אין כזה דבר, הוראות לחץ אויר ספציפיות לצמיג. אין לזה שום משמעות. הלחץ המומלץ תלוי לא רק בצמיג אלא ברכב שיושב עליו - רכב כבד יותר ידרוש לחץ גבוה יותר. אותם 50PSI הם הגבול העליון שמותר לנפח בצמיג הנ"ל - load range C. אתה לעולם לא אמור להתקרב ללחץ הזה בג'ימני! לחץ האויר הבסיסי המומלץ הוא המלצת יצרן הרכב, מה שכתוב על הדלת. אם אתה משנה את מידת הצמיג משמעותית אז יש שאלה, אבל אתה לא שינית את המידה.
בכביש, באמת אין סיבה שלא תשאר עם הלחץ של הייצרן. בשטח - אתה יכול להוריד כמה וכמה PSI, לסביבות 15 בלי שום חשש. כשאתה עולה חזרה על הכביש, הקפד על נסיעה במהירות איטית יחסית (70 קמ"ש) עד שאתה ממלא חזרה אויר. קומפרסור למילוי בסוף יום טיול זה נחמד - אבל אין בעייה לסוע גם כמה שצריך עד תחנת הדלק הקרובה.
נסיעה בלחץ של סביבות 15 תהפוך את הרכב להרבה יותר נעים בשטח, ותשפר מאד את האחיזה בסוגי שטח בעייתים - חול כמובן, אבל גם עליות מכל הסוגים - דרדרת, מדרגות סלע, פודרה...
אל תסחף לקיצוניות השנייה - אתה לא חייב להוריד לחץ אויר בכל ירידה לשטח... לא יראה כלום אם תסע באותו לחץ אויר מומלץ גם ברוב הטיולים. שווה לך לנסות נסיעה בלחץ נמוך ולהשוות את הנוחות ואת השיפור בעבירות. מה שנקרא ללמוד את הרכב.
щоше тм чщш