בוקר טוב
האם משהו ניתקל בתופעה שהאוטו נכנס למצב של כריז פתאום הטורים עולים ויורדים והמנוע נכבה והטורים ממשיכים ליקפוץ והרכב לא מניע רק לאחר שהטורים נירגעים האם משהו ניתקל בבעיה כזו או דומה לה?...
האם היתה לך בעיה זהה ?
ערב טוב דויד
דבר אחד די חשוב שכחת לציין, באיזה רכב מדובר?
כמו כן, האם נדלקה נורית תקלה? ניסית להוציא קוד תקלה אחרי המקרה? עשית משהו למעט כיבוי והתנעה חוזרת?
תעזור לנו לעזור לך....
קובי
תן בבקשה פרטים על הרכב (קילומטרז' סוג מנוע וכו').כמה פעמים התקלה קרתה לך ? לאורך כמה זמן?מה זאת אומרת טורים עולים במנוע כבוי? (רק בשעון?). שיהיה מאיפה להתחיל.
קובי, חיישן מצב מצערת לא יושב על מערכת ההזרקה, אתה מתבלבל עם מערכת חד נקודתית TBI ששם החיישן באמת יושב על מערכת ההזרקה שהיא בעצם כשמה כן היא throtle body injection.
כאן מדובר במערת MPI שזה Multti port injection בא המזרקים באים בנפרד מבית המצערת, המזרקים יושבים בקצה של סעפת היניקה, קרוב מאוד לראש המנוע ומזריקים ישירות על השסתומים.
לכן במקרה הנ"ל בית המצערת לא כולל את המזרקים, בכל מקרה חיישן מצב מצערת יושב על הציר של הקלפות של האויר.
ראה תמונה מצורפת.
אני יוצא מנקודת הנחה שהתופעה קוראת בסרק ואז הרכב משתולל ולפעמים גם כבה.
ולכן יכול להיות שהבעיה היא מהחיישן המדובר, ויכול להיות שהבעיה היא מהמנוע צעדים שיושב גם הוא על בית המצערת, ויכול להיות גם מחשב רכב, יכול להיות צמת חשמל לא תקינה, יכול להיות חיבור מינוס לא תקין.
בקיצור יכול להיות לתופעה הזאת הרבה פרושים וצריך לבדוק.
מוסך הייטק מוטורס, א.ת רעננה 050-3573348 www.hitech-motors.co.il מכונאות כללית, טסט, דיאגנוסטיקה, שיפורי 4X4, הגבהות, נעילות, מיגונים ועוד
מדובר בגראנד 95מנוע 8.. החלפתי מנוע לפני כחודש אבל הבעיה התחילה לפני כן רק עכשיו זה החמיר בדקתי את הרכב על מחשב הוא מראה שאין תקלה החלפתי כל מיני חישנים נישאר לי להחליף רק חישן קראנק ואם זה לא זה הסבירות היא שיש קצר באחד החוטים שבצמה או איפו שהו
אני מחפש חישן קראנק לצורך בדיקה ..עזרה תתקבל בברכה
שמרו על קשר