בהמשך לשרשור הזה: http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=29539&highlight=%F6%F8%E9%EB%FA+%E3%EC%F7, בנוגע לבעיית צריכת דלק.
ובנסיון לזיהוי הקונקטור אליו יש להתחבר (לקצר) לאיתור קודי תקלות שמופעיות כאן: http://www.jeepolog.com/forums/showp...61&postcount=2
(לצערי הדיסק עם הספר נמצא רחוק ממני כרגע...)
איתרתי את הקונקטור בתמונות המצורפות. הקונקטור יוצה מהצמה שמאחורי המצבר, יש עליו פקק גומי (ניתן לראות בתמונות), ולצערי הוא כנראה שתה בעברו לא מעט מיץ מצברים, ובנוסף הוא די שבור. יש לפחות חוט אחד שהיה בעבר חלק מהקונקטור וכרגע מנותק.
1. האם זהו הקונקטור לזיהוי תקלות?
2. אם כן, איך להוציא תקלות כרגע?
3. אם לא זה אז מה זה כן?
4. איך להחליף אותו?
5. האופציה של פיוז נוסף לא קיימת אצלי למיטב הבנתי, במקום הפנוי היחיד בקופסת הפיוזים ברגלי הנהג אין בכלל מגעים של חשמל.
כאשר אוכל להוציא תקלות אמשיך את השרשור ההוא בנוגע לצריכת דלק.
תודה, יונתן.
..., ' '...
, 96 , 95 () .
96 .
, ' ON ( ), \...
" ...( , , ...).
.
, ....
?! ?![]()
, .:oops:
?
, . ( ?)
. ( ?). .
. , .
"" , / ?
- (SHERIFON) - , . . ?
- ... ....
.
..., ' '...
- (SHERIFON) - , . . ?
( 3 , )
' .(Check engine )
.
??!
( , ', . )
, .
.
המצב הנכון הוא - סוויץ פתוח (מנוע דומם ) מנורת "ביקורת מנוע" דולקת -באופן רציף .
סוויץ פתוח (מנוע מונע ) מנורת "ביקורת מנוע " ניכבית מייד לאחר ההתנעה .
סוויץ פתוח (מנוע מונע ) מנורת "ביקורת מנוע" דולקת קבוע - תקלת חיישנים בסבירות גבוהה (איזה חיישן תקול בידיוק - אפשר לדעת עפ"י קוד תקלה ,אם רוצים להוציא קוד תקלה בעזרת היבהובים - צריך לדאוג שהמנורה תהיה פעילה\תעבוד בצורה תקינה.)
המצב שתיאר יונתן נותן את הרושם שמנורת המנוע מנותקת\חסרה ובמקרה היותר טוב -שרופה.
לכן , יונתן, לך שלב אחד אחורה ותבדוק מה מצב הנורה -כלומר אם היא קיימת ביכלל ,ואם קיימת תבדוק שלא שרופה - הוצא אותה מהבית שלה ובדוק ע"י רב מודד: אם היא מקצרת=תקינה ,אם היא מהווה נתק =החלף.)
אם היא חסרה , ליפני שאתה דוחף שם חדשה ,רסס בספריי מגעים את הקונקטור שלה , על מנת להבטיח מוליכת טובה.
ואחרי שהגעת למצב שיש מנורה תקינה - זה הזמן לשאוף למצב המתואר בשורה 1+2 בטקסט .
אחר כך בדוק עם "כוכב כחול " יתכן ואתם חולקים תא מנוע דומה במיבנה -ומישם כבר קל לדעת מה מחובר למה ...
נ.ב
חלילה לא מחזיר לך , אבל כן מנסה להוציא ממך הבטחה לטיול עתידי, והכי חשוב כרגע ,בהצלחה בבחינות!
אחרי הכל אתה ה"חיזקי" היחידי שאני מכיר ....(מחמאה מארץ נהדרת).
, .:oops:
סתם לרקע כללי , כן היה לי בעבר סמוראי 95 ,אני הייתי יד שנייה , אח , איזו נוסטלגיה ...
הוא היה דגם עלים כמו שלך ,(אני חושב שכבר דיברנו על זה מיזמן...).למיטב זיכרוני מצב שתיארתי היה גם בסמוראי שלי ,מה גם שהיום בויטרה המצב שתיארתי הוא זהה וכך בכל שאר הרכבים שבהם יצא לי לינהוג ,אני אופתע לגלות שלא כך המצב בדגם אחר של סוזוקי , הרי בסך הכל מדובר באותם מהנדסים ובאותה חברה עם אותו רעיון ואותם קריטריונים..
מה גם שסוזוקים חולקים רכיבים רבים זהים .
כאן יוכלו בעלי סמוראים להתערב ולהגיד מה המצב אצלם,למרות שאני משוכנע שהמצב שתיארתי לא שונה בסמוראי ,כל סמוראי!
טוב
,כנראה שזה הזמן להפשיל שרוולים :
שים לב לקובץ המצורף, אם תמצא את הקונקטור "אתלוש" עבורך עוד עמודים
, .:oops:
בשמחה ..
כמו שכתבתי ..הסוזוקים חולקים רכיבים רבים משותפים ,מסתבר שהסמוראי שלך בעל קונקטור זהה לזה שקיים ב GV מוזר ?! לא כ"כ , אולי העובד על פס הייצור בא בבוקר אחרי מסיבת רווקים ושלח את היד לקונקטור הלא נכון וכך יצא שיש לך את הקונקטור השונה![]()
אתה תמיד מוזמן ,אם אוכל לעזור אז בכיף!!!
הדף הזה שייך לספר FSM של דיגמי GV ,יש בו הנחיות ברורות כיצד שולפים קודים בעזרת היבהובים ומה משמעותם.
, .:oops:
:
. ...
, . ( ).
( , ):
1. "CHECK ENGIN" !!
2. - .
3. , " ( ).
4. " , /, !! ( . )
5. ....... :evil::evil:
, . .
!
..., ' '...
?
.. ..