Close
מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: UTM

  1. #1
    חבר רשום idanw's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    דרום
    הודעות
    2,844

    ברירת מחדל UTM

    שלום,

    אני עובד עם GARMIN ETRAX LEGEND
    אני מנסה לעבוד עם מפה בפורמט UTM GRID, WGS84
    הכנסתי את הנתונים האלה בPOSITION FORMAT ובMAP DATUM
    אבל אני עדייל לא מקבל פורמט נכון של נ.צ.
    יש עוד נתון שמופיע במפה, שאני לא יודע איפה להזין אותו והוא הZONE, שמופיע בערכים כמו 39Q או 40R.

    אשמח לעזרה, תודה
    עידן

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה להודעה: UTM

    גם אני סובל מהזיוף הזה כ 250-300 מטר
    ברור לי שיש צורך בעוד שינוי קל
    אבל אחרי אין סוף נסיונות ואחרי כמה שנים שזה כך התרגלתי

    איציק

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה להודעה: UTM

    יקיריי:
    שנו את הדאטום ל - EUR50 - ובא לציון גואל.
    הפלח צ"ל פלח 36.

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה להודעה: UTM

    ידידי היקר
    גם זה נעשה .
    הפיספוס הזה אצלי כמה שנים טובות החלפתי יותר ממכשיר אחד ( כולם של E TREK )
    ותמיד אני נמצא על המדרכה לא יכול להיות באמצע הצומת
    יש כאן איזה פראמטר נוסף חוץ מהרשימה הרגילה .

    איציק

  5. #5
    חבר רשום idanw's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    דרום
    הודעות
    2,844

    ברירת מחדל תגובה להודעה: UTM

    אוקי, עכשיו ספרו לי מה הכוונה ב פלח 36???:shock:

  6. #6

    ברירת מחדל תגובה להודעה: UTM

    ציטוט נכתב במקור על ידי idanw צפיה בהודעה
    אוקי, עכשיו ספרו לי מה הכוונה ב פלח 36???:shock:
    בקצרה - ברשת UTM מחלקים את הגלובוס לפלחים, האזור שלנו (ישראל) "נופל" על פלח 36.
    כאשר אתה מציין מיקום ב- UTM, יש התייחסות למספר הפלח ועוד 2 קורדינטות.
    בפלח אחר יכולות להופיע אותן קורדינטות, לכן חיוני לציין את הפלח (אותו ZONE שהוזכר בשאלה המקורית).

  7. #7
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,955

    ברירת מחדל תגובה להודעה: UTM

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק - 4X6ZH צפיה בהודעה
    גם אני סובל מהזיוף הזה כ 250-300 מטר
    ברור לי שיש צורך בעוד שינוי קל
    אבל אחרי אין סוף נסיונות ואחרי כמה שנים שזה כך התרגלתי
    איציק
    250-300 מ' סטיה זאת בעיה בהגדרות המכשיר בלי שום ספק.

    ההבדל בין המדרכה למרכז הצומת זאת סטייה נורמלית קבילה של GPS מסחרי מסוגים שונים וגם הוא תלוי בכיול ההתחלתי של המכשיר.

    שים לב שהמפה עצמה הנה בדיוק של 50+\- כך שיכול להיות שהנ.צ. שלך מדוייק אבל הצומת לא..או ההייפך.
    תשלב עם סטיה נורמלית אמיתית של GPS (לא יומרות שיווק אלא החיים באמת) של 15+\- מטרים ואתה בול בצומת..
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  8. #8

    ברירת מחדל תגובה להודעה: UTM

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק - 4X6ZH צפיה בהודעה
    גם אני סובל מהזיוף הזה כ 250-300 מטר
    ברור לי שיש צורך בעוד שינוי קל
    אבל אחרי אין סוף נסיונות ואחרי כמה שנים שזה כך התרגלתי

    איציק
    איציק,
    זה בהחלט נשמע (נראה, יוצר נכון) כמו בעייה בהגדרת הדאטום או הגריד.
    איני מכיר אישית את ה-GPS המדובר, אבל ישנו מאמר מצויין של עידו בר-תנא באתר "הרים" עם הסבר מפורט שאני ממליץ לנסות:
    http://www.harim.co.il/article.asp?ID=152&Print=1

  9. #9
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,955

    ברירת מחדל תגובה להודעה: UTM

    ציטוט נכתב במקור על ידי erezgur צפיה בהודעה
    איציק,
    זה בהחלט נשמע (נראה, יוצר נכון) כמו בעייה בהגדרת הדאטום או הגריד.
    איני מכיר אישית את ה-GPS המדובר, אבל ישנו מאמר מצויין של עידו בר-תנא באתר "הרים" עם הסבר מפורט שאני ממליץ לנסות:
    http://www.harim.co.il/article.asp?ID=152&Print=1
    אם כבר אז להכניס את הרשת החדשה, שמדוייקת יותר בדרום.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  10. #10
    חבר רשום idanw's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    דרום
    הודעות
    2,844

    ברירת מחדל תגובה להודעה: UTM

    ציטוט נכתב במקור על ידי erezgur צפיה בהודעה
    בקצרה - ברשת UTM מחלקים את הגלובוס לפלחים, האזור שלנו (ישראל) "נופל" על פלח 36.
    כאשר אתה מציין מיקום ב- UTM, יש התייחסות למספר הפלח ועוד 2 קורדינטות.
    בפלח אחר יכולות להופיע אותן קורדינטות, לכן חיוני לציין את הפלח (אותו ZONE שהוזכר בשאלה המקורית).
    אוקיי, השאלה היא איפה אני מזין את אותו הפלח במכשיר, ומה אומרת האות שצמודה למספר (39Q)?

  11. #11
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,955

    ברירת מחדל תגובה להודעה: UTM

    ציטוט נכתב במקור על ידי idanw צפיה בהודעה
    אוקיי, השאלה היא איפה אני מזין את אותו הפלח במכשיר, ומה אומרת האות שצמודה למספר (39Q)?
    אם יש לך אפשרות לבחור באותיות אז צריך 36R, זה המשך הקידוד של הפלחים.

    איפה מזינים?
    כל מכשיר יש פרוטוקול משלו-תנסה לפי הספר של המכשיר או לחפש באינטרנט את הספר.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  12. #12

    ברירת מחדל תגובה להודעה: UTM

    ציטוט נכתב במקור על ידי erezgur צפיה בהודעה
    איציק,
    זה בהחלט נשמע (נראה, יוצר נכון) כמו בעייה בהגדרת הדאטום או הגריד.
    איני מכיר אישית את ה-GPS המדובר, אבל ישנו מאמר מצויין של עידו בר-תנא באתר "הרים" עם הסבר מפורט שאני ממליץ לנסות:
    http://www.harim.co.il/article.asp?ID=152&Print=1
    היום ראיתי את המכשיר והסטייה והבעיה תוקנה.

    לטובת הדורות הבאים:
    הבעייה הייתה שנבחר גריד לתצוגה Europe 50 למרות שכל ההגדרות הנכונות היו בסדר.
    הגריד לתצוגה שונה ל- USER והדיוק חזר בשלום לבסיסו.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •