Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 23
  1. #1
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל בעקבות הגבהה

    בעקבות הגבהה (עירגול )אני זקוק למקום לרכוש צינורות בלם ארוכים יותר
    כמו כן זקוק לספייסר לגלי ההינע
    היכן באיזור חיפה ?
    כיצד אני מודד את הספייסר לו אני זקוק ?
    כיצד ניתן לקדוח חורים שונים בקפיצים על מנת לשנות את מיקום הסרן ?
    האם למישהו יש צינור בלם נקבה - נקבה עם הברגה מילימטרית באורך של כ60 ס"מ לצורך בדיקת התאמה ?

  2. #2
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    ספייסר נחרט
    צינור מתאים נמצא מסוזוקי ג'ימני (ארוך משלי ב10 ס"מ )

  3. #3
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    מה שכן עדיין יש רעידות חזקות בהילוכים ראשון שני ומעט שלישי בטרנספר
    ואני חושד בזווית הסרן

  4. #4
    חבר רשום Bulldog's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    Denton Tx
    הודעות
    2,657

    ברירת מחדל

    סוזי? להיות מודאג? אתה מדבר לעצמך.
    מה בסוף עשית ע"מ למקם את הקפיצים מחדש? יכול להיות ששם טמונה בעיית הרעדיות?
    חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
    היום שלי כבר עבר.
    Don't make me break my foot in your ass

  5. #5

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי סוזי המשתוללת
    מה שכן עדיין יש רעידות חזקות בהילוכים ראשון שני ומעט שלישי בטרנספר
    ואני חושד בזווית הסרן
    אל תחשוד. תמדוד.
    במצב עמידה, הסרן (גם קדמי וגם אחורי) צריך להיות מקביל ליציאה מהטרנספר (זה בהנחה שיש בכל גל הינע שני UJ ולא CV)

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  6. #6

    ברירת מחדל

    כיצד ניתן לקדוח חורים שונים בקפיצים על מנת לשנות את מיקום הסרן ?
    זה אפשרי? השפעות על עמידות ואלסטיות הקפיץ?

    (אני עובר עכשיו על הספר, נמרוד, ואינני מצליח למצוא הקבלה למצב כזה של שינוי מיקום הקדח)

  7. #7

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי נקסוס
    כיצד ניתן לקדוח חורים שונים בקפיצים על מנת לשנות את מיקום הסרן ?
    זה אפשרי? השפעות על עמידות ואלסטיות הקפיץ?

    (אני עובר עכשיו על הספר, נמרוד, ואינני מצליח למצוא הקבלה למצב כזה של שינוי מיקום הקדח)
    אפשרי בהחלט. הבעייה היא מעשית - החומר מאד קשה. צריך מקדח טוב, קירור, רצוי מקדחת עמוד איטית.

    אין השפעות חמורות על תכונות הקפיץ.

  8. #8
    חבר רשום Bulldog's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    Denton Tx
    הודעות
    2,657

    ברירת מחדל

    העובדה שיש לו חור מירכוז אחר שלא עובר בו בורג והוא לא משמש כמרכז ונלחץ ע"י יו בולטים לא הופכת אותו לנקודה בעלת פוטנציאל קריסה גבוהה יותר.
    חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
    היום שלי כבר עבר.
    Don't make me break my foot in your ass

  9. #9

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Bulldog
    העובדה שיש לו חור מירכוז אחר שלא עובר בו בורג והוא לא משמש כמרכז ונלחץ ע"י יו בולטים לא הופכת אותו לנקודה בעלת פוטנציאל קריסה גבוהה יותר.
    אין קשר לקריסה. יש ריכוז מאמצים סביב החור - אבל א: החור קטן מאד יחסית לרוחב העלה, וב: עיגול מושלם זו הצורה שיוצרת ריכוז מאמצים הקטן ביותר האפשרי (פי 2 בדיוק למי שמתעניין).

  10. #10
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    עומר
    אני עדיין לא מדבר לעצמי (לפחות כך אני חושב :P )
    מכיוון שהסרן זה אחורה בכ 2 ס"מ חרטתי ספייסר שפיצה על התזוזה כך שמבחינת האורך גל ההינע נשאר אותו הדבר אבל זוית גל ההינע השתנתה
    כרגע היוק של הפיניון מקביל לקרקע במקום להיות מוטה כלפי מעלה (על מנת להקטין את הזוית במפרק )על ידי קלינים ואני משער שמשם הבעייה
    ננסה ונעדכן

  11. #11
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    אסף
    לפי דבריך אם הטרנספר מקביל לקרקע אז כך גם צריך להיות בנוגע ליוקים של הפיניון
    האם נכון ?

  12. #12
    חבר רשום עירא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2003
    מיקום
    בין סניף בנק למעיין
    הודעות
    2,377
    Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps

  13. #13

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי סוזי המשתוללת
    אסף
    לפי דבריך אם הטרנספר מקביל לקרקע אז כך גם צריך להיות בנוגע ליוקים של הפיניון
    האם נכון ?
    כן.
    בדרך כלל הטרנספר מוטה קצת לאחור- אבל אני לא יודע איך זה בסמוראי.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  14. #14

    ברירת מחדל

    בדרך כלל הטרנספר מוטה קצת לאחור ולמטה, והפיניון נוטה קצת כלפי מעלה - וכך יוצא שהם מקבילים.

  15. #15

    ברירת מחדל

    בדרך כלל כשמגביהים רכב זוויות הדרייבשאפט משתנות לרעה כך גם לגבי האורך .לגבי הזויות רצוי ואפשר (לא בטוח לגבי חוקיות)להאריך את הנדנדות מה שגורם להטטית הציר לכיון הטרנספר כמובן שצריך לשים לב לכיוון הנדנדות לאומת הדרייב שאפט (במקרים מסוימים האפקט הוא הפוך)לגבי האורך מניסיוני האישי לפעמים אין בעיה להמשיך לנסוע עם הדרייבשאפט באורכו החדש אך במידה ויש בעיה אפשרי לשים ספייסר חרוט מאלומיניום
    "בשטח אל תהיה צודק,תן בגז"

  16. #16

    ברירת מחדל

    סושי, איזה קלינים יש לך שם? משהו שקלמיני הביאו עם הקפיץ?

  17. #17
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    כאן בדרך לשם
    הודעות
    612

    ברירת מחדל חוזר: בעקבות הגבהה

    ציטוט נכתב במקור על ידי RANPEKER
    בדרך כלל כשמגביהים רכב זוויות הדרייבשאפט משתנות לרעה כך גם לגבי האורך .לגבי הזויות רצוי ואפשר (לא בטוח לגבי חוקיות)להאריך את הנדנדות מה שגורם להטטית הציר לכיון הטרנספר כמובן שצריך לשים לב לכיוון הנדנדות לאומת הדרייב שאפט (במקרים מסוימים האפקט הוא הפוך)לגבי האורך מניסיוני האישי לפעמים אין בעיה להמשיך לנסוע עם הדרייבשאפט באורכו החדש אך במידה ויש בעיה אפשרי לשים ספייסר חרוט מאלומיניום

    ההודעה הראשונה פתחה בעניין של ספיסר לדרייב שפט
    בעקבות הגבהה שביצעתי -
    (אני לעומתך הגבהתי רכב בעל קפיצי סליל -פחות עקרוני אך למען הסדר הטוב)
    אין רעשים או רעידות אך נדמה כאילו הגל הינע האחורי קיבל זוית רצינית מידי -יש לציין כי ההגבה משמעותית -כלומר קיבלתי משהוא כמו 8+ ס"מ ומאחורה קצת יותר אני חושב .
    בקיצור לא יודע אם אני מחפש צרות אך הייתי שמח אם מישהוא ששם ספיסר כזה לגל ההינע יכול להביר מה השיפור שהשיג וכיצד הוא בא לידי ביטוי לעמות ליפני ....
    לא מוריד את הזבל,נקודה .:oops:

  18. #18
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    May 2006
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    244

    ברירת מחדל חוזר: בעקבות הגבהה

    אפשרי בהחלט. הבעייה היא מעשית - החומר מאד קשה. צריך מקדח טוב, קירור, רצוי מקדחת עמוד איטית.

    אין השפעות חמורות על תכונות הקפיץ.
    אפשר לנסות עם מקדח וידיה לברזל, חובה מקדחת עמוד וקיבוע מושלם של הקפיץ אחרת המקדח ישבר מייד.

  19. #19

    ברירת מחדל חוזר: בעקבות הגבהה

    ציטוט נכתב במקור על ידי נמרוד
    אפשרי בהחלט. הבעייה היא מעשית - החומר מאד קשה. צריך מקדח טוב, קירור, רצוי מקדחת עמוד איטית.
    זה קל יותר לקדוח ממה שאתה חושב. צריך מקדח טוב - נכון מאוד, מקדחה - גם עם ידנית.
    מנסיון,
    קיד.
    עדיף לפחד מאשר להיבהל

  20. #20

    ברירת מחדל חוזר: בעקבות הגבהה

    ציטוט נכתב במקור על ידי sherifon
    ההודעה הראשונה פתחה בעניין של ספיסר לדרייב שפט
    בעקבות הגבהה שביצעתי -
    (אני לעומתך הגבהתי רכב בעל קפיצי סליל -פחות עקרוני אך למען הסדר הטוב)
    אין רעשים או רעידות אך נדמה כאילו הגל הינע האחורי קיבל זוית רצינית מידי -יש לציין כי ההגבה משמעותית -כלומר קיבלתי משהוא כמו 8+ ס"מ ומאחורה קצת יותר אני חושב .
    בקיצור לא יודע אם אני מחפש צרות אך הייתי שמח אם מישהוא ששם ספיסר כזה לגל ההינע יכול להביר מה השיפור שהשיג וכיצד הוא בא לידי ביטוי לעמות ליפני ....
    א. אם אין רעשים או רעידות, סע לשלום. אל תחפש צרות.
    ב. ברכב עם קפיצי סלילים ומתלה של זרועות רדיוס עם שני חיבורים לסרן (אני מנחש שאתה מדבר על סמוראי סלילים או ג'ימני) אני לא רואה דרך פשוטה לתקן את זוית הסרן לאחר הגבהה. אותו כנ"ל מתלה קדמי של לנדרובר - איך מתקנים שם קסטר אחרי הגבהה? בוקסות אקסצנטריות?
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. דיסקברי TD5 הגבהה
    על ידי ניב151 בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 06-07-11, 13:37
  2. קיט הגבהה ל JK
    על ידי skhaikin בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 06-07-11, 11:20
  3. הגבהה DIY
    על ידי dud בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 29-10-07, 21:34
  4. הגבהה של סיקס
    על ידי עודד הראל בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 16
    עדכון אחרון: 14-10-07, 12:02
  5. קיט הגבהה
    על ידי PAUL בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 12
    עדכון אחרון: 28-04-04, 10:32

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •