Close
Results 1 to 10 of 10
  1. #1

    Unhappy גרנד שירוקי CRD 2004לרדו תקוע בהילוך ראשון ..

    שלום ,
    רכשנו ממכרז גרנד שירוקי 2004 דיזל עם כ 104,000 ק"מ .
    הרכב טופל במוסך הקניון עד לא מזמן ,ללא בעיות מיוחדות וללא עבר קרבי בשטח .
    היה ידוע לי כי ישנה בעייה בגיר לפני הרכישה , וכמעט הגיע הזמן להתחיל לטפל..

    במוסך החליפו שמן גיר ומסנן ,לא היה שינוי - הגיר לא עובר להילוך שני ונשאר תקוע בראשון .

    1.מי מכיר מוסך מומלץ באזור ת"א ?
    2.מה החלופות המומלצות , שיפוץ או יבוא גיר ?

    אנחנו אחרי מספר שנות הנאה מלנדרובר דיסקברי TD5 ומקווה שלאחר שאיישר קו נהנה לא פחות .

    בתודה מראש
    אורן

  2. #2
    חבר רשום רפי לין's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    רמת השרון
    Posts
    569

    Default תגובה להודעה: גרנד שירוקי CRD 2004לרדו תקוע בהילוך ראשון ..

    בגיר משומש מפרוקי רכב לא ניתן לדעת מה מצבו ומה אורך החיים שנותר לו.
    פנה אל מכון שיפוץ גירים אוט' מקצועי ותיק, "סופר גיר" שברח' ישראל בק 41 ת"א (בסוף הרחוב, משמאל),
    טל' 03-5618686.
    בברכה - רפי לין
    האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il

  3. #3

    Default תגובה להודעה: גרנד שירוקי CRD 2004לרדו תקוע בהילוך ראשון ..

    Quote Originally Posted by רפי לין View Post
    בגיר משומש מפרוקי רכב לא ניתן לדעת מה מצבו ומה אורך החיים שנותר לו.
    פנה אל מכון שיפוץ גירים אוט' מקצועי ותיק, "סופר גיר" שברח' ישראל בק 41 ת"א (בסוף הרחוב, משמאל),
    טל' 03-5618686.
    בברכה - רפי לין
    תודה רפי , אבל הם לא מוכנים לטפל בגרנד שירוקי ...
    יש הצעות אחרות ?

  4. #4
    חבר רשום shachar's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    תשע 052-858209 ליד מודיעין
    Posts
    5,489

    Default תגובה להודעה: גרנד שירוקי CRD 2004לרדו תקוע בהילוך ראשון ..

    יש לך את רון - גיר ליד סלמה ת"א 03-6819380
    110TD5
    Festina lente

  5. #5
    חבר רשום השועל's Avatar
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    ת"א
    Posts
    1,872

    Default תגובה להודעה: גרנד שירוקי CRD 2004לרדו תקוע בהילוך ראשון ..

    הי אורן..
    1. האם בהעברת ידית הגיר למצב 2 האם הרכב עדיין תקוע על הילוך ראשון ?
    2. האם יש שמן גיר בכמות הנכונה בגיר ?
    3. מתי התחילה התופעה ? ובאיזה סיטואציה, תשתדל לפרט [לא סיפור חיים..]?

    השועל
    .. Jeep - Drive it like you stole it

  6. #6
    חבר רשום grand's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    רחובות
    Posts
    3,060

    Default תגובה להודעה: גרנד שירוקי CRD 2004לרדו תקוע בהילוך ראשון ..

    אל תשכח שהגיר בגראנד הזה אינו של קרייזלר, אלא גיר של מרצדס , כמו ב ML.

  7. #7

    Default תגובה להודעה: גרנד שירוקי CRD 2004לרדו תקוע בהילוך ראשון ..

    Quote Originally Posted by השועל View Post
    הי אורן..
    1. האם בהעברת ידית הגיר למצב 2 האם הרכב עדיין תקוע על הילוך ראשון ?
    2. האם יש שמן גיר בכמות הנכונה בגיר ?
    3. מתי התחילה התופעה ? ובאיזה סיטואציה, תשתדל לפרט [לא סיפור חיים..]?

    השועל
    1.כן
    2.הוחלף השמן והמסנן והכמות תקינה
    3.רק קניתי ..מתחיל סיפור החיים
    תודה !

  8. #8

    Default תגובה להודעה: גרנד שירוקי CRD 2004לרדו תקוע בהילוך ראשון ..

    תנשום עמוק.
    חבר את האוטו לסקאנר- אולי אפילו סקאנר OBD אוניברסלי יוכל לספר לך מה התקלה.
    אם אין שום רמז מסקאנר, ייעודי של קרייזלר או אוניברסלי (כלומר- אין בזכרון שום תקלה)- זה אומר שמדובר כנראה בתקלה מכנית- כמו לכלוך בגוף השסתומים (ה"מוח" ).
    תקלה דומה שהיתה לי פעם עם גיר כזה (אבל בG, לא בג'יפ) היתה כשהקונקטור של רתמת הגיר יצא טיפה מהמקום. הגיר סירב להעביר הילוכים- היה במוד חירום. פתיחה וחיבור מחדש של הקונקטור פתרה את הבעיה.

    מה שאני אכתוב עכשיו הוא כללי לתקלות מסוג זה בתיבות אוטומטיות. מה שאחראי על לספר למחשב הגיר (או למוח ההידראולי) שצריך להעלות הילוך הוא חיישן המהירות (או הגובנור בגיר הידראולי). אם יש לך בגיר מצב "קרח" (סמל של פתית שלג), הפעל אותו. האם הניעה מתחילה כעת בהילוך שני? אם כן, זה אומר שהגיר מסוגל לשלב להילוך שני, אבל בנסיעה רגילה לא יודע שהוא צריך להעביר הילוך. האשם עלול להיות בחיישן המהירות, או בתקשורת שאמורה להעביר לגיר את קריאת המהירות (שוב- תלוי בגיר הספציפי). אם לא, זה אומר שהגיר לא מסוגל לשלב להילוך שני- למשל בגלל תקלה בשסתום ההידראולי שמעביר בין ראשון לשני (תקלה מכנית, המחשב לא תמיד יספר עליה), או בגלל תקלה בסולונואיד, או בגלל תקלה אמיתית בתוך הגיר.
    בקיצור- עולם שלם. מעניין.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  9. #9

    Default תגובה להודעה: גרנד שירוקי CRD 2004לרדו תקוע בהילוך ראשון ..

    Quote Originally Posted by asafk View Post
    תנשום עמוק.
    חבר את האוטו לסקאנר- אולי אפילו סקאנר OBD אוניברסלי יוכל לספר לך מה התקלה.
    אם אין שום רמז מסקאנר, ייעודי של קרייזלר או אוניברסלי (כלומר- אין בזכרון שום תקלה)- זה אומר שמדובר כנראה בתקלה מכנית- כמו לכלוך בגוף השסתומים (ה"מוח" ).
    תקלה דומה שהיתה לי פעם עם גיר כזה (אבל בG, לא בג'יפ) היתה כשהקונקטור של רתמת הגיר יצא טיפה מהמקום. הגיר סירב להעביר הילוכים- היה במוד חירום. פתיחה וחיבור מחדש של הקונקטור פתרה את הבעיה.

    מה שאני אכתוב עכשיו הוא כללי לתקלות מסוג זה בתיבות אוטומטיות. מה שאחראי על לספר למחשב הגיר (או למוח ההידראולי) שצריך להעלות הילוך הוא חיישן המהירות (או הגובנור בגיר הידראולי). אם יש לך בגיר מצב "קרח" (סמל של פתית שלג), הפעל אותו. האם הניעה מתחילה כעת בהילוך שני? אם כן, זה אומר שהגיר מסוגל לשלב להילוך שני, אבל בנסיעה רגילה לא יודע שהוא צריך להעביר הילוך. האשם עלול להיות בחיישן המהירות, או בתקשורת שאמורה להעביר לגיר את קריאת המהירות (שוב- תלוי בגיר הספציפי). אם לא, זה אומר שהגיר לא מסוגל לשלב להילוך שני- למשל בגלל תקלה בשסתום ההידראולי שמעביר בין ראשון לשני (תקלה מכנית, המחשב לא תמיד יספר עליה), או בגלל תקלה בסולונואיד, או בגלל תקלה אמיתית בתוך הגיר.
    בקיצור- עולם שלם. מעניין.

    אסף.
    היי
    האוטו כרגע נמצא בדרך השטח והם די הרימו ידיים ...
    נראה לי שהתחנה הבאה אמורה להיות מכון גיר ?
    בכל מקרה אקפוץ מחר לבירור יותר מעמיקעם הארותייך .
    תודה

  10. #10

    Default תגובה להודעה: גרנד שירוקי CRD 2004לרדו תקוע בהילוך ראשון ..

    מה הסקאנר שלהם אומר?
    מה בדקו?
    בדקו לחץ MAIN ?
    בדקו קריאת מהירות יציאה?
    עשו נסיעת מבחן אם הסקאנר מחובר לקרוא נתונים?

    ועוד כמה דברים שאם עושים יודעים אם כדאי לפתוח את הגיר...

    אגב, שלא תבין לא נכון- גם דיאגנוזה שאומרת שחייבים לשפץ גיר מקובלת, אבל שלפחות תהיה מתוך דיאגנוזה ולא מתוך ניחוש או אי ידע באבחון.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

Similar Threads

  1. בעיה בהילוך ראשון פג'רו ארוך
    By אסף אלון in forum פורום מיצובישי Mitsubishi
    Replies: 1
    Last Post: 25-05-10, 19:32
  2. Replies: 0
    Last Post: 19-05-09, 18:29
  3. גיר תקוע בהילוך ראשון
    By אריק in forum פורום ג'יפ סיקס CJ
    Replies: 12
    Last Post: 04-05-07, 22:40
  4. גרנד שירוקי 96 v8
    By ronen118 in forum אוף-טופיק
    Replies: 1
    Last Post: 25-10-05, 22:20
  5. גרנד שירוקי
    By Anonymous in forum פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    Replies: 6
    Last Post: 16-02-05, 18:51

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •