הדבר הראשון הכי חשוב כשאתה קונה ג'יפ, זה קודם להרשם כחבר בפורום, תאמין לי - זה יעזור לך.
תתחדש :lol:
עידו
הסיקס נרכש במצב סביר. אין משהו מכני דחוף למעט שרשרת טיימינג וגלג"לשים. הייתי מעוניין בדעתכם לגבי הנושאים הדורשים בדיקה (שמנים חדשים כמובן אבל מה עוד) כשרוכשים תיבת פנדורה חדשה כגון סיקס.
![]()
הדבר הראשון הכי חשוב כשאתה קונה ג'יפ, זה קודם להרשם כחבר בפורום, תאמין לי - זה יעזור לך.
תתחדש :lol:
עידו
"חייך, הכל לטובה".
קיקו שלום.
ראשית, תתחדש על הג'יפ.
כתבת:
מעבר להמלצה שלי לכל מי שקונה רכב ובעיקר ג'יפ משומש (להחליף את כל השמנים והפילטרים), יש עוד הרבה בדיקות חשובות שאתה צריך להעביר את הרכב ולהיות מודע לחשיבותן.הסיקס נרכש במצב סביר. אין משהו מכני דחוף למעט שרשרת טיימינג וגלג"לשים.
הייתי מעוניין בדעתכם לגבי הנושאים הדורשים בדיקה (שמנים חדשים כמובן אבל מה עוד) כשרוכשים תיבת פנדורה חדשה כגון סיקס.
תראה, קודם כל אני ממליץ לעבור על שתי הכתבות האלו:
1. מדריך ג'יפולוג לבדיקת ג'יפ משומש.
2. בד"ח ה-CJ של חנן.
בכתבות אלו תמצא פירוט מקיף ביותר של כל (או כמעט כל) הדברים שצריך לבדוק בג'יפ CJ ולוודא שהם תקינים לפני שיוצאים לשטח. גם ג'יפאי חסר ניסיון וגם טייל ותיק יכולים להיתקע בטיול בגלל תקלה שבטוח היתה נמנעת אם הג'יפ היה נמצא תקין לפני היציאה לשטח.
אחרי שתקרא, אולי יהיו לך שאלות. אתה מוזמן לשאול כאן (בהמשך לשירשור הזה).
נ.ב. אתה מוזמן להירשם לאתר (זה בחינם). אחרי ההרשמה תהנה גם משאר הפורומים ותקבל תיבת הודעות להתכתבות אישית בין החברים.
יום טוב.
אורי טל.
Keep the dirty side down
שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....
שמרו על קשר