אם יורשה לי אחדד את שאלתו של ניסן;
למעט ביטול ההנעה לכל הגלגלים בכביש (מ-full time ל-part time) נראה שיש יתרונות רבים לטרנספר של סופה (231/241) לעומת ה-249 הקיים בגרנד המדובר. מכיוון שניסן מתכנן להכניס קיט הפחתה לטרנספר, עלה הרעיון להשקיע בטרנספר של סופה במקום בקיים.
על הבעייתיות שבטרנספר הקיים אפשר לקרוא בכתבה של יואב, אלא שבמקום להרכיב 242J נדיר כפי שהוצע בכתבה, המחשבה היא לוותר על full time וללכת על הטרנספרים המצויים בארצנו.
האם מישהו יודע לומר:
גיתאי
- האם ה-231/241 מתאימים bolt-on לגיר כמו ה-249, או שנדרשים שינויים והתאמות?
- האם ציר הכניסה של ה-231/241 זהה (אורך, קוטר) לזה של ה-249?
- האם נדרש שינוי בידית ההפעלה? אולי להחליף בידית של סופה כולל קדיחת מסילה בבודי?
שמרו על קשר