות לגנבים
אם יש למישהו נסיון?.....
אלה שודדי דרכים.
מטרת המארבים שלהם היא להוריד מהכביש כמה שיותר ולמלא את הקופה בקנסות - בנוסף להורדה מהכביש מקבלים גם קנס (250 ש"ח לליקויים "קלים", 1000 ש"ח לליקויים "חמורים")
עצרו אותך לבדיקה? לא משנה מצב הג'יפ. תגיד שלום לרשיון הרכב שלך, תכין אלפיה לדו"ח ותתכונן לטסט...
שום ג'יפ סיקס או סופה, גם סטנדרטי לחלוטין במצב מקורי ותקין לא עובר אצלם.
במה הם אוהבים לחטט? בהכל, אבל דבר ראשון הם הולכים למידות הצמיגים ולהגבהות.
- אסור לגלגל לבלוט אפילו מ"מ מהכנפונים, למרות שזה לא כתוב בשום מקום בתקנות התעבורה.
- הקפיץ היחידי שמקבל מהם חותמת כשרות הוא קפיץ עייף וישר לגמרי, כדי ש"לא יהיה גבוה". גם זה לא כתוב בשום מקום.
אם כל אלה תקינים, הם מתחילים לחטט בדברים אחרים עד שימצאו משהו, ותאמין לי - הם תמיד ימצאו. דוגמאות?
- כל דבר שצריך להיות רשום ברישיון - מידת צמיגים, מנוע, וו גרירה, כננת, סגירה קשיחה/ברזנט, מס' מושבים וכו'.
- כל צמיג שאין לו "שערות" או שהדופן שלו לא חלקה כמו תחת של דוגמנית, הוא כבר "בלוי ופסול לשימוש".
- כל צינור שאינו מבריק וחדש הוא "פסול ודולף".
- גומיה חסרה על אחת הדוושות - עילה להורדה.
- סדק של ס"מ וחצי בזכוכית של פנס קדמי - כנ"ל.
ועוד ועוד.
איך אמר לי פעם בוחן שנואש מלמצוא ליקויים אמיתיים שלא היו, והתחיל לעשות לי טסט קומפלט ולהתקרצץ על שטויות - "אם אני החלטתי שזה לא תקין, אז זה לא תקין, ואם אני החלטתי שאני מוריד אותך מהכביש, אני כבר אמצא משהו שיצדיק את זה". ככה זה עובד.
כדי להימנע מהמפגשים איתם, צריך לשנן וללמוד איפה הם עומדים ולהימנע מלנסוע שם בשעות העבודה שלהם (בוקר עד אחה"צ). יש להם מקומות קבועים פחות או יותר שחביבים עליהם.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
במילים אחרות צריך לנהוג בסופה עם מד דופק מהיר..כמובן שלא יעלה על המותר!!!
נשמע ממש פרויקט ,עצם הנהיגה "מהולה" באנדרנלין..
מה עושים שיוצאים לטיול ארוך?? במילים אחרות תתחפש למאזדה
אפשרי- כן, קל- (נפשית בעיקר) ממש לא.
להינות מההתעללות הזאת מן הסתם אף אחד לא נהנה אבל עם הזמן (ובמיוחד למי מאיתנו שחי במרכז, שם הבעיה קשה הרבה יותר), אתה לומד איך להמנע מאותם מפגשים וכאן נעצור.
גם אם תהיה הנהג המצטיין של השנה ואזרח העשור, כל עוד אתה על ג'יפ מהסגנון המדובר אתה עבריין בעייני אלו שמהם אתה חושש. למה? ככה. אלה הדברים ואם אתה חושב אחרת אתה משלה את עצמך.וכן אני נוהג בעדינות לא משתולל בכביש..
למה שלא תראה במו עיניך מה כתוב ותספר לנו מה ראית, במקום לספר מה הוא טוען?רשיון שרשום בו הגבהות אני מבין שההתיחסות לא לבודי ליפט למרות שבעל הרכב טוען שכן חד משמעי ושזה עבר עמדה 1 במשרד הרשוי (שינוי מבנה)..
בולמי יצוב יש באופנועים כבדים. לא בסופותיש ברכב בולמי ייצוב מעבר לבולמים הרגילים ובעל הרכב טוען שחובה לשים בודיליפט על מנת שהבולם ייצוב ישב בצורה טובה!!.
אני מכיר. יש מי שקיבל אישור כדין, ומדובר בסופות ספורות. אף אחד לא אומר שהג'יפ הזה הוא אחד מהן, אבל מי יודע? תבקש מהמוכר את מכתב האישור המקורי, ושיהיה צמוד לרשיון, תמיד.מישהו מכיר רשיון כזה? זה רשיון שהוא תקני ?
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
לתבוע את מי?
את הבוחנים?
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
כן. על זה שפוסלים אותך על משהו שלא מוגדר.
תביעה אישית. אולי בבית משפט לתביעות קטנות ?
אל תדאג, הם לא טיפשים.
בנוסף להערה שלו על צמיגים בולטים, הוא תמיד ימצא לך ליקוי נוסף, כדי להצדיק הורדה מהכביש/החרמת רשיון וכמובן דו"ח וקנס, על פי תקנה מסוימת. יש להם גם סעיף כללי של "רכב לא תקין" לפי שיקול דעתו של הבוחן, שמאפשר להם לעשות ככל העולה על רוחם - משהו שדומה לסעיף "נהיגה בחוסר זהירות" כשלא נעברת עבירת תנועה מוגדרת אבל שוטר תנועה בכל זאת צריך משהו להיאחז בו כדי לרשום דו"ח. לי זה מזכיר משטר טוטליטרי, אבל מי אמר שאנחנו חיים במדינה חופשית?....
עכשיו לך תדבר ללמפה.
מה תגיד לשופט? שעובד ציבור שמבצע את עבודתו מתנכל לך אישית?... הבוחן יסביר שהצמיגים שלך היו בלויים, או שצינור בלם שלך היה משופשף. זו מילתך כנגד מילתו. הוא בוחן מוסמך ואתה מה? (זה שאתה גורו רק אנחנו יודעים...) למי השופט יאמין?
עדיף לבצע סלטה עצמאית במדרגות בית המשפט מאשר לקבל את הבעיטה בתחת מהשופט.
פשוט יותר לשנן וללמוד את המקומות הקבועים שהם מתמקמים בהם, ופשוט להימנע מלנסוע שם. או לחילופין, לפתח עיני נץ ולראות אותם לפני שהם רואים אותך.
רק השבוע איתרתי מבעוד מועד אחד כזה שאורב בפינת רחוב ליד הבית שלי. לא בוחן של משרד התחבורע אלא בוחן משטרתי מתחנת מרחב איילון שכבר טעמתי את נחת פנקסו בעבר.
מכיוון שהלוקיישן המסוים הזה אהוב עליו במיוחד, אני נזהר מאוד ולפני שאני עובר שם אני מקפיד לוודא שהוא לא יושב שם. החרא הזה מתחבא מאחורי מכוניות חונות וקופץ לכביש כדי לעצור רכבים תוך כדי סיכון חייו, ובכל זאת הספקתי לשים לב אליו כמה שניות יקרות לפני שהספיק לקפוץ, מה שהיה הורס לי יום עבודה.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
טוב בהמשך לדברך דרור ,נראה לי שיהיה מחובתנו לרשום כל אחד מאיתנו לפי ידיעתו כמובן איפה יש ביקורות של משרד התחבורה???
בלי שום קשר שמעתי שיש גם שוטרים רגילים( על קטנוע) , שיכולים להאכיל את בעלי הגיפים מרורים ולהוריד את הגיפ מהכביש
נכתוב פה, ומחר כולם יחליטו שצריך למצוא צמתים חדשים, כי פרסמו את רשימת הצמתים בג'יפולוג...
מה שאתה יודע-שמור לעצמך, או שתחלוק באמצעים פרטיים יותר, אל תשכח שלא רק אתה, אני ודרור קוראים את השרשור הזה!
קובי
היה ג'יפ...
מוות לגנבים
בדיוק כך.
ג'יפולוג זה כבר לא משהו איזוטרי, ואנחנו יודעים בוודאות שהאנשים הרעים בכחול נכנסים לכאן ועוקבים אחרי כל פיפס.
ערכתי את התגובות.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
דרור לפי דעתי אתה צריך לחשוב על מעבר לאריאל
נישמע שאתה סובל כבר יותר מידי וכבר היית ממן חופשה בחול במחיר של הדוחות שקיבלת עד היום.
אני ממש לא אומר שפה אין מישטרע מה שכן הם יותר רגועים ויש לך היזדמנות להסביר את עצמך.
גרזן לפוזה קפה לטעם ואשראי למתדלק
תשמעו קטע מהיום..אמא של חבר שלי נסע על הויטרה שלו
כשלפתע עצר אותה שוטר לביקורת
הויטרה נעולה בצמיגים 215 כמובן לא ברישיון
אבל ברישיון מאושרים צמיגים 245\65\15
אז השוטר אומר לה שהצמיגים האלה טיפה בולטים וברישיון רשום שצריכים
ליהיות צמיגים 245 שהם יותר גדולים
אז היא בתמימותה(או בתחמנותה) אומרת לו שהנה הם ''באו'' לקראת החוק (או משהו כזה)
ושמו צמיגים יותר קטנים כדי שהם לא יבלטו\ או יבלטו פחות
אז הוא אומר לה שהיא טועה ואם הצמיגים ה245 היו מורכבים אז הם היו בולטים פחות..
הרי ליפני רגע אמרת שהם יותר גדולים לא? אז איך..?
חחחח אני מאמין ומקווה שהוא צחק איתה אם לא אז הוא יצא ... חומוס
וכמובן שהורידו אותה מהכביש גם על אור רוורס שהמנורה היתה שרופה
JEEP אמיתי זה כמו יין טוב- רק משתבח עם השנים..
רוצה לחזור לשרשור המקורי.....
האם מכלול הבעיות של הגדלת צמיג למידות אלו (33 ומעלה) בסופות נמצאות גם בדיפנדרים ?
One Life - Live It Well
שמרו על קשר