дщтеп доларй лршад ма ожййу. ръерй мзх дщоп щдеа ошад отйгйн тм орет боцб иеб!
20 бсшч 40-50 бсм"г тбегд жд азмд.
שבוע טוב לכולם.
בהמשך ליישור קו בסופה (96)
הגיע הזמן להחליף שמן מנוע (אחרי שכבר הוחלפו כל השמנים)
ליפני ההחלפה לא יודע איזה שמן היה לי שם והשעון לחץ שמן זייף קצת (נראה לי)
רוב הזמן הוא היה תקוע על 80 ומגיע עד ה50-60 נראה שמשהו לא תקין
אז קניתי שעון לחץ מכני עם צינור. ושמן AC DELCO 10W40
ושכבר החלפתי ת'שמן החלפתי גם תשעון (הוצאתי ת'יוניט הברגתי במקומה
צינור עד לבפנים עד לשעון המכני)
ועכשיו כשאוטו חם הלחץ בסרק עומד על 20 (אדום)
ובנסיעה 2000-3000 סל'ד עומד על 40-50
יש מצב שהשעון החשמלי לא זייף והמכני מזייף?
יש מצב שכדאי להחליף סוג שמן (מ10W40) אולי לעלות ל20W50?
אולי רק השמן הספציפי הזה עושה בעיות אם למישהו יש איזה ניסיון איתו?
אמרו לי גם שכדאי להוריד קרטר ולנקות תמשאבת שמן.. כדאי??
תודה
ртшк мазшерд тм йгй сефъ догбш; 18-10-08 бщтд 20:03. сйбд: הוספה
дщтеп доларй лршад ма ожййу. ръерй мзх дщоп щдеа ошад отйгйн тм орет боцб иеб!
20 бсшч 40-50 бсм"г тбегд жд азмд.
оеск ошлбъ дощрд - дсбъ шлбйн мдртд бвф"о
оежорйн мйцеш айъй чщш гшк доеск.
щлзъй мцййп щвн дзмфъй фймиш щоп щм оефш
абм ан аъд аеош щжд мзх ъчйп аж тлщйе йшгд мй абп одмб![]()
дмзх ъчйп. ан дййъ ошйх зйфещ бреща мзх щоп бсефд, дййъ овмд щдщамд рщамд лбш лод елод фтойн чегн, еъойг чйбмд аъ аеъд дъщебд. мзх щоп бсефд йлем мдйеъ тг PSI 80 борет чш бдъртд шащерд, абм лщдорет оъзон деа йешг бсшч тг 15-20 PSI боцб ъчйп мвошй
чебй
очсйоен 70PSI, фешч дмзх бощабъ щоп сиргшийъ фешч б70.
мфй ръерй дмзх щаъд реъп длм бсгш .
сбйш щщтеп дмзх долрй ъчйп .
айп мк од мзфщ бойсбй дорет .
еайп од мдзмйу бойсбй дорет .
еайп цешк мдешйг авп щоп .
айцйч
ъегд млм дтерйн..
фщеи збш аош мй (тег мйфрй щдзмфъй) щдмзх ацме теог тм 50
аж зщбъй щжд вн бсшч
абм ан жд бсгш аж длм бсгш
ъегд
оеий,
тн лем длбег,
дфтемд фишд аъ дсйофиен бмбг абм ма аъ дозмд
бех, лое щаъд чеша ме, ма аоеш мдйеъ чййн борет блмм, афйме ма азшй оаеъ амфй чймеоишйн шбйн
оайфд жд овйт?
щйоещ бщоп орет осев ж езесш дзмфъе лшаей....бчйцеш ийоиен ечоцреъ(арй оъаш мтцой щжд двйт ллд одбтмйн дчегойн)
лщдшлб оиефм мфй дсфш, айп цешк брйчей одсев джд, емцтшй ецтшк....држч лбш рйвшн ацмк...од щтщйъ(ае щймоъ лсу иеб мтщеъ) ма йашйк мк аъ зйй дорет.....сън бжбеж ощабйн, мфзеъ мгтъй дтрйд.
משקעי בוץ בחלל המנוע הם תוצר של
איכות השמן
מועדי החלפת השמן
תנאי שימוש במנוע ( התנעות מרובות וקצרות )
עבודה בעומס קל
איכות הדלק
מבנה וסוג נשם המנוע
תחזוקה \ סוג מסננים \ מסנן אויר ( מאד חשוב ) .
וכן יש מנועים שמיצרים בוץ מה לעשות
שילוב של כמה גורמים עשוי לחסל מנוע מהר מאד .10.000 ק"מ ויש לך בוץ .
מי שמשלב את הגורמים זה רק בעל הרכב .
מנוע שיש לו בוץ :cry: קשה ולא פעם בלתי אפשרי לניקוי .
לפעמים נסיונות הניקוי הם אלה שמחסלים את המנוע .
כל עוד הבוץ מודבק על דפנות \ חלל המנוע הוא לא כל כך מפריעה . אבל ברגע שהוא מתחיל לטייל .... הלך המנוע .
איציק
сеейх' бшащ озбш аъ лемре ам дтемн догдйн щм долерд-щболерйъ, елк оййсг ъшбеъ згщд-тъйчд щм зжшъ дагн мщмеи блмйе.
www.switch-barosh.com
щоше тм чщш