שים מינוס מהמצבר להאוזינג ובטל את הסולונאיד המקורי הארור!
הרכב CJ7 מניע מצוין כשהמנוע קר, כשהמנוע חם המננוע מסתובב לאט מאוד כאילו שהבטריה חלשה וההנעה קשה מאוד. הוחלפה בטריה לחדשה 72 אמפר 450 כוח הנעה הבעייה לא נפתרה. הוחלף סטרטר ואין שינוי. הוספנו כבל נוסף מהמינוס לשלדה ועדיין אין כל שינוי. הוחלפו הכבלים לעבים יותר ואין עדיין שינוי. האם מישהו יכול לעזור להמשיך לתת לי ייעוץ נוסף כי אין לי יותר שום רעיות איך לפתור את הבעייה?
נ.ב.
הסטרטר הוא סטרטר סופה וההצתה מכוונת במחשב
שים מינוס מהמצבר להאוזינג ובטל את הסולונאיד המקורי הארור!
כוון ההצתה עם שעון ואקום.
מחר בבוקר אני אצלך ,
הולך להרכיב לך סוף סוף מינוס כמו שצריך..
בבקשה להקשיב לארז.
כשיותר משניים אומרים לך שיכור,
אולי כדאי ללכת לישון?
חמם קומקום.
הנה אני בא..
מה מחשב? איזה מחשב? יש לך BBD סטנדרטי ללא בקרת מחשב. אולי מכשיר 4 גזים?
כיוון עם אקדח הצתה לפי מפרט היצרן מתיחס למנוע חדש, כאשר שני חלקי הבלנסר לא שינו מיקום יחסי וכאשר כל המרווחים לפי נתוני המקור. כיוון הצתה עם שעון ואקום מתעלם מכל אלה ומספק כיוון אופטימלי.
לא ממש רלוונטי לכיוון הצתה, קיבלת רק כיוון אופטימלי מבחינת זיהום אוויר לא בהכרח כיוון הצתה אופטימלי.
גש לארז ותכוון עם שעון הואקום שלו.
לא סותר את עניין המינוס לבלהאוזינג, עדיף לאחד מברגי הסטרטר.
לא יכול להיות.
המינוס לא טוב.
או מגעי מצבר ,נעלי כבל ,החלפת החוטים ? ,לא חתוכים? יש לך בעיה במגעים.
המצבר חדש ?
אז תתחיל לעבור על הכבלים. בעצם חכה לי מחר ,שיהיה לי מה לעשות!
מצעמם לי.
אם הבעיה מתרחשת רק כשהמנוע חם יש לך בעיה בהצתה
כשהמנוע חם - תן איחור (לסובב את המפלג עם כיוון הסיבוב - זתומרת עם השעון) ותנסה להניע
אם הבעיה נעלמה - כוון הצתה כמו שצריך עם שעוןן ואקום וסע לשלום
משה7 העקשן כמו פרד!
ראית?
קו נוסף של מינוס התגבר על התקלה,
אממה צריך לחזק כמו שצריך את כל, אבל כל ,המגעים ,נכון?
מניע כמו שד?!
יפה .עכשיו לים!
שמרו על קשר