כמו שהאמריקאים אוהבים להגיד
There's no replacement for displacement
בגדול, לוקחים מנוע של סופה, מחליפים לו את הקראנק וטלטלים ממנוע של סיקס,
נוצר מנוע 4.5 ליטר ומעלה (תלוי אם חרטו אותו בנוסף) עם הרבה מאוד כוח בסל"ד גבוה והרבה מומנט בסל"ד נמוך,
למה בגדול? כי פה זה רק מתחיל, ניתן לעשות עוד הרבה שינויים.
כמה קישורים בנושא:
http://www.ajeepthing.com/stroker-motor.html
http://www.rockcrawler.com/techrepor...er40/index.asp
http://www.bc4x4.com/tech/bryce/stroker/stroker.cfm
http://www.angelfire.com/my/fan/stroker.html
ופורום רק לנושא הזה
http://autos.groups.yahoo.com/group/strokers/
ωξψε ςμ χωψ