היי
אם תמצא משהו שמוכן לעזור להרכיב אשמח להצתרף.
גם לי יש נעילה שהבאתי מארה"ב עבור ויטרה96.
אשמח שתקח אותי בחשבון.
אני ממודיעין וזמין לכל מקום.
אשר
שלום
שמי חנן ,ויש לי נעילה של LOCKRIGHT 1512 שברצוני להתקין ברכב(GV 1.6) .
מקריאה בפורום ,בעיקר מהשרשור :
http://www.jeepolog.com/forums/showt...?t=6196&page=3
הבנתי שיש בעיתיות מסוימת בהתקנה בדגם שלי GV 1.6 ( הבנתי ש RYANAY התקין בGV שלו ,ביחד עם אלון),לכן דרוש מישהוא שכבר מנוסה כדי להדריך אותי ,מבחינתי כל סוג של תגמול בא בחשבון (גם TIM TAM בנס קפה ).
אני גר בקריות ,אם יש מישהוא בסביבה שחשקה נפשו בהוצאת אגרסיות , אני מעוניין להיות קורבן.
תודה מראש.
לא מוריד את הזבל,נקודה .:oops:
היי
אם תמצא משהו שמוכן לעזור להרכיב אשמח להצתרף.
גם לי יש נעילה שהבאתי מארה"ב עבור ויטרה96.
אשמח שתקח אותי בחשבון.
אני ממודיעין וזמין לכל מקום.
אשר
יגעת ולא מצאת אל תאמין, יגעת ומצאת תאמין.
להתחיל במיכרז?
שישית גולד-סטאר כבר במקררררררררר.....
חפיסת קלפים עם בחורות ערומות.....
מה עוד?
לא מוריד את הזבל,נקודה .:oops:
רוצה להתקדם ....
אנא , מצורף כאן קישור , האם יש לכם הערות הארות לגבי מה שמפורט בו ?
שלבים , כיוונים למיניהם ,דגשים , חומרים ,מומנטי סגירה , דברים שיש לשים לב אליהם ......?
http://www.jeeptrip.com/page.aspx?di...item=6188&pg=1
עדיין מחפש משגיח כשרות!
אגב שאלה ,
בתמונה 43:
שמתי לב לקפיצי הנעילה שבתמונה מול הקפיצים שאצלי, בתמונה רואים ארבעה קפיצים גדולים וארבעה קטנים סה"כ שמונה , אצלי כולם זהים ויש לי רק 4 סה"כ ולא שמונה !!!, מה זה אומר ?
בתמונה 41:
שני סוגי דיסקיות דיסקיות כאלו שנועדו לכוון מירווחים , זה חלק מהנעילה ? , אין לי כאלו כחלק מהנעילה...
לא מוריד את הזבל,נקודה .:oops:
אנשים טובים באמצע הדרך.......
כל 100 האנשים שצפו בהודעה עסוקים?
אין אפילו צדיק שיכול לענות על השאלות הפשוטות מההודעה הקודמת?
נסיון אחרון ליפני מכירת הנעילה לברזל![]()
Last edited by sherifon; 22-09-08 at 10:25. Reason: שגיאות כתיב :(
לא מוריד את הזבל,נקודה .:oops:
טוב, אם אתה מבקש כ"כ יפה...
אני אחד מ- 100 האנשים שצפו, או אולי בעצם 3-4 (צפיתי כבר כמה פעמים)
תגיד זמן ומקום ואני מבטיח לתת ייעוץ מקצועי על אופן הכנת הקפה והמומנט הנכון לסיבוב הכפית.
ואם תרומתי היחידה תהיה רק בהקפצת השרשור אז גם זה משהו...
(אתה מוזמן גם להרים טלפון, אולי יהיה לי מידע שיעזור לך)
קח מקל קח תרמיל..., הי הג'יפ הי הג'יפ...
אגב שאלה ,
בתמונה 43:
שמתי לב לקפיצי הנעילה שבתמונה מול הקפיצים שאצלי, בתמונה רואים ארבעה קפיצים גדולים וארבעה קטנים סה"כ שמונה , אצלי כולם זהים ויש לי רק 4 סה"כ ולא שמונה !!!, מה זה אומר ?
אמור להיות 8 . יתכן והם באו מוכנסים אחד בתוך השני בדוק שלא מסתתר קפיץ קטן בתוך הקפיץ הגדול.
בתמונה 41:
שני סוגי דיסקיות דיסקיות כאלו שנועדו לכוון מירווחים , זה חלק מהנעילה ? , אין לי כאלו כחלק מהנעילה...[/
הם לא נועדו לכוון מרווחים, הם טבעות החלקה והם חלק מהדפרנציאל. אמור להיות לך כאלו בדפרנציאל שלך.
אני גר ברמת ישי ועובד בטכניון. בד"ח אני לא מסתובב בקרית חיים. עם זאת במידה מדובר על שעתים אוכל לקפוץ ולהעיף מבט בערב.
אם תרצה להרים טלפון אשמח לעזור.
עכשיו אנחנו מדברים !
באופן מוזר, היום בחנתי מקרוב את חלקי הנעילה , כדי לוודא שאני מבין שוב איך הכל מורכב,ולבדוק לגבי מה שמוני אומר .
בהיתייחס להערה של מוני,בחנתי שוב את הקפיצים , שמתי לב שקפיץ אחד מהארבעה שיש לי שבורבקצהוא ,ולכן קצר יותר מהשאר בכ 1 מ"מ( עושה רושם ששבור , וקפיץ נוסף עייף ~ ( לא שמתי לב לכך בקניה-משומש ), בעקרון חוץ מזה עושה רושם ששאר החלקים במצב טוב .
עושה רושם שהנעילה מיועדת לעבודה עם 4 קפיצים .
טוב שעשיתי את הבדיקה הזו ליפני שבזבזתי זמן של חבר
אז כרגע הבל"תם הזה מעכב אותי !!!!
מוני, שלום לך , עד כמה שזה נישמע מוזר , עשיתי אצלך בקיץ שעבר מעבדה מרתקת בתופעות תדר גבוה בערוצי תקשורת מהירים....
אז אני יודע שיש על מי לסמוך, תודה כבר אמרתי?!
אצור קשר בימים הקרובים, לאחר שאשיג קפיץ מתאים.
אודה לך אם ההצעה תהיה עדיין בתוקף
יונתן, ידידי.
אתה תמיד מוזמן לקפה . ולצפות בהתקנה יכול להיות חלק מהבונוס .
אגב יחסי העברה שחיפשת :
http://www.jeeptrip.com/page.aspx?di...p=3&item=31600
אציף את ההודעה שוב כשאשים ידי על קפיץ השורר.
זו ההזדמנות לשאול האם למישהוא יש סט קפיצים ופינים( או קפיצים בניפרד) למכירה ?
(מוורי זה הטלפון הראשון שעשיתי מסתבר שהוא בחו"ל עד יום רביעי )
שוב תודה
לא מוריד את הזבל,נקודה .:oops:
זהו חזרנו לעיניינים עם 4 קפיצים חדשים , בהזדמנות זו אם מישהו א מחפש קפיצים כמו בתמונה לעייל מוזמן ליצור קשר .....
טוב מה שנישאר כעת זה להתקין את הנעילה ...
לא מוריד את הזבל,נקודה .:oops:
מה המיצרכים שצריך?
שמן דיפרנציאל - האם צריך סינטטי מלא 80.90 האם יש יצרן מועדף לדיפרנציאל נעול ?
LOCKTIGHT - האם יש דגם או מיספר קטלוגי לחומר הזה שמשמש לסגירת החבר השלישי לסרן עצמו?
GOLDSTAR- בירה קרה -חובה כבר הבנתי.... או שעדיף חומר קשה\ אחר?
שכחתי עוד משהוא ?
כלים-
סט בוקסות ומפתחות שוודים.
מה עוד?
לא מוריד את הזבל,נקודה .:oops:
אתה בטוח שזו 1512?
לפי התמונות מדובר ב-1532 (נעילה עם קפלרים).
מורי-0535335353
1532
WC
הבנתי שעדיף1512
אבל זה מה שהצלחתי להשיג , חוץ מזה הבנתי גם שיש בעיה להתאים את 1512 לדיפרנציאל בגלל איזושהיא בליטה שיש ב קופלרים המקוריים ....
מורי , איזה שמן לשים בדיפרנציאל אחרי שנעלנו אותו( סינטטי מלא? או רגיל 80-90) יכול להמליץ על חברה מסויימת שאיתה הנעילה עובדת בשקט(בלי קשר להתקנה) ?
אגב מורי ,אם אתה ניזקק לקפיצים , דבר איתי...
לא מוריד את הזבל,נקודה .:oops:
ועוד משומשת...
אני כבר רואה את כותרת השרשור :"רעשים מהנעילה האחורית".:cry:
מורי-0535335353
כן משומשת, כן במצב מצויין , כימעט חדשה אפילו .
רעשים זה רע ,תיקתוקים זה טוב .
אני בחור מאמין
אולי בכל זאת תוכל לענות לשאלות ששאלתי קודם ?!
תודה דוקטור
אספר אח"כ אם צדקת או שלא![]()
לא מוריד את הזבל,נקודה .:oops:
שים שמן 80/90 בתקן GL5 מיצרן ידוע.
אישית ממליץ על VALVOLINE.
מורי-0535335353
חבוב, למתי אתה מתכנן להתקין את הנעילה?
אשמח בחפץ לב להצטרף ולעזור!
ואולי אם יתאים יש לי סמוראי שצריך לעבור ניתוח דומה בשבת
(אני בדילמה לגבי הבליטה שדיברת עליה מה עושים איתה אם אין קופלרים 1510)?
אני מהקריות (איזור חיפה ).
אם בא לך לקפוץ לכאן , אתה מוזמן, יש כלים יש קפה \עוגיות \בירה ....
אין לי מישהוא שממש מבין מה עושים ....
זמן יש בשפע !
לסמוראי ,למיטב הבנתי 1510 זו נעילה שמתאימה בול .
עיניין הבליטה קיים ב גראנד ויטרה (שוב ,מקריאה בפורומים ), בעקבות אותה בליטה בקופלר המקורי ( שוב, לא ראיתי, כך הבנתי) עדיפה הנעילה עם הקופלרים 1532- כזו גם הותקנה בגראנד ויטרה מהאתר הצהוב .
לא אדע במה מדובר עד שאפתח את הדיפרנציאל ואנסה להרכיב .
גלשתי הרבה בפורומים בארץ ובחו"ל,אין כימעט מידע לגבי נעילה אחורית ברכב זה,לכן כל השאלות.
ישי, אתה מוזמן להרים טלפון אולי יש לך כאן חברים שיכולים לסייע ...
מבחינתי כבר מחר אפשר לעבוד על זה
אני ב 0544665445
לא מוריד את הזבל,נקודה .:oops:
מפתח מומנט, חובה.
אינדיקטור, חובה למתחילים/מכונאי מדרכה.
קליבר.
סט קפיצים ייעודי, חדש, שנקנה מחברה מוכרת שמבטיחה תאימות לנעילה זו.
לוקטייט בחוזק מתאים, כמוגדר בספר הרכב, לסגירת ברגי העטרה (קורונה).
כדאי, אם אפשר, 2-3 שימסים לדרייברים של הנעילה בעובי מינימלי (סדר גודל של 0.001 אינץ', כמו המקור).
החומר שסוגר את החבר השלישי לסרן עצמו נקרא RTV. לא זה שקונים בשפופרת ענקית לבית ב10 ש"ח, אלא הקטנים שמיועדים לרכב בכל חנות ח"ח. לא חייב של חברת לוקטייט.
ברוך שובך אלון
כמו שאתה רואה אני עדיין לומד....
ספר רכב יש.
מפתח מומנט אין .
מה זה אינדיקטור, מה מודד?
הקפיצים ניבדקו לעומת המקור ונימצאו בעלי קבוע זהה.
לוקטייט בחוזק מתאים -למה מתכוון כבודו ואיפה קונים בקריות ?
שימסים לדרייברים - אתה מתכוון "שייבות"? (או לרוץ למילון המונחים )
והכי חשוב מה אתה עושה מחר
כן תשלום בא בחשבון , מאחר וכבר עשית זאת עבור רפי ב GV שלו אז אולי תוכל להיזכר ......
תבורך
לא מוריד את הזבל,נקודה .:oops:
אינדיקטור - מכשיר המאפשר לך מדידה של Backlash (בין היתר).
בעצם סיכה המחוברת למחוון מדוייק יחסית, רצוי עם בסיס מגנטי. אתה מניח את הסיכה על שן של העטרה, מאפס את המחוון (או זוכר את הערך), מזיז את העטרה עד שהשן נוגעת בצד השני ובודק כמה תנועה יש. לא זוכר את הערך עבור ויטארה, יש לשער שזה בסביבות 0.15 מ"מ מבחינת סד"ג.
תרגיש חופשי לעבור על החלק של כיוון עטרה בכתבה של אסף על דיפרנציאל של טויוטה, התהליך זהה.
http://jeepolog.com/180.html
ללוקטייט יש חוזקים שונים, אם צריך חומר מקבע זה יהיה מצויין בפרק המתאים בספר ברכב ושם גם יהיה כתוב כמה חזק החומר צריך להיות (לרוב זה תיאור כללי).
שימסים במקרה הזה זה אכן שייבות, אבל דקות מאוד מאוד. לאו דווקא תצטרך אותם, אבל קל להכין מראש כי יש לך דרייברים ביד. נסה חנות בשם "אב" אם אתה לא מוצא בסביבה שלך, 03-6884703.
שמרו על קשר