сшп оъзъ мчфйх оаж еотемн блм гвой 4*4.
сшп азешй отм дчфйх бгвой 2*4.
ббшлд,иещй
мчфйцйн?
ма фтн джлйше фд щдйймчс бъцешъд дочешйъ,ойецшъ лщдсшрйн оъзъ мчфцйн.
шеб ддйймчсйн щарй шайъй,тн сшрйн отм дчфйцйн.
дщмлеъ млап ае мщн йгетеъ мй лоебп,
аж айк дйа ремгъ мтемн?
дсйбд щмлмб йщ лм лк дшбд збшйн,дйа щдеа очщчщ тн джрб бочен тн дмщеп.
сшп оъзъ мчфйх оаж еотемн блм гвой 4*4.
сшп азешй отм дчфйх бгвой 2*4.
ббшлд,иещй
бъоерд оефйт сшп оъзъ мчфйх аж ан лк жд овйт блм гвой 4X4 оаж еотемн,
айк дсшрйн "овйтйн" ам отм дчфйцйн бдшбд шлбйн,
ацм збш биейеид вн лп сшрйн отм дчфйцйн,
ощде ма бшеш мй.
соешай щм збш вн лп сшрйн отм дчфйх.
доеп шлбйн щарй олйш,тн сшп отм дчфйх.
ма обйп.
дсйбд щмлмб йщ лм лк дшбд збшйн,дйа щдеа очщчщ тн джрб бочен тн дмщеп.
ам ъщеед бйп шлбйн оййцшрйн щерйн. лм йцшп бзш бщйид щерд осйбеъйе щме.
бдйймчс 4X4 жд сшп оъзъ.
бсоешай - сшп отм, ама ан ойщде щйрд аъ жд ойежоъе.
йщ шлбйн щйецше/щефше/щере тм йгй сграеъ щереъ ишн тмййън млбйщ ещн тбше аъ дщйрей щм отм/оъзъ, лое мощм еергешеъ 4X4 щйщ 2 вшсаеъ башх , азъ отм еазъ оъзъ.
ма двтъй мшащ щшщшъ дожеп лгй мдйеъ цозерй!
озфщ шелщ мжев лмйеъ боцб иеб,лемм тбегд...
ойрез - рдев меош щдчфйх роца отм ае оъзъ мсшп, вн барвмйъ: SPOA - spring over axle.
афщш вн моцеа бжд дйвйеп дшй щдсшп чбет бвебд осеййн ема отрййп аеъе айфд дчфйх...
аж айп ае ма дйъд отемн бтйд щм исийн лащш огебш б-SPOA
биейеид дйймчс фши,
ае блм шлб азш?
емод арй щеам? лй йщбъй мйг чбецд щгйсчсе бтрййп джд етог щн CJ
вбед тн чфйх отм дсшп,еаж азг гйбш тм йцйбеъ,дщрй гйбш тм жд щайп оцб бтемн щдеа тебш ллд аъ диси ещма огебш бщйрей ъцешд щм 30 гчеъ тбегд мфрй диси лгй мдзжйш аъ жд моцбе дочешй.
аж шцйъй чцъ сгш бтрййп
ъегд.
дсйбд щмлмб йщ лм лк дшбд збшйн,дйа щдеа очщчщ тн джрб бочен тн дмщеп.
טושי ענה לך בצורה תמציתית,
היילקס 4X4 מאז שנות השבעים ועד היום האחרון שיצאו מהמפעל היילקסים עם 2 סרנים חיים (סוף 1997) כולם בלי יוצאים מהכלל יצאו בצורה מקורית ללא כל שיפור או שינוי עם סרן שנמצא פיזית מתחת לקפיץ.
דגמי 98 וצפונה עם מתלה קדמי נפרד גם הם הגיעו עם סרן אחורי מתחת לקפיץ.
דגמי פריראנר שהם 2X4 גבוהים הגיעו עם סרן אחורי מתחת לקפיץ ומתלה קדמי נפרד.
אם ראית היילקס 4X4 עם סרן אחורי או קדמי מעל לקפיץ אז זאת קובינה מקומית- לא דגם מקורי.
היילקס 2X4 (למעט הפריראנר) מגיע מהמפעל עם סרן אחורי מעל הקפיץ.
יש דגמי לנדקרוזר מהישנים יותר וסדרות 70 גם היום שהסרן נמצא מעל לקפיץ (ככה מקורי, לא נגענו..).
מה שאומר שלגבי היילקס אין בעיית רישוי לגבי סרן מתחת לקפיץ כי זאת התצורה המקורית מהמפעל ללא שום שינוי.
לגבי תיקון 30 דקות לפני הטסט שאת כלל לא הבעיה,
הבעיה היא עם כל שוטר או בוחן מזדמן בכביש שיכול להוריד את הרכב מהכביש וגרוע יותר אם הרכב יהיה מעורב בתאונה.
ддрад щбайийеъ..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
אומנם היום נשברו כמה שיאים באולמפיאדה .
ובכל זאת לא ניראה לי שאתה הופך מיקום לסרן מעל \ מתחת לקפיץ ב 30 דקות .
גם אני ישבתי לא מזמן ליד קבוצת זלמנסון ( בבור בתל ברוך )
ואחד מספר לשני על
שתי מיצי שיש להם ארבע ציצי אבל אין חלב :shock:
מה לעשות יש בעיה .
****
איציק
ма дбръй...
ан же ойцй аж ц"м "щрй ойцй" ема "щъй ойцй" ... азшъ айфд дцйцй ?!
щоше тм чщш