שלום התייש ותתחדש!
שיפוץ תיבה עולה באיזור 500-600 ש"ח,במידה והתיבה ניתנת לשיפוץ.
תיבה משופצת/ משומשת במצב מצוין עולה בערך כפול.
חדשה בחברה- 2500 ש"ח.
שבוע טוב.
שלום, לפני כמה ימים רכשתי סמוראי 95. כמובן שמין הסתם יש כמה דברים שזקוקים לשיפוץ:
יש חופש גדול מאוד בהגה וחבר שמבין וגם הוא בעל סמוראי אמר שצריך לשפץ את התיבת הגה. הוא נתן לי תיבת הגה שכבר הייתה לו זרוקה בצד (לבוא היום) וגם היא צריכה שיפוץ.
אשמח לדעת על מחירים של שיפוץ תיבה כזו ואיפה כדאי או אם למישהו יש תיבה משומשת במצב טוב במחיר סביר.
שלום התייש ותתחדש!
שיפוץ תיבה עולה באיזור 500-600 ש"ח,במידה והתיבה ניתנת לשיפוץ.
תיבה משופצת/ משומשת במצב מצוין עולה בערך כפול.
חדשה בחברה- 2500 ש"ח.
שבוע טוב.
מורי-0535335353
מורי , מה יש לשפץ בתיבה ? אין מצב לעבודה עצמית (אם התייש מעוניין כמובן) ?
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
[quote=GodsFather;227425]מורי , מה יש לשפץ בתיבה ? אין מצב לעבודה עצמית (אם התייש מעוניין כמובן) ?[/qu
איך מבטלים כזה חופש?
אגב שתדע אם בטסט מכשילים אותך על תיבת הגה , יש איסור על שיפוץ תיבות הגה רק החלפה
קצת חומר למחשבה למי שניגש לטסט .
טוב, אז ככה... שלחנו את התיבה לשיפוץ .- במידה ומדובר בשיפוץ רגיל זה 425 ש"ח + מע"מ.
אממה- התקשרו אליי עכשיו וטענו שהפיניון דפוק לגמרי ויש להחליפו בתוספת של עוד 250 ש"ח.
האם זה נשמע לכם הגיוני? הלו, אני סטודנט.- כבד עליי!!!!:-x
למישהו יש אלטרנטיבה?
טוב אז אחרי ששאלתי בשרשור הזה: http://www.jeepolog.com/forums/showt...1%FA+%E4%E2%E4 ולא היתה תשובה.
במקרה יצא לי לדבר עם הדוד בחול והוא הבטיח לי לשלוח מחזירי שמן לתיבה
חלקים בסמוראי בונים ולא קונים
שלח את שלך במידה ואצהל הפיניון תקין הרווחת
בהצחלה
אורי
המחזירי שמן של תיבת הגה הגיעו אולי סוף סוף יפסקו הנזילות
חלקים בסמוראי בונים ולא קונים
אהלן,
התיבה פורקה באמצעים בייתיים. 2 הצירים, גם הציד המגיע מההגה וגם הציר שיורד פיטמן.
יש לי את קיט השיפוץ המלא. הבנתי לאן הולכין המחז"שים.
השאלה היא לאן הולכות כל הגומיות?
ויותר חשוב, אשמח אם מישהו יוכל להדריך אותי לגבי כיוון נכון של התיבה. יש 2 כיוון שיש לתת עליהם את הדעת:
1. הציר המגיע מכיוון ההגה: הוא יושב בתוך הברגה שקובעת כמה עמוק הוא נכנס לתוך התיבה.
2. כיוון הציר שיורד לזרוע הפיטמן.
בגדול למי שמפרק תיבה מכוונת הייתי מציע לספור סיבובים לפני פירוק הציר שמגיע מההגה ולא לשחרר את בורג הכיוון של הפיטמן (זה אפשרי).
החלפתי את הציר שיורד לפיטמן כיוון ששן אחת הייתבה שבורה והיה לי ציר אחר.
בניגוד לקודמי לכלכתי את הטלפון וצילמתי תמונות לטובה הכלל (אני נוזף בכם gmike וחן דן).
לפני פירוק:
שיניים שבורות:
![]()
כיוון הציר שמגיע מהפיטמן:
![]()
הברגה לכיוון המסרק (ככה קוראים לזה?) שמגיע מכיוון ההגה:
כאן יושב הציר שמגיע מההגה:
![]()
צבע יסוד, חייב שיהיה נקי ומסודר
![]()
אז השאלה המרכזית, לאן הולכות כל הגומיות וכיצד מכוונים את התיבה?
טנקס!
למי ששאל על מילוי השמן:
![]()
עזוב גומיות רגע, מה לגבי השיניים השבורות?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
עדכון. קיט השיפוץ שיש בידי לא מתאים. יש 2 מחז"שים בתיבה שפירקתי והן לא באותו הקוטר.
בשרשור מקביל ראיתי ש gmike אמר שלמחז"ש התחתון מתאים מחז"ש של הסרן הקדמי. נשאר למצוא מחז"ש חלופי לחלק העליון על היציאה של ה Worm shaft שמתחבר לכיוון ההגה (lower shaft).
לגבי כיוון התיבה, מצאתי הסבר בספר הרכב שמדבר על כיוון הפניון. שזה בגדול מה שאני צריך. את הכיוון השני רשמתי סיבובים הפירוק ואני מקווה שאוכל להחזיר אותו בדיוק יחסי. בכל אופן עכשיו תיהיה אינדיקציה אם בתיבה ראויה לשימוש. ראיתי סרטונים שממשיכים את הפירוק עד לרמת הגולות שבמסק של ה Worm shaft. אצלי זה נראה תקין ועובד חלק, אין לי כוונה להיכנס לשם בשלב זה.
למען הדורות הבאים:
1. פירוק התיבה: , צריך לנתק את התיבה מהדראג לינק ומה lower shaft שהולך להגה.לאחר מכן לפרק את התיבה.
2. מדידת הpreload כאשר התיבה באמצע המהלך: לשם מדידת ה- preload (כוח שיש להפעיל עד שהעסק מתחיל להסתובב) של הsector shaft (מהגומיה שהולכת לכיוון ההגה), יש לכוון את התיבה לאמצע, כלומר זרוע הפיטמן מקבילה בדיוק לworm shaft.
התוצאה הרצויה של הבדיקה היא הפעלה של 1.58-2.63 ק"ג לתחילת התנועה.
אם התוצאה לא בטווח, יש להדק או לשחרר את בורג הכיוון העליון (Adjusting bolt).
במידה והשגתם תוצאה בטווח, יש לעבור לשלב הבא. במידה ולא, לפי הספר, צריך ללכת לבחור שמתקן תיבות או להחליף. בכל מקרה הם אומרים שלא כלכלי לשפץ תיבה ולהתעסק עם זה לבד, אני אומר שכל השיפוץ של הטנדר לא כלכלי.. שירשמו את זה בספר!
3. מדידת הPreload בקצוות ההיגוי ימין ושמאל:
עכשיו נמדוד שוב כאשר התיבה עד הסוף ימינה ועד הסוף שמאלה.
התוצאה הרצויה בשלב זה: פחות מ 3.15 ק"ג.
אם שינתם את כיוון הבורג יש לחזור לשלב 2 למדוד שאתם עדיין בטווח הנכון כשאר התיבה באמצע המהלך (הגה מכוון ישר, פיטמן מקביל לworn shaft)
קראתי הרבה אזהרות לגבי הידוק יתר שגרם לנזקים כבדים לתיבה. שימו לב. מומלץ לחזק על פעם 1/8 סיבוב לכל היותר.
אם מישהו יכול לתת מילה על כיוון ההברגה של ה worn shaft , או היכן ניתן להגיע עם מחז"ש לדוגמא ולצאת עם אחד חדש, עכשיו זה הזמן.
כנ"ל עם מישהו מכיר שיטה אחרת לכיוון תיבת הגה.
מצרף צילומים מהפרק המתאים בספר.
![]()
סחטיין עימרי!!
החכמתי.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
שמרו על קשר