יש גם רעש?
יש עניין ידוע במנועים/ גירים כמו שלך, שאחד הברגים של הממיר לא מחוזק נכון, וזה עושה רעש+ רעידות בהאצה.
אבל פשוט יותר- בדקת את תושבות המנוע והגיר?
אסף.
שלום לכולם,
גימי 95 מנוע וורטק 4.3 .
ויברציות נוראיות בזמן האצה - מורגשות פחות כשהרכב במהירות של 80 קמ"ש .
מורגשות ויברציות גם בלחיצה על דוושת הבנזין בהילוך סרק ( עד לטורים של 1.5 - 2 ) ונשמעים תיקתוקים מכיוון גלגל התנופה - לאחר פתיחת מכסה גלגל התנופה נראה כי הוא מתסובב עקום.
התייעצתי עם מכונאי - אמר שלא יכול להיות שגלגל התנופה עקום.
ניסה להסביר לי שהגלגל שאני מדבר עליו תפקידו רק לעזור לסטרטר בהנעה ולא יכול לגרום לרעידות.
מדובר בגלגל שיניים שנמצא בין הגיר למנוע - לדעתי מחובר לגיר .
אני אובד עצות - יש לכם רעיונות ???
נ.ב
הוחלפו חוטי הצתה / רוטור של המפלג .
יש גם רעש?
יש עניין ידוע במנועים/ גירים כמו שלך, שאחד הברגים של הממיר לא מחוזק נכון, וזה עושה רעש+ רעידות בהאצה.
אבל פשוט יותר- בדקת את תושבות המנוע והגיר?
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
החלפתי תושבת גיר,
ממיר ?? ממיר קטליטי אתה מתכוון ??
תושבות מנוע ייבדקו השבוע
יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
http://www.zeevik.net
גלגל תנופה הוא לא רק "עזר" להתנעה, הוא מייצב את המנוע, ובהחלט גלגל תנופה עקום יגרום לויברציות.
יתכן גם שנקרעו לו חלק מהברגים, ולכן הוא מסתובב עקום.
נכון, לא סביר שגלגל תנופה יתעקם, אבל הכל יכול להיות.
זה לא מסוג הדברים שאפשר לשחק איתם.
גלגל תנופה יכול לעוף, ואז הוא יחתוך את ההאוזינג, את הרצפה, וגם את הרגל שלך (במקרה הטוב).
השבת את הרכב מייד עד למציאת מקור התקלה.
אפילו לא נסיעה למוסך!!!
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
אוקיי, חומר להמשך אם הבדיקות ה"בלתי חודרניות" לא העלו כלום: ודא פעולה של כל 6 הבוכנות. בוכנה או יותר שאינם מתפקדות יגרמו לפעולת מנוע לא עגולה עד רעידות מוגזמות. גל זיזים תחתון במנוע יכול ליצור בעיות מהסוג הזה. זכור לי מנוע שעבר לא עגול ומוסכים על מוסכים ישבו לשחק לו במערכת הדלק והחשמל. בסופו של דבר נפתח הקאם שאפט והסתבר ששני "ביצים" נטחנו בו. תקלה נוספת שקרתה בג'ימי שלי היא שהליפטר (בוכנה הידראולית), המכסה העליון שלו, עם פית השמן למרים השסתום, פשוט קרס פנימה והשסתום חדל לתפקד מה שגרם למנוע לזייף ולרעוד וכו'.
need to be blown
כמה מתסכל לעבור 4 מוסכים כדי לגלות שמדובר בסה"כ בתושבות מנוע .
מסתבר שיש הרבה מוסכים בארץ אבל בעלי מקצוע יש מעטים מאוד !!.
תודה לכולם על העזרה .
תבדוק את הגלגלים- יכול להיות שבדיקת איזון פשוטה שתעלה לך 100 ש"ח תסדר הכל . מעבר לכך תבדוק תושבות מנוע וגיר
בהצלחה
עידן
שמרו על קשר