Close
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15
  1. #1

    ברירת מחדל בעיית התנעה

    שלום,
    גרנד 98 V8. כאשר הרכב קר, לוקח בין 3 - 4 ניסיונות הנעה עד שהרכב מניע (הניע בנגיעה ראשונה).
    גם כאשר הרכב עומד חצי שעה לאחר נסיעה, התופעה חוזרת שוב.
    מצבר תקין, נוקו נעלי כבל. בביקור אצל חשמלאי דובר על אפשרות סטרטר לא תקין, על אף שבנסיונות הנעה, הוא אינו מחליק ונשמע שעובד תקין.
    בתופעה עד לפני מספר ימים, כאשר הרכב היה חם, נשמע כמו שהמצבר חלש (לרכב לא היה כח בהנעה). תופעה זו נעלמה כרגע.
    האם מישהו נתקל בתופעה דומה?

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התנעה

    שלום שקד,

    חפש בפורום ותיווכח כי הנושא של התנעה קשה לאחר עמידה נדון בעבר.
    זהו אחד המקומות, וישנם בוודאות נוספים:
    http://www.jeepolog.com/forums/showt...1%FA+%E3%EC%F7

    אייל

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התנעה

    הלכתי לכוון בעית דלק,כאשר אני נותן למשאבת דלק לבנות לחץ ,פותח סוויץ' פעמיים הרכב מניע בקלות.
    כיוון לבעיה?
    תודה מראש.

  4. #4
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2005
    מיקום
    סביון גני יהודה
    הודעות
    391

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התנעה

    ממליץ על שני כיוונים לבדיקה:
    1. אינג'קטורים דולפים בזמן שהמנוע כבוי.
    2. check valve שנמצא על המשאבת דלק דולף ולא שומר על בנזין בין המשאבה לאינג'קטורים בזמן שהמנוע כבוי.

  5. #5

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התנעה

    ציטוט נכתב במקור על ידי ענבר צפיה בהודעה
    ממליץ על שני כיוונים לבדיקה:
    1. אינג'קטורים דולפים בזמן שהמנוע כבוי.
    2. check valve שנמצא על המשאבת דלק דולף ולא שומר על בנזין בין המשאבה לאינג'קטורים בזמן שהמנוע כבוי.
    האם ניתן לבדוק לבד או צריך מוסך?

  6. #6
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2005
    מיקום
    סביון גני יהודה
    הודעות
    391

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התנעה

    במערכת הדלק ישנו שסתום חד כיווני כחלק אינטגרלי מהמשאבת דלק, תפקידו לאפשר זרימת דלק רק מכיוון המיכל למזרקים, בנוספ, ישנו וסת לחץ שתפקידו לפרוק לחץ ולהחזיר עודפי דלק למיכל.
    כאשר מכבים את המנוע הלחץ אומנם יורד ל-0 PSI אבל דלק אמור להישאר בקו שבין המשאבה למזרקים.

    ע"פ התיאור שלך ישנה דליפה בצנרת ולוקח מספר שניות למשאבה לבנות לחץ ולכן המלצתי לבדוק את מקור הדליפה.

    אם יש לך שעון לחץ שמתאים לונטיל שבחליל הדלק אפשר לבדוק בבית.
    ממליץ לך להוריד את הספר טיפולים של הגרנד ולבצע את הבדיקה בפרק 14 סעיף 8:
    FUEL PRESURRE LEAK DOWN TEST

  7. #7

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התנעה

    ציטוט נכתב במקור על ידי ענבר צפיה בהודעה
    במערכת הדלק ישנו שסתום חד כיווני כחלק אינטגרלי מהמשאבת דלק, תפקידו לאפשר זרימת דלק רק מכיוון המיכל למזרקים, בנוספ, ישנו וסת לחץ שתפקידו לפרוק לחץ ולהחזיר עודפי דלק למיכל.
    כאשר מכבים את המנוע הלחץ אומנם יורד ל-0 PSI אבל דלק אמור להישאר בקו שבין המשאבה למזרקים.

    ע"פ התיאור שלך ישנה דליפה בצנרת ולוקח מספר שניות למשאבה לבנות לחץ ולכן המלצתי לבדוק את מקור הדליפה.

    אם יש לך שעון לחץ שמתאים לונטיל שבחליל הדלק אפשר לבדוק בבית.
    ממליץ לך להוריד את הספר טיפולים של הגרנד ולבצע את הבדיקה בפרק 14 סעיף 8:
    FUEL PRESURRE LEAK DOWN TEST
    תודה,יש לי שעון לחץ האם ידוע לך מהו הלחץ במערכת תקינה.

  8. #8
    מנהל hitoy's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    מרכז/ שפלה
    הודעות
    1,023

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התנעה

    אצל רמי(גראנד) היתה בעיה דומה.
    אצלו הבעיה היתה כניסת אויר דרך הוונטיל בחליל, (לא היה לו את הפקק שסוגר).
    הרכבנו פקק וונטיל של המערכת והבעיה נפטרה.

    בהצלחה
    יואב

  9. #9

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התנעה

    ציטוט נכתב במקור על ידי hitoy צפיה בהודעה
    אצל רמי(גראנד) היתה בעיה דומה.
    אצלו הבעיה היתה כניסת אויר דרך הוונטיל בחליל, (לא היה לו את הפקק שסוגר).
    הרכבנו פקק וונטיל של המערכת והבעיה נפטרה.

    בהצלחה
    יואב
    ונטיל תקין ויש פקק.תודה

  10. #10

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התנעה

    שקד

    אינני יודע איזה שעון לחץ יש לך, אבל מה שאני מציע לך הוא ראשית כל לבדוק לחץ לאחר דימום בקו שבין המשאבה/פילטר לבין סעפת המרססים. החיבור הוא פשוט מאד - בטור, כלומר, אתה מנתק את צינור ההולכה בחיבורו לסעפת המרססים, ומכניס בינו לבין הסעפת שעון עם צומת T.
    אינני יודע אילו לחצים מקובלים בגרנד שלך, אבל אם זה עוזר כקריאת כיוון - בסופה הלחצים הם 31-39 PSI בעבודה ולא פחות מ-19 PSI כחצי שעה לאחר דימום.
    אחרי שתבדוק תדע אם זה באמת הכיוון שלך (למרות שהבדיקה שלך - חצי סוויץ' כמה פעמים לבניית לחץ בקו - היא נכונה מאד וכנראה באמת מעידה על מקור הבעיה כפי שאיבחנת).
    דליפה בצנרת אינה דבר מצוי, ובכל אופן לא קשה לאתר אותה. אני נוטה להאמין שזו לא הבעיה אצלך, אחרת הלחץ לא היה מלא גם בעבודה והיית מקבל פגיעה בעבודה העגולה של המנוע ו/או בעיית סחיבה ו/או צלצולים במנוע עקב עבודה עם תירובת ענייה.
    החלפת משאבת דלק אמורה להיות עניין פשוט מאד וגם לא יקר, אם כי אינני יודע כיצד הגישה אליה בגרנד (האם זו משאבת קו או משאבה טבולה?).

    גיתאי
    סוויץ' בראש מחבר את כולנו אל העולם המדהים של המכונה-שבמכונית, וכך מייסד תרבות חדשה-עתיקה של חזרת האדם לשלוט בכליו.
    www.switch-barosh.com

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התנעה

    לחץ בגראנד אמור להיות סביב 80 PSI.
    הבעיה שלך כפי הנראה היא תקלה שכיחה בגראנד בגיל הזה, במשאבת הדלק מצוי שסתום חד כיווני שאינו מאפשר לדלק לחזור חזרה למיכל, אצלך כנראה הוא פרוץ.
    משאבה בגראנד היא טבולה, ניתן לשתול שם משאבות חליפיות גם פנימיות וגם חיצונית.

  12. #12

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התנעה

    סתם לידיעה, שמו של השסתום הנ"ל הוא שסתום אל-חוזר.

    גיתאי
    סוויץ' בראש מחבר את כולנו אל העולם המדהים של המכונה-שבמכונית, וכך מייסד תרבות חדשה-עתיקה של חזרת האדם לשלוט בכליו.
    www.switch-barosh.com

  13. #13
    חבר רשום coas's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2003
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,447

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התנעה

    שסתום האל חזור הוא חלק מהפילטר שהוא גם ווסת הלחץ, הכל כלול....



    הלחץ אמור להיות 49.5 +/-5PSI בסרק.





  14. #14

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התנעה

    תודה לכל העונים , ביום א נבדוק לחץ ואם יש צורך נפרק את משאבת הדלק,מישהו יודע עלויות משאבה והיכן ניתן לקנות (ינוביץ?)

  15. #15

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התנעה

    יש לי משאבה משופצת של WJ.
    אינני יודע אם מתאימה גם ל- ZJ.

    אייל

נושאים דומים

  1. בעיית התנעה TD5 שנת 2000
    על ידי glick54194 בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 25-03-10, 20:12
  2. בעיית התנעה בדיסקו בבוקר
    על ידי נוה בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 08-10-07, 20:49
  3. בעיית התנעה לא עקבית
    על ידי עמי בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 07-05-06, 19:04
  4. בעיית התנעה
    על ידי גיא בפורום פורום טויטה Toyota
    תגובות: 26
    עדכון אחרון: 25-03-06, 09:31
  5. בעיית התנעה בסיקס
    על ידי six 4 life בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 13
    עדכון אחרון: 25-01-05, 08:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •