בגדול ...
יש לך ג'יפ, יש לך GMC ויש לך פורד ( ואני מסייג לפני שג'ו יכנס בי שוב ... :-) - התשובה שלי לא מתיחסת לדברים שאתה לא רוצה לגעת בהם !!! מודגש !!!
המלך כמובן, ג'יפ לסוגיו השונים. סיקס על שלל גירסאותיו ... סופה של שלל גיסראותיה ... וצ'רוקי על שלל גירסאותיו.
הסיקסים ישנים, דורשים הרבה תחזוקה אוהבת ומלטפת ... לא ממש יקרה בכסף אבל יקרה בזמן .. בתנאי שאתה עושה את הכל לבד. אם אתה הולך למוסך .. תהפוך את זה, לא יקרה בזמן כל כך אבל הכסף .. אוייי
סופה טיפה דומה, רק יותר חדשה וטיפה פחות מתפוררת. האוטו עצמו יותר ממוחשב ומתוחכם מה שמייצר שלל בעיות וצרות שאין בסיקס.
המחירים של סופות גם טיפה יותר גבוהים.
סיקס מכוון ושמור יאכל משהו בסביבות ממוצע של 1:6 כאשר יקפצו פה מיד מוני וערן שיגידו ששלהם אוכל / אכל 1:10 ... במחירי הדלק של היום זה לא ממש משנה.
סופה משהו דומה מאוד.
---
צ'רוקי, המלך... רכב מפואר למדי, מפנק מאוד, ניתן לשיפורים רבים והשמיים הם הגבול פה. מאוד דומה לסופה מבחינת דלק וחלקי חילוף. רק שיש שם יותר חלקים ברי קילקול, כל מיני פינוקים חשמליים כיסאות / מראות / חלונות וכו' ...
-----
מעבר לזה יש לך את הרכבים של גי אם. מהקטנים, ג'ימי, בלייזר והגדולים סברבן וכל מיני מפלצות.
שם תצפה לאכילת דלק יותר גדולה עד כדי 1:3 בסברבן ( לא מנסיון אישי , אבל היה חבר שטייל איתנו קצת לפני כמה שנים )
חלקים כניראה יש בשפע, אבל זאת לא הביתה. הרכבים פחות מתאימים לשטח קשה ופחות ברי שיפור.
קח את זה בחשבון רק אם אתה מתכנן שטח קשה. מה שניקרא פה טיולים עבירות.
---
מנועים בקצרה, גם כי אני לא ממש שולט בתחום וגם כי התחיל סטאר גייט, 4000 עד 5700 ליטר, מנועים אמינים מאוד בד"כ.
זה מה שיש לי לתרום בעניין.
ωξψε ςμ χωψ