גם אני סובל מהזיוף הזה כ 250-300 מטר
ברור לי שיש צורך בעוד שינוי קל
אבל אחרי אין סוף נסיונות ואחרי כמה שנים שזה כך התרגלתי
איציק
שלום,
אני עובד עם GARMIN ETRAX LEGEND
אני מנסה לעבוד עם מפה בפורמט UTM GRID, WGS84
הכנסתי את הנתונים האלה בPOSITION FORMAT ובMAP DATUM
אבל אני עדייל לא מקבל פורמט נכון של נ.צ.
יש עוד נתון שמופיע במפה, שאני לא יודע איפה להזין אותו והוא הZONE, שמופיע בערכים כמו 39Q או 40R.
אשמח לעזרה, תודה
עידן
גם אני סובל מהזיוף הזה כ 250-300 מטר
ברור לי שיש צורך בעוד שינוי קל
אבל אחרי אין סוף נסיונות ואחרי כמה שנים שזה כך התרגלתי
איציק
יקיריי:
שנו את הדאטום ל - EUR50 - ובא לציון גואל.
הפלח צ"ל פלח 36.
ידידי היקר
גם זה נעשה .
הפיספוס הזה אצלי כמה שנים טובות החלפתי יותר ממכשיר אחד ( כולם של E TREK )
ותמיד אני נמצא על המדרכה לא יכול להיות באמצע הצומת
יש כאן איזה פראמטר נוסף חוץ מהרשימה הרגילה .
איציק
אוקי, עכשיו ספרו לי מה הכוונה ב פלח 36???:shock:
250-300 מ' סטיה זאת בעיה בהגדרות המכשיר בלי שום ספק.
ההבדל בין המדרכה למרכז הצומת זאת סטייה נורמלית קבילה של GPS מסחרי מסוגים שונים וגם הוא תלוי בכיול ההתחלתי של המכשיר.
שים לב שהמפה עצמה הנה בדיוק של 50+\- כך שיכול להיות שהנ.צ. שלך מדוייק אבל הצומת לא..או ההייפך.
תשלב עם סטיה נורמלית אמיתית של GPS (לא יומרות שיווק אלא החיים באמת) של 15+\- מטרים ואתה בול בצומת..![]()
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
איציק,
זה בהחלט נשמע (נראה, יוצר נכון) כמו בעייה בהגדרת הדאטום או הגריד.
איני מכיר אישית את ה-GPS המדובר, אבל ישנו מאמר מצויין של עידו בר-תנא באתר "הרים" עם הסבר מפורט שאני ממליץ לנסות:
http://www.harim.co.il/article.asp?ID=152&Print=1
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
שמרו על קשר