ζξο ψα ιω μι πζιμδ ξδξηζ"ωιν ωμ δχψπχ ωΰτθ εδχΰξωτθ.
διεν τψχϊι ΰϊ ΰιζεψ δθιιξιπβ αωαιμ μδβις μξηζ"ω ωμ δχψπχ
ΰπι ξπρδ μτψχ ΰϊ δβμβ"ω μμΰ δφμηδ?!
1. δΰν δδαψβδ δτελδ
2. δΰν δτςμϊ λεη ξριαι ιλεμδ μδρα πζχ
3.ΰικ ΰπι ξεπς ξδχψπχ μδρϊεαα αζξο ωΰπι ξπρδ μτϊεη ΰϊ δβμβ"ω
ΰωξη μςζψδ ΰπι ϊχες!
:אני ייצרתי בזמנו מפתח שננעל באמצעות הברגים הקטנים לגלגל של הקרנק ודרכו אפשר היה לפתוח עם בוקסה 17את הבורג הגדול
אבל אופציה יותר נכונה היא להכניס מברג מסיבי /לום דרך חור הבדיקה של הטיימינג (בין הגיר למנוע בצד של סעפת היניקה - לפעמים מכוסה בגומי )ולנעול את גלגל התנופה ואז להשתמש בידי כח ובוקסה איכותית כדי לפתוח את החרא - פעם נלחמתי בו שעות :mrgreen:
אגב הייתי מציע לך את המפתח כי הוא עדיין אצלי אבל יש סיכוי גדול שתפוצץ את הקדחים של ההברגות בגלגל שיניים התחתון - ואז לא עשית כלום
ιωψΰμ 20011 τιΰεγμιζν αδιϊβμξεϊε
7 ξμιεο ςαγιν ωμ 7 ξωτηεϊ
שורה של הצעות כל אחת יותר יותר ויותר " מקצועית " .
ומה לגבי הוראות היצרן ?
איך היצרן חושב שצריך לפתוח את " החרה " הזה ?
בסוף בצורה כל שהיא זה יפתח .
ואיך תסגור את זה ?
הרי זה צריך להיות סגור חזק . למיטב זכרוני יש הוראת יצרן ברורה לכח הסגירה של הבורג .
איציק
אהלן !
אומנם יש בעיה קלה של גישה ישרה לבורג אבל זה לא משהו שפטיש אוויר/מפתח חשמלי עם
צלב ומאריך לא עושה !!!!!
שבוע טוב ליאור !
Zuki-Land - θιτεμ, ωιτεψ, ημχιν, τβεωιν, ξιβεπιν επςιμεϊ
μρεζεχι ρξεψΰι εβ'ιξιπι ! μιΰεψ 0503303630 ΰ.ϊ πεψγιδ
ϊεγδ μλεμν ςμ δςζψδ (αξιεηγ μηο)
μτι δεψΰεϊ διφψο ιωπε ξχεν μδλπιρ λμι ξιεηγ(πψΰδ λξε ξαψβ ΰε ξτϊη ΰμο)αΰιζεψ
βμβμ δϊπετδ αλγι μξπες ΰϊ δριαεα ωμ δχψπχ ψχ ωΰπι μΰ ξεφΰ ΰϊ δξχεν?!
αλμ ΰετο ΰπι ΰαγεχ ΰτωψεϊ ωμ ωιξεω ατθιω ΰεειψ.
πιριϊι ιγιϊ λεη εωιμεα διμεκ ϊεκ λγι μηιφδ ςμ δαψχρ
δςπιιο μΰ ςζψ εμΰ διδ πψΰδ αψιΰ αξιεηγ μψλα
ΰιφιχ δΰν τϊιηϊ δαεψβ αλεη ψα ιλεμδ μδρα πζχ?
τθιω ΰειψ ζδ μΰ δλμι μςαεγδ λζΰϊ .!
ΰπι ηεζψ μπχεγδ διεϊψ ηωεαδ ΰικ ΰϊδ ρεβψ ηζψδ ?
ζδ βμβμ ψφεςδ ωιω με ξψρο ( γξτψ ) ?
ζδ βμβμ ψφεςδ ωξςαιψ λη μλμ ψφεςεϊ δξπες .
ιω ων ωβν ( χιιμ ) .
ιω ων ωιπιιν .
ΰϊδ ηιια ΰϊ δεψΰεϊ διφψο εψχ ΰηψ λκ ΰϊ δθψιχιν ωμ ζμξπρεο εηαεψϊε .
ζδ θεα μδιεϊ ξχφεςι .
ΰαμ μξδ μδιεϊ ξχφεςι ιν ϊιλεπι
ΰιφιχ
Zuki-Land - θιτεμ, ωιτεψ, ημχιν, τβεωιν, ξιβεπιν επςιμεϊ
μρεζεχι ρξεψΰι εβ'ιξιπι ! μιΰεψ 0503303630 ΰ.ϊ πεψγιδ
ξπριεο αξερκ μΰ ϊξιγ τθιω δΰειψ ςεζψ. λτι ωφειιο χεγν μδλπιρ ξεθ αβμβμ δϊπετδ (ιω ηϊιλϊ τμρθιχ αφεψϊ ρδψ μξθδ ωρεβψ ΰϊ δτϊη εΰηψι ωϊεφιΰ ΰεϊε ϊψΰδ ααψεψ ΰϊ δβμββμ). μβαι λιεεο δτϊιηδ ΰπι λαψ μΰ ζελψ. μβαι δρβιψδ ϊρβεψ δλι ηζχ ωΰϊδ ιλεμ εδχψπχ λαψ ιςωδ ΰϊ δςαεγδ αδξωκ. μτι δρτψ ΰν ΰπι ζελψ πλεο φψικ ΰϊ δξεξπθ δλι βαεδ (αςψκ 40N/m).
0502990919 ξωεεχ ψωϊ φμ https://www.ebay.com/itm/16488185654...8AAOSwFRdglklG
ξεξπθ δλι βαεδ?? ΰιο ρεσ μξεξπθ ωΰτωψ μρβεψ αεψβ...
40 πιεθεο ξθψ ζδ ΰτιμε γι ημω ιηριϊ μαψβι ψλα.
ςιγο
αφγ ιξιο αηιαεψ ωαιο δβιψ μξπες μξςμδ
ημχιν αρξεψΰι αεπιν εμΰ χεπιν
אין "הכי חזק " לגבי הבורג הזה. לא בצחוק וגם לא כצורת ביטוי. מישהו עוד עלול לתפוס את זה ברצינות.
אם הייתי צריך להצביע על בורג ספציפי שאחראי להכי הרבה מנועים הרוסים טוטאלית, זה הבורג.
תעשו לו כבוד וסגרו אותו במדויק ע"פ הוראות היצרן, עם ידית מומנט. אם היצרן אומר לשים בורג חדש בכל סגירה, שימו בורג חדש. סגרו למומנט הנכון. בדקו אם יש הוראה לשים לוקטייט ושימו לב היטב באיזה סוג לוקטייט מדובר.
לגבי ההחזקה של הקרנק, אין מניעה לשים גיר בהילוך גבוה ולהחזיק ברקסים.
ωξψε ςμ χωψ