Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 24

נושא: היה מנוע !

  1. #1
    חבר רשום kuju's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    צפון
    הודעות
    165

    ברירת מחדל היה מנוע !

    היה מנוע ואיננו עוד :cry: פקק מים אחורי עף , המנוע התחמם ונתפס
    עומדות בפני כמה אפשרויות :

    1. מציאת מנוע TBI משומש שיפוצו והכנסתו לרכב - זקוק לעזרה במציאת מנוע זול
    2. שיפוץ בלוק מנוע 4BOLT משומש והכנסתו פנימה
    3. קנית מנוע מפרוק

    מה נראה לכם האופציה הזולה והנכונה ביותר ????????

    תודה
    רון

  2. #2
    חבר רשום Bulldog's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    Denton Tx
    הודעות
    2,657

    ברירת מחדל

    תריץ חיפוש על אוברולים.
    לי בזמנו הייתה אותה דילמה, הלכתי על שיפוץ. נראה לי הכי הגיוני.
    http://www.jeepolog.com/jp_forum/vie...4%E5%E0+%EE%FA

    עומר
    חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
    היום שלי כבר עבר.
    Don't make me break my foot in your ass

  3. #3

    ברירת מחדל

    אם בכל זאת יעניין אותך TBI, תפנה אלי בפרטי.
    I choose not to choose life, I choose something else.

    ITS A FULLSIZE THING...QUIT STEALING OUR PARTS !

  4. #4
    חבר רשום Bulldog's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    Denton Tx
    הודעות
    2,657

    ברירת מחדל Re: היה מנוע !

    ציטוט נכתב במקור על ידי kuju
    היה מנוע ואיננו עוד :cry: פקק מים אחורי עף , המנוע התחמם ונתפס
    עומדות בפני כמה אפשרויות :

    1. מציאת מנוע TBI משומש שיפוצו והכנסתו לרכב - זקוק לעזרה במציאת מנוע זול
    2. שיפוץ בלוק מנוע 4BOLT משומש והכנסתו פנימה

    רון
    כן אגב, אתה יכול למצוא מנוע TBI עם 4BOLT MAIN ולשפץ אותו.
    חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
    היום שלי כבר עבר.
    Don't make me break my foot in your ass

  5. #5
    חבר רשום kuju's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    צפון
    הודעות
    165

    ברירת מחדל

    עומר, אריק
    תודה על התגובות
    אריק , אנא שלח לי הודעה פרטית עם הנייד שלך אני מתעניין ב TBI אך אני דל בתקציב
    תודה
    רון

  6. #6

    ברירת מחדל

    למה אתה כל כך צריך 4BOLT ? אני לא זוכר כרגע על כמה כ"ס ומומנט מדברים על 2BOLT אבל אני לא חושב שהמנוע שלך אי פעם יוציא מספיק כח כדי לגרום נזק שלא יגרם למנוע עם 4BOLT.

    נמשיך - מה מונע ממך לשפץ את המנוע של ולהרכיב עליו TBI? איזה שנה הוא?

    כמה זה דל בתקציב?
    כמה מהר אתה צריך את האוטו נוסע?

    המנוע שלך כבר פתוח? אם כן, אתה צריך לבדוק אם אתה בכלל יכול לעשות עליו אוברול, בארץ יש חרטים שיחרטו עד 060 , בעוד שהספרות והחרטים היותר מקצועיים מדברים על מקסימום 040 למנוע 5.7 שאמור לחיות הרבה זמן. אם אתה לא יכול לעשות אוברול לבלוק שלך אז תחפש בלוק אחר.
    הציבור מפולג ולכן הציבור יעשק
    What we've got here is failure to communicate. Some men you just can't reach...

  7. #7
    חבר רשום Bulldog's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    Denton Tx
    הודעות
    2,657

    ברירת מחדל

    עודד, מאותה סיבה שאתה ואני מתעקשים על 4BOLT.
    חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
    היום שלי כבר עבר.
    Don't make me break my foot in your ass

  8. #8
    חבר רשום kuju's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    צפון
    הודעות
    165

    ברירת מחדל

    עודד שלום
    אמאל'ה כמה שאלות :lol:
    1. אני צריך 4BOLT כי אני מעונין ליצר לעצמי גמישות בעתיד ואת היכולת לשפר את המנוע ללא צורך בהחלפת בלוק ( או סתם כי אני רוצה )
    2. להרכיב TBI על המנוע שלי יהיה יותר יקר מאשר לקנות מנוע משומש ולשפץ אותו ( כך גם ארוויח כמה חלקים ספר מהמנוע הישן )
    3. דלות תקציבי הינה יכולת השיכנוע שלי את אישתי או במילים אחרות שואפת לאפס
    4. אני לא לחוץ על הרכב נוסע למרות שיהיה לי חבל לראות את עונת הקיץ הולכת לה ללא טיולים ובנוסף אני לא מעונין שהרכב יעמוד זמן רב ללא טסט ( פג תוקף באפריל )
    5. המנוע שלי לא פתוח אך כיוון שהרכב יד ראשונה ( היה בבעלות יד אחת לאחר המכרז מהאו"ם משנת 89 ) ונאמר לי שלא עבר שיפוץ אני יוצא מנקודת הנחה כי ניתן לבצע עליו חריטה

    לסיכום לימד אותי חבר טוב מהפורום כי להיות לחוץ זאת פריבילגיה שעולה הרבה מאד כסף , אז נרגעתי 8)
    אני בונה לעצמי רכב כפי שאני אוהב לכן יש לי את כל הזמן שבעולם לחפש את הקומבינציה הטובה והזולה ביותר שתאפשר לי גמישות והנאה בעתיד ואני מעונין לשמוע מניסיונכם כדי לחסוך לעצמי כסף וטעויות (קצת אגואיסטי , צט'ערת )
    תודה רון

    תודה
    רון

  9. #9
    חבר רשום Bulldog's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    Denton Tx
    הודעות
    2,657

    ברירת מחדל

    אז אתה אפילו עוד לא יודע אם יש לך 4BOLT או לא.
    חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
    היום שלי כבר עבר.
    Don't make me break my foot in your ass

  10. #10

    ברירת מחדל

    מתוך סקרנות - אתם יכולים לפרט ולהסביר את המונחים 2BOLT, 4BOLT?

  11. #11

    ברירת מחדל

    אני הלכתי על 4BOLT כי אני הולך, אי פעם , באמת להוסיף משהו באיזור ה 15-20 אחוז "כח" למנוע, אמיתיים. היה לי זמין כזה מנוע, בדיעבד - לא היתי מתעקש על כזה.

    עומר? לא יודע למה ההתעקשות, יכול להיות בהחלט שיש לי יד ורגל בה, אני כבר לא זוכר, נכון להיום זו דעתי - אין מה להתעקש על 4BOLT.

    רון - קח את המידע שיש פה, וקח תזמן, אם יש לך, יש באתר מספיק מידע מכל הכוונים וחבל לחזור על עליות קניה/שיפוץ מנוע.

    2 ו 4 BOLT הם מספר הברגים המחזיקים את הקאפות של המיסבים הראשיים, בד"כ יש שניים פר קאפה, מנועים שתוכננו לעבוד בעומס או מנועים חזקים באים בתצורת ה 4 ברגים, החזקה יותר.
    במידה ולא בונים מנוע מפלצתי ניתן בהחלט להשתמש במנוע 2BOLT מקורי אד איזור ה 350-400 כ"ס, מעל זה עדיין לא ממש חייבים להשתמש ב 4BOLT ואפשר רק לשדרג את ה 2BOLT.
    בכל אופן - גם בשבילי ה 4BOLT הוא אובר קיל, אבל נכון להיום גם אם המנוע שלי היה 2BOLT היתי משפר אותו באותה הצורה.

    מה אני בא להגיד בעצם - שאם יש מגבלות זמן ותקציב וצריכים אוטו נוסע, אין מה להתעקש על 4BOLT.
    הציבור מפולג ולכן הציבור יעשק
    What we've got here is failure to communicate. Some men you just can't reach...

  12. #12
    חבר רשום Bulldog's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    Denton Tx
    הודעות
    2,657

    ברירת מחדל

    רק יד ורגל? בכל מקרה המנוע שפתחנו על הסטנד היה כבר 4BOLT אז לא היה טעם להיתדרדר ברמה.
    רון, פתחת כבר את המנוע? ראית מה יש לך מתחת לידיים? בכל מקרה, בבלוק בחיבור לבל האוזינג יש מספר, חפש אותו פה
    www.mortec.com תגלה קצת יותר על המנוע שלך.
    עומר
    חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
    היום שלי כבר עבר.
    Don't make me break my foot in your ass

  13. #13

    ברירת מחדל

    אם אתה נהנה לעשות אוברול זה סיפור שונה,אם לא ממש, אז אני במקומך הייתי הולך למגרש פרוקים קונה מנוע בסד"ג של 3-4K ש"ח מרכיב אותו ונוסע לשלום,אגב כמה עולה לעשות אוברול?

  14. #14
    חבר רשום Bulldog's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    Denton Tx
    הודעות
    2,657

    ברירת מחדל

    אריה, לקנות מנוע מפרוק זה בערך כמו לקנות חתול בשק. לא כל המיגרשים אמינים, אתה לא יודע מה אתה קונה. כשאני בזמנו הייתי צריך להחליט אם לקחת מנוע מפרוק מרכב שעמד מחוץ למוסך שבו עבדתי על האוטו ב1500 ש"ח או לעשות אוברול למנוע שלי ב8000 ש"ח גייסתי כספים והלכתי על האוברול.
    עלה יותר יקר, נכון, אבל עכשיו אני בטוח במצב של המנוע שלי ויש לי אחריות לחצי שנה מהרגע שהרכב עולה על הכביש.
    אז נכון, לא כולם ייתנו לך אחריות, אבל תמצא אחד שכן, אלא אם כן אתה עושה את העבודה לבד.
    העלות של החלפים והחריטות אגב אמורה להיות באיזור ה5000- 6000 ש"ח אם אני לא טועה.
    חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
    היום שלי כבר עבר.
    Don't make me break my foot in your ass

  15. #15
    חבר רשום kuju's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    צפון
    הודעות
    165

    ברירת מחדל

    ערב טוב
    התגובה באה מאוחר משום שעבדתי כמו מטורף יומיים
    עומר : המנוע הוא 2BOLT והבדיקה היתה כך
    הרתחתי מים , הכנתי קפה , שאלתי את אמיר והוא ענה לי שזה 2BOLT - עד כאן הבדיקה
    לגבי אימות הממצאים - אני מאמין לו אז הממצאים אומתו :lol:
    ועכשיו ברצינות , אני אבצע את הבדיקה הזאת לפי מספרי המנוע אך נראה לי שבכל זאת אקנה מנוע 4BOLT לשיפוץ ואשתמש במנוע הזה לחלקי חילוף
    דרך אגב , לא שככתי את חוטי ההצתה פשוט עוד לא היתי ברכב מאז שדיברנו
    אני מעדיף לבצע שיפוץ ולבנות את המנוע בהתאם לדרישות האישיות שלי ועל כן עדיף לי לבצע שיפוץ למנוע משומש
    וכמו שאמרתי , אני לא ממהר כך שאני מקווה למצוא משהו טוב
    ערב טוב
    רון

  16. #16
    חבר רשום Bulldog's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    Denton Tx
    הודעות
    2,657

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי kuju
    אני מעדיף לבצע שיפוץ ולבנות את המנוע בהתאם לדרישות האישיות שלי ועל כן עדיף לי לבצע שיפוץ למנוע משומש

    רון
    כי פשוט המנוע שיש לך על הרכב כרגע הוא חדש מהחברה?
    האוטו גם ככה מושבת?
    תנקז שמנים ומים שלוף מנוע ותפתח את האגן שמן ותספור
    עומר
    חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
    היום שלי כבר עבר.
    Don't make me break my foot in your ass

  17. #17

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי kuju

    3. דלות תקציבי הינה יכולת השיכנוע שלי את אישתי או במילים אחרות שואפת לאפס


    אני בונה לעצמי רכב כפי שאני אוהב לכן יש לי את כל הזמן שבעולם לחפש את הקומבינציה הטובה והזולה ביותר שתאפשר לי גמישות והנאה בעתיד ואני מעונין לשמוע מניסיונכם כדי לחסוך לעצמי כסף וטעויות (קצת אגואיסטי , צט'ערת )
    תודה רון

    תודה
    רון
    רון אתה מבקש לחסוך כסף ולהמנע מטעיות אז.........
    המנוע שיש לך בצורתו הבסיסית הינו מנוע חזק יותר מרוב המנועים הקיימים בשאר הגיפים,
    אם אתה רוצה לבנות מנוע ,ולהוסיף לו מגדש טורבו ע"מ שתוכל להוציא ממנו 400 כ"ס OK רק שתדע שבשיפוץ רגיל אתה לא תצא בפחות מ- 10,000 ש"ח ,בבניית מנוע עם מכלולים מחוזקים שמתאימים להוספת טורבו אתה תגיע ליותר מכפול מזה,זה מצויין לתחרויות או לשרוטים(במובן החיובי)אבל תדע שזה עולה המון כסף,
    מכיוון שיש לי הרגשה שאתה בסה"כ רוצה להחזיר את הרכב שלך למצב נסיעה,לך קנה מנוע מפרוק ,לרוב זה יהיה בסדר,במקרה הכי גרוע יחליפו לך את המנוע ,ואז תשלם רק על הפרוק וההרכבה,
    קח בחשבון שלא כל אוברול מצליח גם אצל המומחים,ויעידו על כך חברים בפורום הזה ששילמו על כך מחיר של 4 מנועים מפרוק,ונשארו עם מנוע לא מי יודע מה,והאחריות... לך תתחיל להלחם.

  18. #18
    חבר רשום kuju's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    צפון
    הודעות
    165

    ברירת מחדל

    עומר
    יתכן והפרוק והבדיקה יקרה בשבת הזאת כשהרכב יגיע אלי
    אריה
    אתה צודק באופן עקרוני
    המטרה שלי היא רכב טיולים ולא רכב תחרויות אך הסאברבן גדולה וכבדה והיתי מעונין ליצור לה מנוע שיוכל להתמודד טוב עם המשקל שלה ולהערכתי מדובר ב300 כ"ס , סל"ד נמוך והרבה מומנט אך עדיין חסר לי הנסיון בשטח כדי לקבוע את זה ולאמוד את הציפיות האישיות שלי מהרכב
    הרכב שלי במצב נסיעה חדש הוציא 165 כ"ס בלבד והמנוע לא היה מספיק חזק למשקל של הרכב
    כיוון שאני עם המנוע בחוץ (מנוע מפרוק ) עדיף יהיה לי לחסוך בהוצאות עתידיות ולהכניסו משופץ
    אני אומנם מעונין לחסוך אך לא לשלם ביוקר מאוחר יותר
    תודה
    רון

  19. #19

    ברירת מחדל

    תראה מה לא עושים בשבילך דיברתי עכשיו עם מגרש פירוקים דוד כהן,שאני מכיר מהתקופה שהחזקתי בלייזר,יש לו מנוע מורכב על רכב,מנוע TBI הזרקה שאפשר להניע ,לבדוק ,לחבר למחשב , ומה שאתה רוצה,לדעתי תוכל להסתדר איתו בסביבות 5K אולי פחות, מנוע שנת 94 בערך , אין לי שום אינטרס בעיניין

  20. #20

    ברירת מחדל

    רון - בנאדם בלי תקציב אסור לו להזכיר במילה מנוע 5.7 300 כ"ס.
    על אחת כמה וכמה שגודל התקציב תלוי בעזר שכנגדך.

    מאיפה בכלל המספר הזה?
    נסעת על סברבנים עם רב נקודתית שמוציאים באיזור ה 220 כ"ס שאתה קובע כזה רף גבוה.?

    לונדורות צבאיות יש תוצה מכובדת ומשקל עצמי קצת יותר משלך, מנוע שמוציא באיזור ה 200 כ"ס וזה בהחלט מספיק לתאוצות מכובדות.

    איך חשבת להגיע ל 300 כ"ס.?

    אגב, המנוע שמציע לך אריה נשמע בר בדיקה.
    הציבור מפולג ולכן הציבור יעשק
    What we've got here is failure to communicate. Some men you just can't reach...

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. מנוע מעשן בבלימת מנוע ותחת עומס, קומפרסיה טובה
    על ידי נימי בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 49
    עדכון אחרון: 09-02-09, 09:38
  2. בחירת מנוע (שאלה לגבי עמידות של מנוע אופנוע כביש בשטח)
    על ידי Porsche_Dude בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 14-08-08, 13:16
  3. לגבי מנוע..? (מעוניין להחליף מנוע 1000 ל1300 - שאלות)
    על ידי יאקיר בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 30-06-08, 23:14
  4. מנוע דיזל לסופה97 (מחפש מנוע או חלופות אחרות - בנזין/מנוע היילקס)
    על ידי נצרתי בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 15
    עדכון אחרון: 15-04-07, 21:31
  5. פעולת מנוע עגולה וולא טורית (מה זה מנוע וואנקל/רוטורי? - עריכה)
    על ידי belair בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 07-09-06, 23:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •