Close
1 16 16

: .

  1. #1
    shahav's Avatar
    Jul 2007
    , , , , , , ,
    1,762

     .

    :
    * .
    * , .
    * , .
    * , .
    * , ABS.

    .
    - ?
    , "" ?

    , "" ...


  2. #2
    's Avatar
    Jun 2003
    Avihayil, Hamerkaz, Israel, Israel
    3,241

     : .

    - .
    , , ( ), .
    , .


  3. #3
    's Avatar
    Aug 2006
    5,142

     : .

    , ( ),
    , "- / - . ( "" ), . .

    , ( ), . ( ).

    ?
    ..., ' '...

  4. #4

    Oct 2005
    כאן בדרך לשם
    612

     : .

    יונתןמצפה
    תקנו אותי אם אני טועה, (וייתכן מאד שאני טועה),
    אבל מה שגורם לנעילה אוטומטית להשתחחר זה הכיוון ממנו מגיע האנרגיה, ז"א- כאשר המנוע הוא זה שדוחף והכביש/ שביל מנתגד- הנעילה נעולה. כאשר הכביש הוא זה שדוחף .
    אני יודע שיש מונחים פיזיקאליים טהורים להגדרה של מה שאני מנסה להסביר אבל לא ממש מכיר אותם.

    ערכתי קצת את ההודעה שלך


    יונתן
    ממש לא בקטע פלצני אבל ליפני לא מעט שנים התחבט בשאלה דומה אדם בשם ניוטון ,המסקנה שהוא הגיע אליה לדעתי פותרת את הבעיה שלכם (ויכול להיות שגם אני טועה כי אני לא ניוטון והמקרה המדובר שונה).
    המסקנה היא אחד משלושת חוקי ניוטון - כח פעולה=כח תגובה,מכאן שבלימה בירידה =תאוצה בעליה,רוצה לאמר שמה שקורה בירידה ,קורה באופן זהה בירידה , ואם הבעיה בעליה ברורה לך אז זה גם מה שקורה בירידה .

    מקווה שעזרתי .
    , .:oops:

  5. #5
     's Avatar
    Dec 2005
    202

     : .

    shahav
    .
    ' " ":
    ... , .

  6. #6
    's Avatar
    Aug 2006
    5,142

     : .

    sherifon




    , ( ).
    - = , = , , , .

    .
    , ...

    :

    '... ( ), . " , " . " . (" - ...).

    *** , " / '. , " , ' , ( ) ' . ' ' .

    - ' ??

    , , , ( ) . . "(- 4 ) - ? .


    ***, .

    , , , ( ) , - '. . .

    - , ?

    ..., ' '...

  7. #7
    's Avatar
    Jul 2007
    688

     : .

    אם עסקינן בפלצנות אז :
    לפי חוקי ניוטן כאשר גוף מפעיל כוח על גוף מסויים אותו גוף מחזיר את אותה ההתנגדות של הגוף הדוחף זאת אומרת ש :

    כאשר המנוע דוחף את הדיפראנציל הנעילה נינעלת , אותו דבר אמור לקרות גם כאשר הגלגלים דוחפים את המנוע , מפני שהמנוע מחזיר לדיפרנציאל בדיוק את אותו כוח שהדיפרנציאל נותן לו .
    לא בדקתי את זה (זה יהיה ממש ארוך ) אבל זאת הערכתי.



    ציטוט:
    שאחראי על נעילה/שחרור הדיפ'. משמעות הדבר שאני מנסה לומר, זה כאשר אתה מאיץ בעלייה ע"י המנוע, הדיפ' נשאר נעול, כאשר אתה מאיט (תאוטה לא שווה תאוצה) הדיפ' משוחרר. זאת לדעתי גם הסיבה שכניסה לסיבוב על קלאץ' בכביש מבטיחה שהדיפ' יישאר פתוח.

    המצב שאתה מתאר ברגע שיש קלאץ לחוץ זאת אומרת שאין כוח לאף כיוון לא למנוע ולא לדיםרנציאל מצב שיוצר לפי חוקי ניוטן שוב :
    שקול הכוחות = 0 a (תאוצה) = 0 זאת אומרת בעיברית פשוטה כשאין כוח בשום כיוון או אם הכוחות שווים בשני הכיוונים אין תאוצה , כלומר אין מה שידחוף את הנעילה .

    לכן כאשר הקלאץ לחוץ שקול הכוחות =0 כשהרכב על בלימת מנוע יש תאוצה שלילית או חיובית לא משנה אבל קיימת לכן הדיפראנציאל יחזיר את הכוח בחזרה למנוע והנעילה תינעל.
    ( שוב אציין שלא בדקתי את זה אך זה לפי חוקי פיזיקה בסיסיים)

  8. #8
    asafk's Avatar
    Dec 2002
    34,813

     : .

    , , . , .

    .
    "scars are tattoos with better stories"
    . . .
    - VW TYPE 2 1978 | - 2008

  9. #9
     's Avatar
    Dec 2005
    202

     : .

    - ' ??
    , ' :
    , , . ' . , ' , . , .
    ( / . ) , // , /, . , , "". "" . :
    ( "" ), .
    , "" .

    .

  10. #10
    's Avatar
    Aug 2006
    5,142

     : .

    חן צברי

    אסף נראה לי שיונתן התכוון דווקא לאיבוד אחיזה עם רכב נעול.
    נכון.

    מספיק שאחד הגלגלים "יקדים" אותו.
    לדעתי, בירידה בהצלה עם רגל על הברקס, הגלגל בצד של האחיזה מקדים את זה שבאוויר. ז"א הפרשי מהירויות שגורמות לנעילה להשתחרר. נשאל אחרת, מה גורם לה להמשיך להיות נעולה במצב כזה?

    אני לא טוען שאני בטוח במה שאני אומר, אבל ההגיון שלי אומר שהיא אכן משתחררת.
    אשמח להסבר יותר מפורט מדוע היא לא משתחררת במצב כזה, לעומת סיבוב בכביש.
    ..., ' '...

  11. #11
    's Avatar
    Aug 2006
    5,142

     : .

    :
    :

    , , .
    ( ) .
    .

    ...

    . .... .

    . , .
    , (???) /.

    ( ). . .

    ?
    ..., ' '...

  12. #12
    asafk's Avatar
    Dec 2002
    34,813

     : .

    , "" ?
    .
    , . , . . , , . , . .

    .
    "scars are tattoos with better stories"
    . . .
    - VW TYPE 2 1978 | - 2008

  13. #13
    's Avatar
    Aug 2006
    5,142

     : .

    asafk
    , , .
    ...
    . .

    , ( ) ... " "...

    , , (), .
    , , , , , ,( - ), ...
    , ( ), .



    *** , .
    ..., ' '...

  14. #14
     's Avatar
    Jan 2003
    2,654

     : .

    , 2 , , :

    , , , , , , .

    , , ( ) . 2 .

    ? , .
    - "
    .

  15. #15
    's Avatar
    Aug 2006
    5,142

     : .

    ? /' ...
    ?
    ( , : - / , . ?)
    ..., ' '...

  16. #16
     's Avatar
    Jan 2003
    2,654

     : .

    , .
    - "
    .

  1. ?
    Suzuki
    : 3
    : 28-05-11, 05:53
  2. -GM 10
    shani1o '
    : 0
    : 05-07-07, 09:33
  3. 35
    orenb74 '
    : 0
    : 05-06-06, 20:03
  4. -
    Land Rover
    : 5
    : 05-09-04, 19:35
  5. ' /GMC
    : 15
    : 17-02-04, 21:43

  •