הסבירות שזה כתוצאה מקפיץ עקום היא נמוכה מאד, וכך גם הסיכוי שהתושבת האחורית התיעקמה.נכתב במקור על ידי amosyani
האם הסרן הקדמי היה כולו באוויר והרכב נשען על השלדה בלבד?
כנראה שבעבר סגרו את היובולטים קצת באלכסון.
האם פתחת גם אותם?
נכתב במקור על ידי shmil
השקלים שקניתי מינוביץ -מקוריים כמובן כלל הבורג המשונן [נמרוד] את בושינגים השחורים עם התותב מתכת הפנימי קניתי מראוף [לינוביץ חסר]הבושינ לא נכנס לבורג המשונן יש הבדל בקוטר של 0.7 ,,לקחתי אותם לחריטה, בכל מקרה לא מסתדר לי שאין סט מקורי,,בפרוק של הקפיץ הקידמי מהתושבת ,נוצר מצב שהקפיץ לא יושב מקביל לתושבת ! היה צורך ללחוץ אותו מהצד כדי להכניס את השקל עם הבושינג לתוך תושבת הקפיץ,,האם זה אומר כי הקפיצים גמורים?ואולי זה סיבה נוספת לשיוט ?
גיפ לנפש בריאה.
הסבירות שזה כתוצאה מקפיץ עקום היא נמוכה מאד, וכך גם הסיכוי שהתושבת האחורית התיעקמה.נכתב במקור על ידי amosyani
האם הסרן הקדמי היה כולו באוויר והרכב נשען על השלדה בלבד?
כנראה שבעבר סגרו את היובולטים קצת באלכסון.
האם פתחת גם אותם?
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
לא פתחתי את היובים,,אחד מהם יושב ממש על קצה הבקקס הקידמי.התושבת האחורית לא עקומה,בהחלפת השקלים היה צורך לרווח בן הקפיץ לבין השילדה כדי להכניס את השקל[הקפיצים עברו כנראה עירגול בעבר],,בכל מיקרה איפה אני משיג סט קומפלט של שקל +בושינג,האם רצוי לשים של סופה =חזק יותר?נכתב במקור על ידי shmil
גיפ לנפש בריאה.
יש לי סט של שאקלים+בושינגים אדומים לסיקס.
צור קשר בפרטי אם זה מעניין אותך.
של סופה וסיקס - אותו דבר.נכתב במקור על ידי amosyani
אם חסר לינוביץ? אין לי מושג איפה, ייתכן שאצל כל קפיץמאכער...
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
לסופה יש שאקל שונה וארוך יותר משל סיקס.
העין של הקפיץ בסופה משנת 94 והלאה אם אני לא טועה, שונה וגדולה יותר בקוטר.
מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.
שמרו על קשר