האם הניפל המסומן בתמונה הוא זה שאמור להתחבר למפלג?
שלום
אחרי פעמים רבות שבו כנראה פורק והורכב הקרבורטור בסיקס שלי לאורך חייו הארוכים רוב חיבורי הואקום בו והנשמים מבוטלים, אני אשמח לדעת מי מהם צריך להיות מחובר ולאן ואת מי מהם ניתן לבטל....
חשוב לציין שלא קיימות נקודות חיבור לצינורות על גבי בית פילטר האוויר שלי
תודה
חן
עצלנות היא מחלה חשוכת מרפא....
האם הניפל המסומן בתמונה הוא זה שאמור להתחבר למפלג?
עצלנות היא מחלה חשוכת מרפא....
כן.
מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.
טרמפ על השרשור: לאן מחוברות 3 יציאות הואקום שבתחתית המאייד.
בתחתית הקרבורטור יש יציאה אחת גדולה, המחוברת לשסתום הPCV על מכסה השסתומים.
בנוסף עוד יציאה מחוברת לממברנת הואקום של הצ'וק.
את שאר היציאות יש לבטל, אלא אם אתה עדיין משתמש בקניסטר.
מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.
סליחה על הבורות, אבל מה זה קניסטר?
מיכל שחור שאמור להיות מחובר בתא המנוע בצד הנהג. אליו מחוברים צינורות נשם מהקרבורטור וממיכל הדלק. תפקידו לאגור אדי דלק כשהמנוע כבוי, ולהכניס אותם למנוע לשריפה כשהמנוע עובד. מן מנגנון למניעת זיהום אויר ע"י אדי דלק לא שרוף.
בהרבה CJ המיכל הזה לא קיים או לא מחובר.
מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.
נשארה לי משאבת תאוצה של BBD, למי שמעוניין.
קחו בחשבון, זהו פריט אספני, מחיר בהתאם...
סססתתתםםם, למסירה ללא עלות, קפה עלי.
אביגדור
שמרו על קשר