אני החלפתי לזה U-Turn Steering Setup
תוכל לקרוא כאן http://kevinsoffroad.com/steeringupgrades.html
אין תחליף
ועכשו זה במחיר מבצע נצל ההזדמנות
פתר לי את כל בעיות ההיגוי כולל הרעידה המפורסמת ...
אני צריך להחליף את זרעות ההגה של בגראנד 98 5200
האים יש למשהו ניסיון עים זרועות כאלה
http://rustysoffroad.com/mm5/merchan...egory_Code=ste
אני החלפתי לזה U-Turn Steering Setup
תוכל לקרוא כאן http://kevinsoffroad.com/steeringupgrades.html
אין תחליף
ועכשו זה במחיר מבצע נצל ההזדמנות
פתר לי את כל בעיות ההיגוי כולל הרעידה המפורסמת ...
המחיר באתר מתייחס למחירי ארה"ב, לפני משלוח קרקעי בארה"ב לנקודת השיגור ובנוסף יש לקחת בחשבון הובלה לארץ, מכס ומע"מ כחוק.
בדרך כלל המחיר יגיע ל 1.7 מהמחיר בארה"ב ..
ז"א ש 450$ בארה"ב יגיע לכדי 740-760$ בארץ. כולל שחרור.
צריך לזכור שזו רק הערכה. מחיר מדוייק יתקבל רק עם נפח \ משקל מדוייקים.
עדיין שווה כל גרוש ... ההתקנה פשוטה ומצריכה כיוון פרונט מלא [מומלץ ממוחשב ... ]
משם והלאה ההיגוי הופך למדויייק להפליא. אין חופשים, אין רעידות.
אני בודק כיוון פרונט אחת לחודש. מאז ההתקנה, לפני כ 5-6 חודשים, לא זז דבר. והרכב נסע כ 10K ק"מ רובם ככולם בשטח או בדרך אליו ובחזרה ...
מהאתר של קוין אני לא מצליח לקבל תמונה ברורה על איזה סטאפ אתה מדבר... יש מצב שאתה מעלה תמונות של העסק מהרכב שלך? אולי אפילו איזו כתבונת קטנה, נושא ההיגוי ברכבים האלו מטריד את כולנו ויש המון פתרונות אפשריים והמון מחירים...
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
הקיט שאני מדבר עליו מהאתר של קווין הוא ORO U-Turn
אפשר לראות בתמונות איך הוא נראה פחות או יותר.
אני יכול לומר שאני שילמתי כ 30% יותר מהמחיר כרגע, ועדיין שווה כל שקל או דולר.
ההיגוי, אחרי ההגבהה הפך להיות זוועתי, ויסלחו לי בעלי הCJ והסופות למינהם, אבל ההיגוי היה כמו של הסיקס שהיה לי בצבא לפני שנים, כשכל הזמן צריך לתקן ימינה ושמאלה.
בנוסף, מייד אחרי התקנת קיט ההגבהה, "חוויתי" את מה שנקרא ה WOBBLE OF DEATH ... חויה שלא רוצים לזכור או לחזור עליה ...
מאז שדרוג מערכת ההיגוי, שתי הבעיות נפתרו לחלוטין. ההיגוי בנסיעת כביש חד ומדוייק בכל טווח המהרויות שאני נוסע בהן. [0-110 קמ"ש]
אין רעידות משום סוג.
אני מבצע בדיקה על מחשב [ כיוון פרונט] אחת ל חודש - חדשיים, נכון לרגע זה, לא היה שינוי כל שהוא.
למען הסר ספק, התמונות שצירפתי אינן של ZJ ... אבל אני יכול להעיד שאצלי זה נראה בדיוק אותו דבר...
לפי דעתי אין צורך לכוון פרונט כל חודשיים
אני נוסע עם "קורי" כבר די הרבה זמן
כל הבעיות מתחילות כשמתחילים להיווצר חופשים במיוחד בבוקסה של הפנהרד הקידמי בחיבור לסרן(רוביקון H.D )
וכן, הצלחתי גם לייצר חופש בתפוח הפיטמן ,כניראה ביגלל שאני מישתמש במגרזת פנאומטית מאד חזקה,והצלחתי לכופף את הפחית בתחתית התפוח (התפוח לא קיבל גריז)
לחצתי את הפחית ע"י "פרס" חזרה והחופש נעלם.
בקיצור אם אין חופשים, כיוון פרונט אחד יכול להספיק לשנים רבות.
טל
סליחה על הבורות אבל מה כל כך מיוחד בקיט הזה שהוא עולה 500 דולר בערך? מה הוא כולל בכלל?
שאלה:
האם מע' זרועות הגה של סופה D30 יכולות להתאים?
המיקום במראית עין נראה מתאים...? לא?
ליזרד
אין שום דבר מיוחד חוץ משיפור זויות של התפוחים בעיקבות ההגבה וחוזק פיזי של כל המיכלול.
זהו,וזה כימעט כל מה שצריך
טל
שמרו על קשר