Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 24
  1. #1

    ברירת מחדל התייעצות בקניית דיפננדר 97 קצר

    בימים אלו אני מנהל משא ומתן לקניית דיפנדר 97 דיזל
    לשעבר מישטרה הכלי במצב סביר מבחינת הבודי והמנוע
    אשמח לישמוע כמה אלפים אמור לעלות התענוג ואיך באופן כללי
    הדגם הספציפי הזה{דגשים לבדיקה וכו}

    תודה מראש ספי

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התייעצות בקניית דיפננדר 97 קצר

    אני מניח שאת זה קראת:
    http://www.jeepolog.com/498.html

    מעבר לכך, מה מיוחד (לטוב ולרע) ברכב שאתה במו"מ לגביו?

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התייעצות בקניית דיפננדר 97 קצר

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafk צפיה בהודעה
    אני מניח שאת זה קראת:
    http://www.jeepolog.com/498.html

    מעבר לכך, מה מיוחד (לטוב ולרע) ברכב שאתה במו"מ לגביו?

    אסף.
    ,תודה על הלינק החכמתי
    לא משהו מיוחד מאוד. אני מחפש אוטו לאישה וחשוב
    לישמוע מבעלי ניסיון שהאוטו לא חולה מלידה במחלות
    חשוכות מרפא ושהשוק שלו מספיק טוב כדי שנצליח למכור
    את מה שהגברתתשאיר ממנו

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התייעצות בקניית דיפננדר 97 קצר

    כדי שלא יהיו הפתעות - קח את האישה לעשות סיבוב על האוטו לפני הרכישה.

  5. #5

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התייעצות בקניית דיפננדר 97 קצר

    ברשותי רכב מהסוג הזה בדיוק כולל העבר המשטרתי.

    אין דגשים מיוחדים מעבר לכתבה המצוינת שקיבלת לינק אליה.
    אבל יש לי כמה טיפים שלא צוינו בכתבה (טוב לכול דיפנדר)
    1. בדוק שבוצע ישור קו טוב - צינורות מים חדשים או קרובים להיות כאלו. מכל מים שהוחלף ללבן (לשחור נטיה להתפוצץ אחרי כמה שנים). כלל בדיפנדר בדוק טוב את מערכת המים הדפנדרים רגישים לה.
    2. בדוק חימום וקרור.
    3. בדוק את כול מערכת החשמל שהכול עובד. עבר משטרתי אומר שהתעסקו עם החשמל שלו.
    4. בדוק את מצב הפלסטיקה בתוך הרכב. חלקי פלסטיק שבורים של דשבורד קשה להשיג.
    5. בדוק מצב ריפוד הגג. ריפוד נופל יעלה לך 1K

    בגלל שהדיפנדר קצר מאוד נוח לנסוע איתו. הוא כמעת פריווט. הבעיה הגדולה שלו בתחום הנוחיות היא רעש המנוע החזק. בעיר זה לא כול כך מציק אבל בבין עירוני זה מתחיל להציק.
    אישתך חיבת לנסוע איתו כדי לראות שהרעש לא מציק לה מדי. היו כאלו שניסו להפחית את הרעש (שלמה) עולה כ 2K אבל לא יודע את מידת ההצלחה...

    אשר לסחירות הרכב.. נושא כאוב ביותר!!!
    דיפנדרים כאלו עומדים חודשים ארוכים ללא דורש. גם קצרים וגם ארוכים. חלקם בגלל מחירים מופרזים בעליל. אבל יש גם כמה שלא. עלית מחירי הסולר כנראה עשתה את שלה.
    דוגמא טובה. הדיפנדר הפרטי שלי. קניתי אותו במחירון (46K) לפני שנתים. הוא היה במצב טוב, אפילו טוב מאוד. אני השקעתי בו בישור קו מסיבי, תיקון ריפוד הגג, יצירת מושבים רוחביים, תאי איכסון, מתקן גלגל ועוד. החלפתי גם ל 4 צמגים חדשים. בנוסף קניתי 4 צמגי שטח חדשים. התקנתי נעילות ARB קידמית ואחורית + קומפרסור ומצבר מוגדל. בקיצור השקעתי מכול טוב.
    לפני חודשים החלטתי שצריך להמשיך הלאה (מין שגעון פרטי שלי כול שנה שנתים להחליף רכב).
    פרסמתי אותו במחיר ב 55K. המחירון שלו היום 44K. תוסיף 10K לנעילות וקומפרסור ולפחות עוד 5 למסביב ואתה מגיע ל 59. כלומר המחיר הוא מאוד סביר.
    ההצעה הגבוה ביותר שקיבלתי היא 42!!! במחיר הזה אני פשוט לא מוכן למכור. עם כול השגעון שלי להחליף רכבים אני לא אאבד 13K ללא שום סיבה טובה.
    והכי מעצבן שאנשים בכלל לא מתרשמים מכול התוספות! רק ממחיר הקניה. אותו בחור שהציע לי 42 הסכים שאוריד את הנעילות והעיקר שיקבל את הרכב ב 42. אבל זה לא מפתיע אותי. תמיד ישראלים חושבים שהם יתקינו בפחות כסף (-:

    בקיצור זה המצב. נכון להיום אני מוכן להיפרד ממנו ב 50K ואין דורש. אז תעשה את החשבון שלך בנושא הסחירות...

  6. #6
    חבר רשום ארז's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בית יהושע
    הודעות
    2,633

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התייעצות בקניית דיפננדר 97 קצר

    העיצה הכי טובה שקיבלת פה היא מגלעד, לטובתך ולטובת עתיד המשפחה, קח אותה לסיבוב ארוך על הרכב, חשוב שהיא תבין למה היא נכנסת.
    גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
    הטלפון החדש שלי: 0544897064

  7. #7

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התייעצות בקניית דיפננדר 97 קצר

    תודה על התגובות
    לגביי הרעש בתא הנוסעים זה דווקה יתרון עצום
    בימים בהם הסולר עולה 7 שקלים לליטטטטר
    זה וודאי יגרום לה ליסוע פחות

  8. #8

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התייעצות בקניית דיפננדר 97 קצר

    ידידי אני המשיך את התשובה של גלעד .נשים יכולות לנהוג ברכב שטח קשוח(סופה סיקס דיפנדר סמוראי)אך לא לכל אישה מתאים גיפ קשוח.

  9. #9
    חבר רשום yoav's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2004
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1,999

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התייעצות בקניית דיפננדר 97 קצר

    ציטוט נכתב במקור על ידי מוני אורבך צפיה בהודעה
    ברשותי רכב מהסוג הזה בדיוק כולל העבר המשטרתי.

    אין דגשים מיוחדים מעבר לכתבה המצוינת שקיבלת לינק אליה.
    אבל יש לי כמה טיפים שלא צוינו בכתבה (טוב לכול דיפנדר)
    1. בדוק שבוצע ישור קו טוב - צינורות מים חדשים או קרובים להיות כאלו. מכל מים שהוחלף ללבן (לשחור נטיה להתפוצץ אחרי כמה שנים). כלל בדיפנדר בדוק טוב את מערכת המים הדפנדרים רגישים לה.
    2. בדוק חימום וקרור.
    3. בדוק את כול מערכת החשמל שהכול עובד. עבר משטרתי אומר שהתעסקו עם החשמל שלו.
    4. בדוק את מצב הפלסטיקה בתוך הרכב. חלקי פלסטיק שבורים של דשבורד קשה להשיג.
    5. בדוק מצב ריפוד הגג. ריפוד נופל יעלה לך 1K

    בגלל שהדיפנדר קצר מאוד נוח לנסוע איתו. הוא כמעת פריווט. הבעיה הגדולה שלו בתחום הנוחיות היא רעש המנוע החזק. בעיר זה לא כול כך מציק אבל בבין עירוני זה מתחיל להציק.
    אישתך חיבת לנסוע איתו כדי לראות שהרעש לא מציק לה מדי. היו כאלו שניסו להפחית את הרעש (שלמה) עולה כ 2K אבל לא יודע את מידת ההצלחה...

    אשר לסחירות הרכב.. נושא כאוב ביותר!!!
    דיפנדרים כאלו עומדים חודשים ארוכים ללא דורש. גם קצרים וגם ארוכים. חלקם בגלל מחירים מופרזים בעליל. אבל יש גם כמה שלא. עלית מחירי הסולר כנראה עשתה את שלה.
    דוגמא טובה. הדיפנדר הפרטי שלי. קניתי אותו במחירון (46K) לפני שנתים. הוא היה במצב טוב, אפילו טוב מאוד. אני השקעתי בו בישור קו מסיבי, תיקון ריפוד הגג, יצירת מושבים רוחביים, תאי איכסון, מתקן גלגל ועוד. החלפתי גם ל 4 צמגים חדשים. בנוסף קניתי 4 צמגי שטח חדשים. התקנתי נעילות ARB קידמית ואחורית + קומפרסור ומצבר מוגדל. בקיצור השקעתי מכול טוב.
    לפני חודשים החלטתי שצריך להמשיך הלאה (מין שגעון פרטי שלי כול שנה שנתים להחליף רכב).
    פרסמתי אותו במחיר ב 55K. המחירון שלו היום 44K. תוסיף 10K לנעילות וקומפרסור ולפחות עוד 5 למסביב ואתה מגיע ל 59. כלומר המחיר הוא מאוד סביר.
    ההצעה הגבוה ביותר שקיבלתי היא 42!!! במחיר הזה אני פשוט לא מוכן למכור. עם כול השגעון שלי להחליף רכבים אני לא אאבד 13K ללא שום סיבה טובה.
    והכי מעצבן שאנשים בכלל לא מתרשמים מכול התוספות! רק ממחיר הקניה. אותו בחור שהציע לי 42 הסכים שאוריד את הנעילות והעיקר שיקבל את הרכב ב 42. אבל זה לא מפתיע אותי. תמיד ישראלים חושבים שהם יתקינו בפחות כסף (-:

    בקיצור זה המצב. נכון להיום אני מוכן להיפרד ממנו ב 50K ואין דורש. אז תעשה את החשבון שלך בנושא הסחירות...
    אח! מוני מוני- מאחר ואנחנו מכירים את יכולותיך הטכניות המופלאות (ואין כאן שביב של ציניות)- אם רק היה לך ארוך (אני מדבר על דיפנדר כמובן) הוא כבר מזמן היה אצלי בחניה.
    ועכשיו לשאלתי:
    האם יש הבדל בביקוש בין ארוכים לקצרים? זה רק נדמה לי או שהקצרים תקועים הרבה יותר זמן בלוחות? האם יש הבדל משמעותי בהוצאות הקבועות לאחזקת השניים (רישוי וביטוח?)
    אשתי הבטיחה לי דיפנדר ארוך עד יומולדת 40, אז אני בונה על זה שהרכב הבא שלך מוני יהיה ארוך, תשקיע בו שנתיים, ואז כשתמכרו- אנחנו נהיה שם:twisted:
    הסמוראי התבגר ועזב את הבית, הג'ימני מצא לו משפחה חדשה ואנחנו נשארנו על אופניים :-)

  10. #10
    חבר רשום idanw's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    דרום
    הודעות
    2,843

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התייעצות בקניית דיפננדר 97 קצר

    [QUOTE=yoav;210181]האם יש הבדל בביקוש בין ארוכים לקצרים?הבדל עצום! אין ביקוש לקצרים, כי במחיר הזה אפשר לקבל ג'ימני כמעט באותו הגודל, יותר נוח ויותר חדש האם יש הבדל משמעותי בהוצאות הקבועות לאחזקת השניים (רישוי וביטוח?)אין הבדל, לפעמים הארוך יכול ליהיות גם מוכר בהוצאות לרשויות המס.
    אשתי הבטיחה לי דיפנדר ארוך עד יומולדת 40,אלוהים כמה שאתה זקן... אז אני בונה על זה שהרכב הבא שלך מוני יהיה ארוך, תשקיע בו שנתיים, ואז כשתמכרו- אנחנו נהיה שם:twisted:[/QUOTE

  11. #11
    חבר רשום yoav's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2004
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1,999

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התייעצות בקניית דיפננדר 97 קצר

    [quote=idanw;210183]
    ציטוט נכתב במקור על ידי yoav צפיה בהודעה
    האם יש הבדל בביקוש בין ארוכים לקצרים?הבדל עצום! אין ביקוש לקצרים, כי במחיר הזה אפשר לקבל ג'ימני כמעט באותו הגודל, יותר נוח ויותר חדש האם יש הבדל משמעותי בהוצאות הקבועות לאחזקת השניים (רישוי וביטוח?)אין הבדל, לפעמים הארוך יכול ליהיות גם מוכר בהוצאות לרשויות המס.
    אשתי הבטיחה לי דיפנדר ארוך עד יומולדת 40,אלוהים כמה שאתה זקן... אז אני בונה על זה שהרכב הבא שלך מוני יהיה ארוך, תשקיע בו שנתיים, ואז כשתמכרו- אנחנו נהיה שם:twisted:[/QUOTE
    תודה נשמה
    אגב-המשפט "לא נולד המנייאק שיכול לעצור את הזמן" תופס גם אחרי השחרור- עובדות החיים.

    (ו ב 2018 כשאני אשתחרר סופית ממילואים תזכיר לי להעביר לך את ה ב' שלי שישמשו אותך עוד שנים ארוכות...ובינתיים- לך תעשה קפה- צעיר!)
    הסמוראי התבגר ועזב את הבית, הג'ימני מצא לו משפחה חדשה ואנחנו נשארנו על אופניים :-)

  12. #12
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jul 2004
    הודעות
    1,493

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התייעצות בקניית דיפננדר 97 קצר

    עידן - אני חושב שההשוואה בין ג'ימיני לדיפנדר , היא כמו השוואה בין תפוח למסרק

    כל אחד טוב למטרה שלה הוא מיועד , והמטרות הן אחרות לגמרי ...

    אני גם מכיר אנשים שחיפשו דיפנדר קצר בנרות ולקח להם הרבה זמן למצוא ...

    לכל סיר יש את המכסה שלו - לפעמים צריך סבלנות (למכור או לקנות)

    אמיר.
    I must not fear. Fear is the mind-killer.

  13. #13

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התייעצות בקניית דיפננדר 97 קצר

    יואב - ראשית תודה על המחמאה.

    בקשר לביקוש של קצר לעומת ארוך...
    לא ניסיתי למכור ארוך אבל לא נראה לי שיש הבדל מהותי.
    גם הם נשארו בלוח לא מעט זמן. אבל שוב רובם עם מחיר מופקע!
    אגב זה לא שאנשים לא התענינו.
    פשוט בכול פעם שאמרתי שטפלתי ברכב לבד הם מיד נכנסו להלם ונעלמו (-:
    כנראה שהאגדה על לנדרובר כול כך חזקה, והאמונה שרק גורוים מאגיים יכולים לטפל ברכב, חזקה מתמיד.

    שאר הקצרים שפורסמו, היה להם מחיר מופקע בעליל (לדעתי).
    ויתכן שזו הסיבה שנשארו.

  14. #14
    חבר רשום ארז's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בית יהושע
    הודעות
    2,633

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התייעצות בקניית דיפננדר 97 קצר

    יש הבדל גדול בין ארוך לקצר מבחינת הביקוש, ארוכים נמכרים הרבה יותר מהר, אלי פונים כמה וכמה אנשים מידי שבוע אם אני מכיר דיפנדרים למכירה, כמעט ותמיד מדובר על ארוך.

    בכללי אני לא מכיר אף אדם שקנה קצר ולא הצטער של זה, חוץ ממראה וזריזות(עלק זריזות, בכל זאת דיפנדר) אין לקצר שום יתרונות ולא רק שאין יתרונות, יש לו הרבה חסרונות מול הארוך.
    גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
    הטלפון החדש שלי: 0544897064

  15. #15

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התייעצות בקניית דיפננדר 97 קצר

    ארז אני לא כול כך מסכים עם הקביעה הזו.
    הארוך הוא פשוט משאית! וזה מתבטא גם בכביש וגם בשטח!

    לנסוע ביום יום עם ארוך ובמיוחד בעיר זה פשוט סיוט מתמשך.
    וגם בשטח אתה לא מלקק דבש.
    הרכב כבד מסורבל ובמקומות טכניים צרים אתה ממש בבעיה.

    הקצר יחסית מרגיש ממש כמו פריווט! נוח מאוד ליום יום והרבה יותר נוח במקומות טכנים צרים.
    איפה החסרונות שלו?!
    1. מקום כמובן!!! טיול בזוג אין שום בעיה יש המון המון מקום. כאשר רוצים להושיב משהו מאחורה מתחילה הבעיה. אני ואחרים מצאנו כמה פתרונות יצרתיים אבל זה דורש השקעה.
    2. מדרגות סלע מאוד מאוד מאוד גבוהות. כאן יש סכנה ממשית להתהפכות לאחור. כמובן שזה בעיה רק למי שמחפש מדרגות סלע כאלו. במסלול טיול קשה רגיל אין דברים כאלו

    אגב את הפשרה הטובה אני מצאתי דווקא בדיסקו! הוא ממש באמצע בין דיפנדר קצר לארוך. הבעיה איתו שגם הוא מאוד מאוד כבד ולכן מסורבל. מה לעשות אין ארוחות חינם...

  16. #16

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התייעצות בקניית דיפננדר 97 קצר

    קודם כל אני אקדים ואומר שאני מוכר דיפנדר קצר כך שיכול להיות שדעתי מוטה.

    ממה שאני ראיתי, מי שאינו בעל משפחה או שלא מרבה לטייל אתה יכול בהחלט להסתפק ב-90 ולא לסבול ביומיום את הנסיעה במשאית

    מבחינת מקום לציוד - אנחנו נסענו לטיול של 3 ימים עם ציוד ל-6 אנשים בדיפנדר בלי בעיה, כולל צידניות, מים אוהלים שקשים וכדו' כל זה כמובן בתוך הרכב ללא גגון.
    ה-90 בנסיעה יומיומית מרגיש בסדר גמור כולל תמרונים בעיר וחניות (שאין מה לעשות אבל זה הרבה יותר משמעותי מלעלות עוד מדרגה בטיול של פעם בחודש במקרה הטוב)


    היתרון היחיד שאני רואה היום ל-110 (לפחות חדש) הוא היותו מוכר כרכב משא עם כל המשתמע בכך. אני אישית לא יכול להמשיך להחזיק בדיפנדר שלי (קבוצת רישוי 6) כרכב מהעבודה, זה פשוט לא הגיוני לשלם עליו כל כך הרבה כסף כל חודש (אפילו יותר מתיקונים אצל גורו )ולכן הוא כנראה ימכר אם ימצא הקונה המתאים. בינתיים מבחינתי הוא נשאר כרכב שני שלי לסופי שבוע וכיף.

  17. #17
    חבר רשום ארז's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בית יהושע
    הודעות
    2,633

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התייעצות בקניית דיפננדר 97 קצר

    ה90 בראייה נורמטיבית לא זריז ולא מרגיש כמו פריווט, נכון ה110 ממש משאית, אבל ה90 רחוק מלהיות פריווט או אפילו גיפ.
    מדובר על רכב כבד לגודלו עם מנוע בעוצמה של אלפקה חולת כלבת עם רדיוס סיבוב של הטיטניק(ועם אותה עמידות למים....).

    אני הייתי עם 90 כמה שנים טובות,זה היה כשהייתי צעיר,יפה ואדיוט לא קטן מה שאומר הרבה עבירות...אז יש לי חדשות בשבילך מוני, אין ואני מדגיש אין מקום שה90 עבר וה110 לא עבר, לעומת זאת בהחלט יש מקומות שעם ה110 עוברים ועם ה90 כלל לא מעיזים.
    ה110 הרבה יותר נוח,מרווח,יציב, סופג זויות משונות בהרבה יותר סבלנות מאשר ה90, הוא מהיר יותר על השביל או על הכביש בגלל אורכו והוא אומנם יותר איטי מה90 בהאצה,אבל 2 הרכב מאיצים בקצב התפתחות של סלע וולקני....

    ב90 יש את הקיר אש המטומטם באמצע מה שהופך את תא הנהג לחד קבינה אבל עם גישה לאחורה, למי שמעל 170 מ"מ זה כבר מפריע ,אין כיסאות אחוריים לכיוון הנסיעה ומרחק הסרנים שלו קצר מה שמפריע גם לעבירות ,אבל בעיקר לנוחות נסיעה.
    גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
    הטלפון החדש שלי: 0544897064

  18. #18

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התייעצות בקניית דיפננדר 97 קצר

    ארז קטונתי (תרתי משמע) מלהתווכח איתך...

    אני מדבר אך ורק מנסיון האישי שלי.
    דפנדר קצר היה לי ארוך לא!
    מה שכן היה זה הייליקס שמבחינת אורך ובסיס גלגלים מאוד דומה לדיפנדר הארוך.

    אם אתה מדבר על מדרגות סלע עלית בולדרים וכו, אין ביננו ויכוח.
    הקצר תופס זוויות הרבה יותר מהר, והוא מפחיד בהרבה.

    אבל אם העליה היא לא "ישר למעלה" אלא עם סיבובים באמצע, כאן יש יתרון עצום לקצר.
    יכולת התמרון שלו טובה בהרבה מהארוך!!!
    זו אותה השוואה בין סמו לסופה. הסופה הרבה יותר יציבה אבל הסמו בעל יכולת תמרון גדולה בהרבה.
    הוא לא נכנס למצבים שהסופה יכולה לצאת מהם.
    מעבר לזה, ניסית פעם לעבור תעלה או תלולית שהם בדיוק באורך בסיס הגלגלים. מהר מאוד תגלה היכן הקצר עובר והארוך לא...

    אבל אנחנו סתם מקשקשים. לא מדובר פה באדם שרוצה לעשות עבירות קיצונית! מדובר על אדם שרוצה לעשות כול מסלול כולל את הקשה ביותר (מדגיש מסלול טיולים!) ועדין שיהיה לו רכב פרקטי (לא משאית!!!) בחיי היום יום. וכאן הדיפנדר הקצר מנצח בגדול. זו דעתי בכל אופן.

  19. #19

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התייעצות בקניית דיפננדר 97 קצר

    לדעתי כל זמן שמדובר בזוג ללא ילדים לא להתקבע אם מוצאים לנד חלומות מבחינת הכל חוץ מהאורך להתפשר .
    ללא ספק ארוך נכון מכל זווית פרקטית אבל בקניית דיפנדר שלא למטרת טיולים בתשלום אין כלום מעשי.

  20. #20

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התייעצות בקניית דיפננדר 97 קצר

    ציטוט נכתב במקור על ידי ארז צפיה בהודעה
    ב90 יש את הקיר אש המטומטם באמצע מה שהופך את תא הנהג לחד קבינה אבל עם גישה לאחורה, למי שמעל 170 מ"מ זה כבר מפריע ,אין כיסאות אחוריים לכיוון הנסיעה ומרחק הסרנים שלו קצר מה שמפריע גם לעבירות ,אבל בעיקר לנוחות נסיעה.
    באמת?? כשעשיתי סיבוב על 90 חדש באמת לא הבנתי למה הכסא לא הולך אחורה רק אז נזכרתי שגם אצלי פעם היה קיר אש...

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. התייעצות לקניית ספורטאג'
    על ידי תומרס בפורום פורום קאיה/יונדאי/סנגיונג
    תגובות: 9
    עדכון אחרון: 27-06-10, 13:43
  2. התייעצות לקניית רכב פרטי
    על ידי ishc בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 16-04-10, 07:59
  3. התייעצות לפני קניית טראנו 95
    על ידי yonich בפורום פורום ניסאן Nissan
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 18-09-09, 19:48
  4. התייעצות בנושא קניית רכב
    על ידי יובל48 בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 27-04-08, 09:23
  5. התייעצות בנושא קניית רכב
    על ידי יובל48 בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 26-04-08, 13:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •