Close
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 26 מתוך 26

נושא: חידה

  1. #21
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    May 2003
    מיקום
    גיזו
    הודעות
    82

    ברירת מחדל פקק תקול...

    אהלן גיא.
    לדעתי מוני פשוט מתכוון לפקק מיכל העיבוי!
    הפקק "הסתמי" הנ"ל פורק לחץ בהתאם להגדרות היצרן. יש לי נסיון בפקקים למכלי עיבוי בכלי טייס שיצרו בעיה דומה, איך לא חשבתי על זה כשדיברנו??
    בדוק היטב את הפקק שלך. בנוסף אצלך מותקן חיישן גובה נוזל, מאד יתכן שהחיבור שלו לפקק אינו אטום לחלוטין ( כתלות בטמ"פ... חומרים שמתפשטים מתכוצים בערכים שונים)
    יש לי שעון לחץ במידה ואתה רוצה לבדוק...
    להתראות
    יואב

  2. #22

    ברירת מחדל

    גיא - כמו שיואב כתב מדובר על הפקק על מיכל ההתפשטות
    יש עליו שני שסתומים. האחד פורק לחץ מעל 15PSI והשני מכניס אוויר במקרה של לחץ שלילי.
    מאוד מוזר שלך נוצרה אותה בעיה מיד אחרי החלפת צינורות, האם יש קשר?!!!
    אתה מוכן לתת יותר פרטים.

  3. #23
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    485

    ברירת מחדל

    אכן יתכן כי מוני מתכוון לפקק מיכל העיבוי.
    במידה וכן הפתרון הנו להקפיד לא להדק את הפקק.
    בדקתי גם בספר של היינס ואכן אין אזכור ל"שסתום" אחר...
    נ.ב בספר מצויין לחץ עבודה של 1.0 באר.
    גיא
    ה-רדר
    סוכן ביטוח לכל סוגי הביטוח והפתרונות הפיננסים.

  4. #24
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    485

    ברירת מחדל

    היי מוני.
    כשבועיים אחרי החלפה יזומה של כל צנרת הקרור + משאבת מים במהלך נסיעה בעליות לכיוון צור הדסה התחיל לצפצף אותו חישן גובה מים אשר מותקן במיכל עיבוי. (לא היתה עליה במד חום מנוע)
    למוד נסיון עצרתי מיד בצד הדרך ופתחתי מעט את מיכל העיבוי לצורך שחרור לחץ.
    ההפתעה היתה שכארבעה ליטר מי קרור פשוט פרצו וזרמו מהמיכל.....
    החשד שלי היה דווקא לאי תקינות של הטרמוסטט שהוחלף במסגרת הטיפול במערכת הקרור.
    הוצאתי טרמוסטט מלאתי מים ונסעתי ללא שינוי בתפקוד הרכב.
    בסיכום החלפתי נוזל קרור בכל המערכת + החזרת הטרמוסטט הישן.
    מאז אני עוקב אחרי המערכת כולל טיול אחד ועושה רושם שהבעיה לא חזרה על עצמה.
    מכיוון שאכן מדובר בבואת אוויר שחדרה למערכת אני חושד דווקא בצינור המפוצל שמוליך מים ממיכל העיבוי לטרמוסטט ולרדיאטור (צינור שחור דק), האם אתה גם החלפתה אותו ??.
    לדעתי הצינור הנ"ל היה מלא אוויר בהחלפת הצנרת והלחץ מהמיכל דחף את האוויר לטרמוסטט שבתורו נסגר (אין מים = אין חום) מה שגרם ללחץ במערכת והמים פשוט חיפשו דרך החוצה (הנק' הגבוהה ביותר, מיכל העיבוי)
    ה-רדר
    ה-רדר
    סוכן ביטוח לכל סוגי הביטוח והפתרונות הפיננסים.

  5. #25

    ברירת מחדל

    זו אינה אותה תקלה.
    החישן שלך מודיע על חוסר במים, אצלי היה עודף (כל המים עברו למיכל העודפים)
    את הצינוריות הדקות אכן החלפתי - אבל הם יכולות להיות מלאות אוויר (הם מיועדות להעביר לחץ מבית הטרמוסטט והרדיטור למיכל העודפים.
    יתכן והטרמוסטט היה תקול - אבל שוב לא ברור לי מדוע המים ירדו.
    בכל מקרה אני שמח שהבעיה נפתרה.

  6. #26
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    485

    ברירת מחדל

    מוני החישן הצביע על חוסר מים אבל כאשר שחררתי את הפקק פרצו ממנו מים (כ-4 ל'). כך שכן, המים עלו למיכל...
    מוזר :roll: :?:
    ה-רדר
    סוכן ביטוח לכל סוגי הביטוח והפתרונות הפיננסים.

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. חידה - מה זה?
    על ידי asafk בפורום חידות טכניות
    תגובות: 42
    עדכון אחרון: 05-08-11, 18:02
  2. חידה (פתרון: תחפושת האמר)
    על ידי Zambia-protocol בפורום חידות טכניות
    תגובות: 15
    עדכון אחרון: 18-12-09, 01:40
  3. לא חידה - אבל מה זה ?
    על ידי barak4*4 בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 13
    עדכון אחרון: 17-05-07, 22:36
  4. חידה - מה זה?
    על ידי LAREDO בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 37
    עדכון אחרון: 03-01-07, 08:31

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •