лп бдзми отшлеъ фмйид ебфши авжежйн рсъойн .
чм оаг мждеъ аъ жд ббгйчъ мзцйн бщтеп еачен .
айцйч
ан лп, од йдйе дъефтеъ ?
айк рйъп мждеъ авжеж съен ?
ъегд ошащ.
звй.
дйе соешай ртем X2 ,дйймчс ртем 2X едйд вн "дгевоп" .
лшвт йщ шлб ийемйн, 4 гмъеъ,ошеез ,рез евгем вгем оаеггггггггг .
лп бдзми отшлеъ фмйид ебфши авжежйн рсъойн .
чм оаг мждеъ аъ жд ббгйчъ мзцйн бщтеп еачен .
айцйч
בדיזל: הכי קל וזו הבדיקה הראשונית שרצוי לעשות, זה לנתק את האגזוז ולצאת נסיעת מבחן ולראות אם יש שינוי משמעותי בכוח. אם רוצים להיות מדעיים יותר, עושים חור עם הברזה (או משתמשים בחור מוכן, אם קיים, של חיישן EGT ,או חיישן למדה) באחד מרכיבי הפליטה ומחברים צינור עם שעון לחץ. יש לרכבים שונים נתונים שונים, אבל בד"כ הלחץ המקס' המותר הוא כ0.2-0.5 באר. יש אפילו רכבים שיש בהם חיישן לחץ דיפרנציאלי מובנה על האגזוז שניתן לראות את הנתון בו במחשב האבחון.
אגב, ברכבים עם מסנני חלקיקים, סתימה של המסנן\אגזוז זה תהליך שגרתי שקורה כל כמה אלפי ק"מ והניקוי מבוצע באופן אוטומטי בקבלת פקודה ממחשב ניהול המנוע.
дъзмъй мзщеб млееп оазш ершад лй мзх вжй дфмйид ршайн мй змщйн (брйеишам) ,дбгйчд ртщъд бтжшъ лу дйг
лоебп щдшлб сезб фзеъ иеб.
звй.
дйе соешай ртем X2 ,дйймчс ртем 2X едйд вн "дгевоп" .
лшвт йщ шлб ийемйн, 4 гмъеъ,ошеез ,рез евгем вгем оаеггггггггг .
тщд зеш тм дцйреш блрйсд мгег .
рщамъ щамд
щамд шцйрйъ . реърйн млн лод ъщебеъ обтмй рсйеп .
еаж овйт дщес .... бгчъй мзх бйг
ъвйг бжоп дбгйчд ма дйд мк зн ?
аж аемй ъфъз щшщеш еъщам бгчъй мзх бавжеж едавжеж дйд зн ... жд бсгш ?
айцйч
щоше тм чщш