התצורה בסדר בכללי... אבל מה שקובע הם פרטי-הפרטים. על פניו, מה שנראה בתמונה עלול להיות בעייתי ללא מוט פנהרד. הזויות קטנות למדי, וכתוצא מכך העומסים על נקודות החיבור יהיו גדולים. בג'יפים, בהם יש מערכת 4 זרועות די דומה למה שאתה רואה כאן מבחינת זויות, יש מוט פהנרד. אממה - מערכת של חמש לינקים דורשת שימוש גם במחברים גמישים - היא לא תעבוד עם מיסבי קצה קשיחים בכל הנקודות. והיא דורשת תכנון מדוקדק כדי לעבוד ולא להנעל.
הסיבה שאנשים בונים 4 לינק סימטרי, קלאסי, היא שזו תצורה פשוטה. היא לא רגישה לזויות ולשינויים בתכנון. מערכת 5 לינקים כאמור רגישה מאד, ומערכת 4 לינקים עם זויות קטנות - ש"לא הולכת לאמצע" - עלולה להיות בעיתית בלי פנהרד. הכיוון הנכון לדעתי הוא להבין שהפנהרד הוא אלמנט חשוב ביותר, ולהשתחרר מהקבעון הסימטרי. אז אתה מבין שנדרשת זרועה עליונה אחת בלבד.
מעשית - אני חושב שאתה לא צריך להסתבך. יש עוד מערכת פשוטה ליישום שדורשת מינימום הנדסה - פנהרד ושתי זרועות רדיוס שבכל אחת שתי נקודות עיגון לסרן- כמו בלנדרובר, מתלה אחורי בפאג'רו Q, ג'ימני וסמוראי, הסבות לונג-ארם לג'יפי רנגלר וצ'רוקי, ועוד.
щоше тм чщш