ξδ ζδ βψιζ ξιεηγ ωΰϊδ ξγβιω ΰϊ δωιξεω αε
μΰ μωλεη μαγεχ εμλεεο ΰϊ ξτρχ ΰεψ δαμν .
ΰιφιχ
הבלימה בדיפנדר השתפרה לאין שיעור אחרי החלפת מגבר בלם בחדש,
החלטתי שהגיע תורו של הדיסקו לעבור את אותו טיפול.
(הפרוצדורה עבור הדיפנדר גם נימצאת כאן איפשהו במעמקי הפורום למחפשים )
מסתבר שבדיסקו זה יותר פשוט והיום תוך בערך שעה וחצי המגבר החדש היה מורכב.
אזהרה : לא להתעסק בלי רקע טכני - מדובר במערכת בלימה - בטיחות מעל הכל, אפשר לההרג אם לא מרכיבים נכון וכו' ...אל תגידו שלא אמרתי.
מה צריך לפרוצדורה ?
מגבר בלם חדש + אטם גומי שאמור להגיע איתו (יש לקנות אצל ג'קי במחיר 1500 בערך או להזמין באינטרנט - מערכות בטיחות כמו בלמים אין מכס)
גריז מיוחד לשימוש במערכות שעובדות על שמן ברקס (קלאץ' , בלמים)
מפתח 13 פתוח
בוקסה 13 עם מאריך ארוך
פלייר מברג ועוד כמה כלים רגילים.
מתחילים בהזזה של מכסה פילטר אוויר + הוצאת הפילטר - יותר נוח לעבוד כשהוא בחוץ.
הוצאה של הצינור המגיע מהמשאבת וואקום ובדיקת תקינות שלו.
פתיחה של שני אומים על הברגים שמחברים מאסטר צילינדר אל המגבר בלם.
מזיזים את המאסטר צילינדר כלפי החלק הקידמי של הרכב כדי שיצא מתוך המגבר בלם , בזהירות על הצינורות בלם ,
ניתן קצת לרופף את המודולטור שמוחזק בעזרת 3 ברגים ולהזיז אותו ממש קצת אם הוא מפריע בדרך , בזהירות על הצינורות בלם.
ברגע שהמאסטר צילינדר בחוץ , מוציאים ממנו את האטם גומי הישן וזורקים אותו , מנקים טוב טוב מליכלוך.
מזיזם את הפלסטיק + בידוד שיש מתחת לנהג באיזור של הדוושות
פותחים שני אומים ניילוק מהצד של הנהג , עם בוקסה 13 ומאריך ארוך.
מוציאים את השייבת איבטוח מהפין שיושב על הדוושה בעזרת הרמה של החלק העליון שלה הקפיצי. מוציאים את הפין ואז ניתן לשלוף את המגבר בלם מהצד השני.
לאחר ניקיון זריז של האיזור מכניסים את המגבר בלם החדש ,סוגרים חזרה את שני האומים ניילו + שייבות , מכניסים את הפין וטבעת האבטחה שלו ושמים מחדש את הבידוד מתחת לדוושות.
שמים את הגריז המיוחד על האטם ועל המאסטר צילנדר בנק' חיבור עם המגבר בלם.
מכניסים את המאסטר צילינדר חזרה לתוך המגבר , צריך לשים לב שהציר שבתוך המגבר ניכנס לתוך הציר שיוצא מהמסטר צילינדר.
שמים את שני האומים , ומחזקים.
שמים גריז מיוחד על הצינור שניכנס מכיוון המשאבת וואקום , ותוקעים אותו חזק חזרה על השסתום החד כיווני. באותה הזדמנות אפשר לעבור על החיבורים של הצינור מהמשאבת וואקום ועד המגבר בלם , לחזק את הבאנדים ולהוסיף גריז מיוחד לאטימה בחיבורים בין הצינורות.
לסיום - לזכור לחזק את האומים של המודול אם פתחנו אותם , לעבור על החיבורי וואקום לבדוק שהכל מחובר.
להניע ולבדוק בזהירות לפני הנסיעה הראשונה שיש בלמים. לבדוק שהבלימה יותר חזקה מאשר לפני ההחלפה ושאין דליפות (איך לבדוק יש בפרוצדורה של הדיפנדר יחד עם עוד בדיקות חשובות)
בהצלחה !
הערות והארות יתקבלו בברכה .....
אמיר.
I must not fear. Fear is the mind-killer.
ξδ ζδ βψιζ ξιεηγ ωΰϊδ ξγβιω ΰϊ δωιξεω αε
μΰ μωλεη μαγεχ εμλεεο ΰϊ ξτρχ ΰεψ δαμν .
ΰιφιχ
μξδ μιχπεϊ ηγω? ΰτωψ μωτυ αερθψ. τεϊηιν εξημιτιν γιΰτψβξδ..
δι ΰιφιχ - δβψιζ δξιεηγ δεΰ λζδ ωμΰ πΰλμ ς"ι πεζμ αμξιν ωΰελμ βψιζ ψβιμ αϊιΰαεο ψα (μξωμ δΰθν αιο ξΰρθψ φιμιπγψ μξβαψ αμν πιξφΰ αγιεχ ξϊηϊ ξιλμ ξιμει πεζμ αμν - ωξθτθσ ςμιε ξιγι τςν)
μβαι δΰεψ αμν - μτι ρτψ ψλα δημτϊ δαερθψ αγιρχαψι μΰ ΰξεψδ μωπεϊ ΰϊ ξφα δξτρχ - ΰαμ ΰϊδ φεγχ ,ϊξιγ θεα μεεγΰ ωΰεψ αμν-ιγ εΰεψ αψχρ ςεαγιν λξε ωφψικ ΰηψι δδημτδ.
ΰαψξμδ - μβαι δωιτευ , αδημθ ΰτωψ μδωϊξω αξωετυ ,
αξιεηγ ΰν ςεωιν ΰϊ δωιτευ μαγ ....
ΰν πεϊπιν μξωτυ ξχφεςι - ΰπι ηεωα ωδξηιψ ξϊχψα μξηιψ ωμ ηγω ξδΰιπθψπθ ... μΰ ?
ΰξιψ.
I must not fear. Fear is the mind-killer.
ωξψε ςμ χωψ