בלי קשר לאופי השימוש, צמיגים גדולים וכבדים מדי מאיצים בלאי של כל מכלול מכני אפשרי ומפרקים את הרכב. נמאס כבר להתווכח איתכם על זה. אתם אטומים ומתעלמים מהמציאות. גלגל גדול עביר יותר, אבל יש לו מחיר כבד, אלא אם משנים ומשדרגים לכבודו את כל הרכב. לא לחינם בנייה נכונה של רכב שטח מתחילה מבחירת גודל הצמיגים הרצוי והתאמת כל יתר המכלולים לנתון הזה.
אבל - במקרה הזה, לא הצמיגים אשמים אלא רק אופי השימוש.
מנסיון רב מאוד בעבר ומהיכרות מאוד אישית ועם חלק גדול מהחבר'ה שמתאספים בימי שישי בחולות ומנסים להוכיח זה לזה של מי יותר גדול, אתה תשבור את הג'יפ גם עם צמיגי 31', אולי אפילו עם הצמיגים המקוריים הקטנים (29).
"ווילי", "קפיצות באוויר", "לחיצות","התחרעויות" ושאר תרגילים שמאפיינים את חובבי הדיונות, ישברו בסופו של דבר גם ציריות מחוזקות ובאמת לא חשוב מה קוטר הצמיג.
אני דווקא חושב שנהיגה בדיונות זה כיף, הרבה מאוד שנים נסעתי בדיונות. דיונות הן תא שטח הרסני ביותר לרכב! לכיף יש מחיר, ואתה צריך לעשות את החשבון עם עצמך, אם כל זה באמת שווה.
щоше тм чщш