беа ътщд аъ дойрйоен бмй мдлшйз аеъре мчшеа щшщешйн чегойн. щйн леъшъ айрфешоийбйъ щм од дбтйд ацмк (бчщш мащлем дчегн жд афйме ма сев щм дъзмъ леъшъ.), ебажеш щбе леъбйн аъ щаш дичси ъфши.
змч вгем одщамеъ щмк йфъше ан ъщъощ баефцййъ дзйфещ.
ой щйлем мтреъ ъегд шбд.
беа ътщд аъ дойрйоен бмй мдлшйз аеъре мчшеа щшщешйн чегойн. щйн леъшъ айрфешоийбйъ щм од дбтйд ацмк (бчщш мащлем дчегн жд афйме ма сев щм дъзмъ леъшъ.), ебажеш щбе леъбйн аъ щаш дичси ъфши.
змч вгем одщамеъ щмк йфъше ан ъщъощ баефцййъ дзйфещ.
יאקיר שלום רב!
לא אתיחס לשרשורים הרבים שפתחת באותו נושא !
לא אתייחס לסגנון כתיבתך הילדותי, והשימוש המופרז, בשלוש נקודות(...).
מובן לי בהחלט התלהובתך מרכב ראשון הוא שני שלך , המתבקש מגילך הצעיר.
רוב בעלי הסמוראים, בפורום גיפולוג, הם בעלי סמוראי 1300 לפחות, בעלי קרבורטור או מוזרקים, ובעלי סוזוקי וויטרה.
סמוראי עם שנתון 84 בעל מנוע 1000, נדיר בארצנו, והביקוש אליו פוחת, ולו רק בגלל מנועו הקטן יחסית, ובגלל מחסור כרוני בחלקי חילוף.
לגבי שאלתך בקשר לעשן הלבן הנפלט מצינור הפליטה, החשד הוא בשלוש סיבות עיקריות:
1- עודף שמן במנוע(חובה לרוקן עד לקו המקסימום, מהסיבה של להמנע , מפיצוץ מחזיר שמן.
2- צמיגות שמן לא מתאימה, שמן חצי סינטטי, בצמיגות 10/40 במנוע ישן ושחוק, במקום שמן מינרלי, בצמיגות 20/50.
3- גומיות שסתומים יבשות.
האם קיים אובדן מי קירור, והאם אתה משתמש במי קירור איכותיים ברכב, או מסתפק במ ברז?
האם קיים אובדן מי קירור מסיבי במיכל העבוי, או ברדיאטור, והאם אתה, מוסיף מי קירור מדי פעם?
בברכה
צביקה
ртшк мазшерд тм йгй цбйчд чшбешиеш; 23-06-08 бщтд 23:27. сйбд: עריכת כותרת.
цбйчд чшбешиешйн
рййг-054-4861318
же дтшд щрййд мдйен, ема ъдйд тег лже.
чша ббчщд аъ длммйн млъйбъ дегтд бфешен, лъеб щамд ооечгъ, тн леъшъ трййрйъ еайрфешоийбйъ, тн ъйаеш офеши щм дъчмд еъйаеш огейч щм дшлб, бтбшйъ щм брй агн.
щоше тм чщш