קח בחשבון מס' פרטים:
מנהל הרכב? ז"א שהיה של צה"ל/משטרה וכד'? זה מסביר את עניין הצבע.
וזה גם יכול להסביר את הנזקים שפירטת.
הטרופרים דיזל החדשים באים עם "מחלה" בראשי המנוע. תריץ חיפוש כאן בפורום ותגלה הרבה מידע על זה. (אני גם מכיר את הסיפור מהמוסך שמטפל לי ברכב ליסינג- מורשה UMI שבכל פעם שאני שם יש לפחות טרופר אחד ללא ראש...)
נוריות כרית אויר ו-ABS נדלקות ולא נכבות? גם לאחר סגירת הסוויץ' ופתיחה מחדש? אם כן- אז יש במערכות האלו תקלות. ושווה לטפל בזה = כסף.
גם בשאר ההתעללויות שווה לטפל וגם זה = כסף.
תוסיף לעניין ירידת ערך מובנה של הרכב מכיוון שהיה ממשלתי ותראה שכשתרצה למכור- לא יהיה לך קל וכנראה שגם לא כלכלי.
בקיצור- ההמלצה שלי (וגם של רוב גולשי האתר)- אל תיגע ברכב ממכרז (או ממשלתי לשעבר)- כלכלי זה בטוח לא וכנראה שגם לא ממש קל לתחזק רכב שכזה.
יש לך חלופות?
שמרו על קשר