!
, , , .
, .
, , , , , , , , , , , , , , , , .
.
!
, ( '), ( ).
.
, -40 .
( )
, -3 , -5 , .
( ) ( )
!!
( "" ') :
- ,
- , ( )
-
( )
( ) .
. ( ) . ' , !!
.
( ) . 40 .
3 :
1. " 3 , ?
2. , , ( ") , ?
3. ? ( 50% )
, .
: ' ....
אכן קירור המנוע לאחר כבוי המנוע, לא אפקטיבי, במאוור חשמלי מקורי ולא וויסקוזי, מומלץ להמתין מספר שניות לפני כבוי המנוע בעת פעולתו של מאוור חשמלי, עד לסיום פעולתו, ואז לכבות את המנוע, במקרה כזה סירקולציית המים, בעת פעולת משאבת המנים, גורמת להכנסת מים קרים יותר מהרדיאטור למנוע, ובכך תורמת תרומה משמעותית, להפחתת העליה המהירה בחום המנוע, לאחר כבוי המנוע, כמו במקרה שבגללו גל פתח את השרשור.
בברכה
וחג שמח.
צביקה
-054-4861318