ΰηηηηηηηηη...... ΰετφιϊ δηιτεω
ΰιζδ πτμΰεϊ ωδιΰ ιλεμδ μςωεϊ..
http://www.4x4.in.th/manual_sj413/index.html
ξχω ιξπι ςμ δχιωεψ ε- Save Target As...
http://www.4x4.in.th/manual_sj413/chapter16.pdf
δΰν πιϊο μδτπεϊ ΰεϊι μχωεψ χιιν(ΰν χιιν),ΰιμε λμιν γψεωιν μδημτϊ ξηζ"ω τβεν ,ξμαγ δξηζ"ω,εξδε δπεδμ, αδπηδ ωδγαψ πιϊο μαφες ααιϊ.
ΰηηηηηηηηη...... ΰετφιϊ δηιτεω
ΰιζδ πτμΰεϊ ωδιΰ ιλεμδ μςωεϊ..
http://www.4x4.in.th/manual_sj413/index.html
ξχω ιξπι ςμ δχιωεψ ε- Save Target As...
http://www.4x4.in.th/manual_sj413/chapter16.pdf
אהלן יובל!
ההחלפה מאוד פשוטה,עשיתי את זה ביום שבת האחרון..
כלים מיוחדים-בוקסה 27,רצוי מאוד ידית מומנט,פטיש ואיזמל או מברג גדול וחזק.
התהליך פשוט-אתה מפרק צד אחד של הדריישפט(רצוי לאבטח אותו לאנשהו לאחר הפירוק שלא ייפרד ל 2)
מפרק את האום-אם אין לך ידית מומנט רצוי שתספור את הכריכות כשאתה מבריג אותו החוצה.
מוריד את הפלאנג' ומתגלה לך המחזיר שמן.שלוף אותו עם מברג.
אחריו יש מיסב קוני שכדאי שתבדוק אם הוא תקין-הוא יכול להיות הסיבה לפריצת המחז"ש,אחרי המיסב יש "שרוול קורס" שמכוון את הפרלואוד על המיסבים,
אחרי השרוול יש עוד מיסב קוני זהה לראשון. תאיר עם פנס ותראה אם הוא נראה בסדר.
בעיקרון, אם מיסב אחד הלך רצוי להחליף את שניהם ואת השרוול שביניהם, ולכוון פרילואוד.
אם המיסבים תקינים-זה כבר טוב,מקם את המחז"ש החדש,ודפוק עליו עם הישן.
תרכיב הכל בסדר הפוך.זהירות עם האום הגדול,אל תהדק אותו יותר מדי!!!
וסיימת! דווח אם יהיו לך בעיות..
ד"א, זה נקרא מחז"ש פיניון.והוא זהה מקדימה ומאחורה
ϊεγδ μςεπιν εςμ δτιψεθ.ΰϊ δ-manuel ιω μι αξηωα ΰαμ ψφιϊι μεεγΰ.μgmike: λωξχαμιν δραψ αςαψιϊ ξξωδε ωςωδ ΰϊ ζδ ,ζδ πψΰδ δψαδ ιεϊψ τωεθ.αιπϊιιν χπιϊι ξηζ"ω εδερτϊι ωξο,περς μωαες αμι δΰεθε ελωΰηζεψ ΰημισ ΰεϊε.
ωξψε ςμ χωψ