בזמן האחרון נכנסו לישראל עשרות גרנד שירוקי לארדו ולימיטד עקב הכדאיות ביבוא האישי ,האם מישהו מחברי האתר ניסה את הרכבים הנ"ל בשטח?ללימטד יש מנוף (ידית קטנה ליד ידית ההילוכים )למה היא משמשת ?נעילות?לעומת זאת הלארדו הוא 4X4 קבוע האם ניתן להשתמש בו בשטח טכני או שבילים בלבד?שיפורים לשטח האם מישהו ביצע כאן ומה?
תשובה של ילד גדול ,איך לא ידעתי אם אין דברים לך חכמים לכתוב ,אז פשוט תוותר.
http://www.jeepolog.com/213.html
מכיר מישהו שקנה ביבוא אישי במחיר ממש מפתה, חלון הזדמנויות שלהערכתי יילך וייסגר בלחץ היבואנים הרשמיים.
לי יש 2009 לארדו 4X4. קיט קפיצים 2.5" כולל בולמים. הרכב נראה הרבה יותר יפה מהמקור. עלות 5500 ש"ח. בשטח: חול ים אחלה...בוץ צריך צמיגים יותר טובים ממה שהוא מגיע..אבל נוסע טוב..שבילים עד טכני מסובך לא רע..נעילה קדמית + אחורית ע"י מחשב פועל לא רע פגוש קדמי ניתן לפרוק ע"י 7 פרפרים קטנים שהרכב מקבל זוית גישה של עוד 30 ס"מ. וזה משמעותי. סכ"ה הרכב לא רע אבל אם נסעת בגיפ עם הילוך כוח אז תרגיש שזה חסר..
יש בעיה לחבר טרנספר של לימיטד ללרדו ?
למי שהולך להביא רכב מחו"ל
יש גם לארדו עם הילוך כח
קל מאד למצוא בארה"ב
מנוע 4.7 כמו בלימיטד
בהצלחה-יהונתן
שמרו על קשר