1) תנמיך את הבאמפ סטופ ותשנה בולם בהתאפ למידות החדשות
2) למיטב ידיעתי קפיצים של סיקס גמישים יותר ולכן תלוי מה היעוד של הרכב אבל מצד שני עם המשקל העודף של המנוע הגדול יותר אולי עדיף לחזק מקדימה ?
איך אומרים, במקרה הגיע לידי סט עלים של סופה (מהדגם החדש אם אני לא טועה)
עכשיו הדילמות, להתאים אותם לסיקס, להישאר עם העלים של הסיקס?
לקחת רק את העלים הקידמיים של הסופה?
קצת רקע לטובת ההבנה הכללית:
כרגע יש לי סט של סיקס, האחוריים מעורגלים יותר מידי, השאקלים התהפכו וניצמדו לשילדה, הקידמיים לא מעורגלים ולכן נמוכים יותר.
הכנפיים קידמיות ואחוריות קוצצו, אבל כפי הנראה במעבר לצמיגי 35 תהייה בעייה של נגיעת הצמיג בכנף הרבה לפני הבמפ סטופ.
רעיונות?
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
1) תנמיך את הבאמפ סטופ ותשנה בולם בהתאפ למידות החדשות
2) למיטב ידיעתי קפיצים של סיקס גמישים יותר ולכן תלוי מה היעוד של הרכב אבל מצד שני עם המשקל העודף של המנוע הגדול יותר אולי עדיף לחזק מקדימה ?
כן, בהערכה גסה המנוע מוסיף לי 60 ק"ג מקדימה.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
אני בכלל חושב שקפיצים מקוריים לא יספקו את המכונה שלך. לדעתי לך על סט קפיצים של חברה כלשהי או מתלם וחבריו למשהו איכותי גבוה וגמיש יותר.
אגב, עם קפיצים ארוכים בעל מהלך גדול יותר, גיאומטרית המתלה תשתנה ואולי יכנסו לך צמיגים גדולים יותר.
מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.
מנפלאות התקציב, אני רוצה שהאוטו עוד ייסע בקיץ הזה.
אם היה כסף הייתי הולך למתלם, אבל כרגע אין ואיתי מנסה לעזור לי ככל שביכולתו.
נכון לעכשיו בזכות החיתוך המסיבי בכנפיים הצמיגים ייכנסו בלי בודי ליפט, אבל אני צריך מהלך סגירה, כי סגירה בצד אחד אומרת פתיחה בצד שני.
או שאני משחרר מאמצים מהסט האחורי ומערגל את הקידמי, או שאני הולך על הסט הקידמי של הסופה, או שאני מרכיב את כל הסט של הסופה, למרות שהבנתי שהקפיץ האחורי שלהם קשה וזקוק להרבה מישקל עליו.
זה בערך האופציות שאני רואה.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
בשביל ההשוואה, רשמו בבקשה את הנתונים של הקפיצים של CJ (מספר עלים, אורך, עובי, רוחב) (אין לי לידי את הספר). ככה נוכל להשות לקפיצים של סופה (את הספר הזה דווקא יש לי לידי).
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אסף, דבר עם איתי, יש לו הכל אבל על A3.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
במחשבה שנייה
תרכיב את כל הסט של הסופה כמו שהוא מכיוון שבגלל עודף הכח מהמנוע החדש והגדול יותר
בעיית הaxle warp עשויה להופיע וקפיץ קשוח יותר יתמודד טוב יותר עם הבעייה
כמו כן אתה הרי לא נוסע לטיול ריק - וככה גם תישאר גבוה עם מטען או בלעדיו וגם ללא מיותר הוצאה על קפיצים
בעוד זה מדבר, אני עושה.
האחוריים כבר הורכבו, הקידמיים עשו קצת בעיות, בגלל הרוחב צריך להחליף את הסקידפלייט.
וחכו לתמונת האחרי.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
גם בגלל הכלוב המפלצתי שבנית...
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
שמרו על קשר