
Originally Posted by
tooshey
אתה יכול להוריד את כל המערכת.
צריך לייצר פלנג' לסעפת פליטה ולסעפת יניקה.
להחליף את הגוז'ונים הארוכים בקצרים יותר או בברגים.
תוריד גם את כל הסולונואידים עם הואקום שמפעילים את המערכת.
גלגל את החוטים המיותרים וסגור עם אזיקון.
שים לב!!! בסיום וודא שלא נשאר שום צינור וואקום פתוח,אחרת תאבד את הגברת הבלם.
הסרת צינור הנירוסטה שמקיף את המנוע מאחור תעזור לך מאד כשתצטרך לפתוח את הברגים העליונים של הבל האוזינג, לצורך החלפת קלאץ' למשל.
זכור,שניתוק מערכת EGR הופך אותך לאויב הסביבה! צפה לתגובות עוינות מצד מחבקי העצים ומלטפי הדולפינים...
בברכה,טושי
שמרו על קשר