
נכתב במקור על ידי
ענבר
במערכת הדלק ישנו שסתום חד כיווני כחלק אינטגרלי מהמשאבת דלק, תפקידו לאפשר זרימת דלק רק מכיוון המיכל למזרקים, בנוספ, ישנו וסת לחץ שתפקידו לפרוק לחץ ולהחזיר עודפי דלק למיכל.
כאשר מכבים את המנוע הלחץ אומנם יורד ל-0 PSI אבל דלק אמור להישאר בקו שבין המשאבה למזרקים.
ע"פ התיאור שלך ישנה דליפה בצנרת ולוקח מספר שניות למשאבה לבנות לחץ ולכן המלצתי לבדוק את מקור הדליפה.
אם יש לך שעון לחץ שמתאים לונטיל שבחליל הדלק אפשר לבדוק בבית.
ממליץ לך להוריד את הספר טיפולים של הגרנד ולבצע את הבדיקה בפרק 14 סעיף 8:
FUEL PRESURRE LEAK DOWN TEST