DANA 44
איזה סרן אחורי יש (אני מניח שיש הרבה) ל-CJ5 (שנת 76)?
Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps
יכול להיות גם AMC20. זה מה שהיה ב-CJ5 מודל 78 שלי.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
במודל 75 שלי הותקן דנה 44.
אורי טל.
Keep the dirty side down
שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....
AMC 20 נכנס לשימוש מ76, עד אז CJ 6 וCJ5 צוידו בDANA 44, ב87 חזרו לשימוש סדיר ב DANA, כל זה מתיחס לארה"ב. בתע"ר חזרו להשתמש בDANA ב 83.
http://www.jeeptech.com/axle/d44.html
בסרן ששוכב אצלי, פורק מ CJ8 ישראלי למהדרין, כתוב שיוצר בוונצואלה. שם יוצרו כל הסרנים האלה?
עירא, הקדמי עדיין מחכה לפירוק. יחסי העברה 3.31.
יש סיכוי שיש להם 44 אחורי צר?
פשוט הייתי אתמול אצל חבר שיש לו 5 בתהליכי שיפוץ מתקדמים ולא כל כך זיהיתי איזה סרן זה.
AMC20 בטוח זה לא אבל הרוחב שלו צר ולכן זה עניין אותי.
עירא
Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps
אצלך הקידמי הוא עם יחס זהה לאחור שפירקת?
ואם כן אני מבין שהקידמי פחכה לפירוק....
ואז מחר אני מפרק אותו מחרתיים, אני אצל סמו מביא אחורי, וביום רביעי טל' לארה"ב שיביאו נעילה :lol: .
עירא
Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps
עירא, יחסיי ההעברה בין הג'יפים זהים, הרבה מזל.
כן. יכול להיות שזה 44 צר. ב-CJ-5 שלי היה 44 אחורי צר.
אורי טל.
Keep the dirty side down
שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....
Spline count Bolts year
1972 - 1983 DANA Model 30 27 10
1966 - 1971 DANA Model 27 10 10
1955 - 1965 DANA Model 25 10 10
1976 - 1983 AMC AMC 20 29 12
1971 - 1975 DANA Model 44 30 10
1966 - 1970 DANA Model 44 19 10
1955 - 1965 DANA Model 44 10 10
מנתונים אלה רק שנתונים 71-5 הגיעו עם DANA 44 מהדגם החדיש יותר.
בהמשך לשירשור זה יש לי שאלה
אני בעל cj5 מודל 69 עם מנוע הוריקן 2200 ס"מק , כיום הסרן הקידמי שלי הוא דנה 27 צר
ולגבי האחורי אני לא בטוח אך גם הוא צר.
השאלה שלי היא האם אני יכול להחליף אצלי את הסרנים לסרנים רחבים : דנה 30 קדימה ו 44 אחורה , האם לגיפ תהיה בעיה "לסחוב" את הסרנים האלו ?
חיים בשביל התקלות
אתה יכול להחליף את הסרנים בתנאי שהתושבות נמצאות המקומות הנכונים. אני לא זוכר אם יש שינוי ברוחב השילדה בשנים שלו (באורך השילדה יש שינוי וודאי (עם המעבר למנוע 231CU).
בכל מקרה ניתן לעשות התאמות.
לא תהיה בעיה של סחיבה.
אורי טל.
Keep the dirty side down
שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....
להרכיב את הסרנים כנראה שתצליח ... אבל בדוק את יחסי ההעברה בסרנים המקוריים, אני מניח שהם נמוכים מיחסי ההעברה של סרנים רחבים (3.31:1).נכתב במקור על ידי דוד עסילה
אדי
דוד
למה להחליף ?
אם יש לך את הסרנים המקוריים, אז האחורי הוא DANA 44 נהדר ביחס העברה 1:5.38. מה שאומר כושר עבירות מעולה ומהירות שיוט 60-70 קמ"ש. מה רע?
זיו. אם מותקן אצל חבר של עירא גיר 3 הילוכים (T-14 משודך לטרנספר D20), אז היחס העברה הסופי שלו הוא 1:33.8 שזה כמעט כמו שיש היום בג'יפים עם עם 4 הילוכים (1:30.5). אם מותקן אצלו T176 + D300, אז הוא נהנה מיחס בסופי של 1:49.6 שזה מכובד מאד.
לדוגמה, אני נוסע על 1:42.5 וזה די איטי.
במידה והסרן האחורי שלו הוא D44 אולי כדאי להעביר את היחסים לסרן הרחב (בתנאי שהוא בדק ששווה לקנות פיניון+רינג 5.38 לדנה 30).
אורי טל.
Keep the dirty side down
שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....
סליחה. התבלבלתי בין הדמויות. מדובר על הג'יפ של דוד. בכל אופן, תשובה זהה.
Keep the dirty side down
שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....
שמרו על קשר